Vstřikovací jednotka nepustí benzín (nevyřešeno)

Více
16 roků 7 měsíců zpět #106 od Jenda
Tak sem změřil odpor motoru,jeden konec sem dal na mínus na baterku a druhej na hlavu motoru,naměřil sem 1.3 ohmu. Jinak motor má 90C,ale budík ukazuje: když je motor studený,tak nic-normál,když se rozjedu,tak tam začne naskakovat po dvou čárkách až nadoraz (digitál).Zkusíl sem přiložit kabel k čidlu jen tak na kostru auta a dělá to samé,když odpojím kabel od čidla,tak nic neukáže.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #107 od MAXO1973
Skús zobrať dostatočne dlhý kábel, alebo aj viacero a paralelizuj si to, čo chceš preskúšať, meranie ti dá dá nejaký výsledok, ale ten treba vedieť správne si vysvetliť. Ja som paralelizáciou zistil viacero chýb(od poškodeného kábla ukostrenia DGt palubky cez čidlo teploty motoru až po prevodník rýchlosti), je to trochu "sedliacke", ale jednoduché a jednoznačné.Ak paralelizácia vyrieši nejaký problém, tak vieš, že je kábel v "pi...". Ja som na to šiel odborne s merákmi a nakoniec som aj tak skončil pri paralelizácii a zistil som, že 90percent porúch sú chybné káble: Nie je to dokonalé riešenie, ale najjednoduchšia diagnostika najčastejšej chyby - káble v čudu :( . Mal by som sa hanbiť, lebo mám z elektriky maturitu, ale meniť čidlá a merať všetko so všetkým je zdĺhavé. Až budú káble OK (teda nijaka zmena, ani pozitívna, ani negatíven - ale neverím že nebude - tak sa zameraj na čidlá a ich hodnoty. Som si už nakúpil veci na repasovanie čidiel a potom som zistil, že sú tam chyby "len v kábloch". Ak máš auto z druhej a ďalšej ruky, tak rátaj s tým, že budú aj "čierne káble".....
A never ani centimetru káblu, lebo stačí, že je spoj zoxidovaný, káble v konektore nemajú kontakt a pod.... - stačí mierny pohyb a ono to ide alebo neide :evil:

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #108 od Kounect
Jendo
http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7147
tuna jsem měl to samé. Ale zároveň jsem se Tě na začátku témy ptal jestli jsi očistil všechny kostry, Ty jsi psal že i na rozvodech, tak jsem to pochopil, že motorovou velkou kostru jsi taky čistil. Nebo ne?
Jenom bych doplnil, že odpor mezi baterií a - čidlem ( resp. hlavou ) jsem měl také v řádech ohmů - při měření se závada neprojevila, ale při provozu ano.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #109 od hovi

Tak sem změřil odpor motoru,jeden konec sem dal na mínus na baterku a druhej na hlavu motoru,naměřil sem 1.3 ohmu. Jinak motor má 90C,ale budík ukazuje: když je motor studený,tak nic-normál,když se rozjedu,tak tam začne naskakovat po dvou čárkách až nadoraz (digitál).Zkusíl sem přiložit kabel k čidlu jen tak na kostru auta a dělá to samé,když odpojím kabel od čidla,tak nic neukáže.


no tak to se mi zdá moc 1,3 ohmu , pokud vim správná kostra na autě je do 1 ohmu , nedavno sem to měřil u meho , minus na baterce a druhý kabel na držáku na servo a odpor byl 0,01 ohmu při telpotě motoru asi 60°C

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #110 od Kounect
Tak třeba vztaženo k tomu čidlu teploty kde se hodnoty pohybují při zahřátém motoru okolo 900Ohmů nějakej ten jeden nehraje roli...ale samozřejmě, čím méně tím lépe, to je jasné.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #111 od Jenda
Sice sem kostru na převodovce dělal a pečlivě,ale zkusím to ještě přejíd.Taky zkusím přiinstalovat teploměr ze škody 120,sem zvědav,kolik bude ukazovat.Nic víc už mě nenapadá,svorkovnice do digi palubky sem prostříkal kontaktolem.Může kontaktol převádět mezi těma kulatejma dírkama s konektorama přes tu umělou svorkovnici mezi sebou?Jestli se mi to jako nešlusuje.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #112 od Kounect
Počítal bych, že vzhledem k tomu, že je kontaktol čistič kontaktů, tak bude nevodivý. Mrkni na návod, určitě bys to tam měl dohledat a ujistit se.
Já mám jinej zmeteček. Koupil jsem to s autem, majitel to tam asi zapomněl před prodejem, ale luxusní věc. Stříkne se to na kontakt, zabublá to, vypění a pak na něm zůstane takový ochranný film na kterej když se pokape voda tak steče hned dál...ale ta plechovka se tváří jako takové ty profi provedení za drahý prachy. Nicméně před nastartovanou 1.7D přísahám, že když to bude stát i 500,- , tak až mi to dojde tak si to koupim znovu ( krom toho, že už to mám asi 3tím rokem ;-) ).

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #113 od Jenda
No já taky nemám přímo kontaktol,ale nějakej německej na kontakty,mrknu se na ten návod.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #114 od josefj

Zdar , já pořád hledám,ale stále nic,jen jsem přeci vydělal baterku a nandal spět, tak co jsem mohl podělat se vstřikem??? To mě pos...
prošel jsem vše od rele (obou i jsem je prohodil),pojistky,kontakty oškrabal , prostříkal kontaktolem a porát nic.nevrtal jsem se se stříkačko a přece nejde,tak co je ? ten servis mi taky nejde do hlavy, že ti řekli to to .
Přece jsi tam dával jinou kde šla a na tvím ne , to je divný,
já jsem byl v servisu a tam mi řekl,že to bude elektrika ale že má volno až příští týden,tak stojím a nic.
:oops:


a hází ti to jiskru?


jiskru to hází, protože když střiknu stříkačkou benzín přímo otevřenou klapkou do sání a startuju tak chytne a běží než se spálí benál a pak nic.,ale poslouchal jsem běh benz.čerpadla to se po otočení klíčku rozběhne a za chvili přestane = má bežet pořád nebo když je tlak tak přestane? možná to bude ono fakt nevím.

auto je super pokud jede!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #115 od Charles
čerpadlo po otočení klíčku natlačí benzín a přes relátko a tlakovej spínač se vypne, potom když nastartuješ, tak spíná a vypíná podle potřeb....no je to dost problém, já jsem nikde nevyčetl ani se nedopídil co by to mohlo způsobovat, že benzín jde až do vstřiku, ale dál ne :(

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #116 od hovi
to znamená , že ti nejde napětí na vstřik , který neotevře pak tu jehlu , aby mohlo dojít ke vstříknutí. no že by odešel vstřik bych tak nějak vyloučil , , skus eště se podívat na pravym tlumiči je takový jakoby odpor , je to keramický takový váleček a vede to doto a z toho kabel , tak jestli to je průchozí a pak bych skusil přivédst napětí přímo na vsřik a jestli otevře nebo ne.

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #117 od Jenda
Budeš mít to co sem měl já,sice nevím,jakej má vliv elektrika na regulátor tlaku.Nebo ti slabě dává čerpadlo.Mě to vyšlo na 900 bez papíru a od té doby to už jezdí,zatím bez problémů,až na tu teplotu,ještě sem se k tomu nedostal.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #118 od rs
To Hovi:Jednodussi je to promerit alespon pro nas co mame merak.Jak uz jsem tu jednou psal po otoceni klicem bez startovani musi byt na vstikovacim ventilu-na obou stranach-12V proti kostre.Pokud neni preba jiti po relatkach nebo provizorne pripojit +12V s baterie na vstup ventilu od relatka na zkouseni jestli to jde nastartovat.Pokud tam tech 12V jde pak uz pomuze jen sofistikovanejsi zpusob mereni jestli jednotka spina ventil pomoci osciloskopu v krajni nouzi citace.Pokud ventil spina je treba jiti po tlaku paliva.
Jeste mne vlasne napada jednodussi zpusob jak vyzkouset jestli ventil spina.Pokud tamje 12V tak stranu co jde do jednotky odpojit a spojit s minus polem baterie.Pozor ventil bude trvale otevren.
Jinak nepletuli se a dobre si pamatuji autor psal ze se mu to stalo po vymene baterie.Neni tam nekde nejaky imobilizer,ktery si rekl ze po vypadku napajeni nebude fungovat?
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #119 od josefj
:evil: dík všem,ale už jsem snad prošel vše a nic,tak zítra ho odtáhnu do opravny a dám vědět na co přišli.
To jsou záhady co.
:?:

auto je super pokud jede!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #120 od Jenda
Řekni jim,že máš podezření na regulátor tlaku paliva.Snad to bude tím,jako u mě.Já od té doby,co mi ho prej podle hodin seštelovali,jen jezdím (zatím).Snad budu i nadále.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.557 sekund
Powered by Kunena fórum