termostat
- tom.podluzak
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 276
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat TIPO 1.9 TD GT, 305.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
8O cca 1400 jsem platil v mototechně na FIAT, daval jsem to do Boxera rv. 2001.Na 1,9 TD r.v. 1989 stoji 1300 skk, a na moj 1,9 TD GT r.v. 1992 stoji 3000 skk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- tom.podluzak
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 276
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Seženeš i za 1000Kč
Problém je v tom zalisovaným termostatu.
Musiš platit za cely Al bastl
U jiných značek to pořídíš za 250Kč na diesela
Tony 85 tam úspěšně aplikoval z Fáčka a upravil i hadice
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ps:hrnku si nevšímejte,muj oblíbený!
nd.blog.cz/b/bobmoto.blog.cz/obrazky/19410407.jpg
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
je dost drahy cudowala sa aj predawacka:)))
Fiat Tipo 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Marea Weekend 1.6 r.v 97.
Alfa Romeo 75 1.8ie r.v.91
ex: Fiat Tipo 1.6 r.v.89, Fiat Tempra 1.9TD r.v.91, a další....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jako topí mi to docela dobře, ale zdá se miže se to ohřeje jen málo (podle teploměru na digi to jsou 4 a občas 5 nebo jen 3 čárky), jinak když šáhnu na hadice do chladiče, tak ta horní je horká že se na ní neudrží ruka a ta spodní je jen mírně teplá spíš studená. Je mi jasný že se to chladí a tak je studená, proto jsem myslel že když je termostat v háji, tak jsou teplý obě dvě...jak to je :
moc díky za radu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Třeba se neotvíral a vařilo to.
Úpravy dřívějších majitelů jsou někdy ohromující. 8O
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Buď, že ho sundáš a hodíš do hrnce a budeš měřit teploměrem a nebo prostě nastartuješ studené auto a čekáš. Pokud bude hadice z termostatu do chladiče teplá a nebo vlažná ještě před teplotou, kdy se má správně otevírat 85-90, tak je špatný.
Tak v tom případě bude asi v tahu, páč se s těží dostanu na těch 85 nebo 90°C, mě se to za jízdy ohřeje tak na těch 70 a jsem rád
Nebo je možnost to nějak vyhodit a opravit ?
Kolik tam může stát novej na 1.6ku DOHC ? koukal jsem na netu a bylo jich tam moc a nevim kterej to je a taky byly různý cenový relace
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Měl by u tohoto motoru otevírat mezi 85-89°C.
Termostat sem našel třeba na automedik.cz
(939 vč. dph)
pokud sem tipl motor správně
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
btw. motor jsi tipl asi dobře, našel jsem ho taky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.