termostat

Více
17 roků 6 dní zpět #61 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: termostat
se to zatáhlo,měl si štěstí.To se stane,pokud je tam malá dírka,když ti to jenom kape nebo rosí.Znám to,jsem topenář.Ale jak to utěsnit bez zavaření když je to pořád pod tlakem to nevím.Zkusím ten silikon,vždyt tam taková díra zase není,prostě to kape.Vždit oni ve fabrice na chladiče ty konce musej taky něčím přilepit.

A co to zkusit zalejt do priskyřice?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #62 od skypan
Odpověděl skypan pro téma termostat
tu pryskyřici bych zkusil já :)
to místo pořádn¨ě vyčistit odmastit a zalepit(pár let sem dělal se siliconem vím co umí ale taky co nedokáže)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #63 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: termostat
hm,asi to zkusím.
Jednou jsem láminátoval favorita,prahy.Tvrdlo to 14 dní.
pak to bylo tvrdý jako kámen ale ta doba.Měl jsem stará tvrdidlo nebo jak se to nazívá.Urychlovač?bylo starý cca 20 let.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #64 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: termostat
když mám samotnou pryskyřici,dá se někde koupit to ostatní?
(to nějaký tvrdidlo)

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #65 od skypan
Odpověděl skypan pro téma termostat
todˇto otázka asi to neřeš kup celou lep. sadu snad to tolik nestojí a máš hl.jistotu že je to funkční. :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #66 od tom.podluzak
Odpověděl tom.podluzak pro téma Re: termostat
jo je to kapalina poradne protrepat jsou to naplne na 60 litru dodavaji to kvuli tomu ze prosakovala voda okolo sroubu co jdou zkrz hlavu a pak v v hlave a bloku jsou naftove kanaly a vedle zase vodni leje se to hlavne do novych aut pak jak jse udela ten slem tak uz je to pohoda teda nez jse sunda hlava jeste jse kouknu do skladu pak dam vedet

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #67 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: termostat
Mám známí co dělaj dvoumístný letadla,zeptám se zdali by mi něco neodlili do plechovky.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #68 od skypan
Odpověděl skypan pro téma termostat
klucíííííííí tak to bych zkusil.jak píšete vypadá to dobře, při nejhorším už vím jak na pumpu,tak bych jí udělal znova,ale myslím že to nebude třeba.
hlavně napište cenovku!

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #69 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: termostat
ted jsem namontoval novej termostat.Otrhaný klouby na rukou,nešikovný maso musí pryč no :lol: Jel jsem to projedani ne po 3 minutách jízdy se mi zvedala ručička teploty,když dosáhla 90 tak spadla asi o řekl bych 15 čísel dolů.Zastavil jsem a jdu to ovzdušnit což jsem neměl dělat.Odšrouboval jsem šroubek a najednou to byl takovej vodotrysk že mi to stříklo po ksichtě a celí přední sklo mám od fridexu.Ale hlavně že to chodí. :D

Jinač,řekl bych že to topí stejně,ale uvidíme až se to pořádně ovzdušní.
Tohle byla testovací 10ti minutová jízda.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #70 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: termostat
Já jsem včera měnil chladící kapalinu a nic jen neodvzdušňoval, páč to ani nešlo...jeden odvzdušňovák mi tam chybí a ten co je na chladiči, ten plastovej šroubek jsm nemohl povolit a hrál jsem si s tim tak dlouho že ta hlava je domrvená a nikdo to asi nikdy už nepovolí :evil: ...ale když jsem do dolejval, tak expanzka krásně bublala a když jsem to natočil, tak mi kásně zmizela voda z expanzky a po dolití je to dobrý...topení topí a hřeje se to na 70 jako předtim....termostat je v háji, páč přívodní trubka do chladiče už byla teplá a to ještě ani neukazoval něco teploměr v kabině...doufám, že mi už konečně v pondělí dorazí :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #71 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: termostat
čoveče hadici ke chladiči jsem nestihl pozorovat,ale přd tím to vylezlo sotva na 60 a ted krásně 90 a ohřívá se to asi dvakrát rychlejc.
Prostě bomba.Jen mi nejde do hlavy,proč když jedu s vyhozeným kvaltem,tak to netopí.Jen když je to v zátahu.Asi je tam pořád vzduch.Ono za 10 min.jízdy se to nemohlo pořádně ovzdušnit.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #72 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: termostat
No přívodní hadice ke chladiči by měla bejt studená do tý doby, než ti teploměr v kabině ukáže aspoň 80 až pak by se měl začít otvírat termostat a ohřívat se hadice....jenže můj termostat je otevřenej pořád a tak se hřeje hadice hned a dost to trvá než to začne topit :( musim to vyměnit než začne pořádná kosa, jinak tam umrznu dřív než se to ohřeje :evil:
btw. já neodvzdušňoval a je to dobrý, topí to stejně a ohřeje se to taky stejně...nemám ani jak odvzdušnit, ale koukal jsem se že skoro každá hadice má přepad do expanzky, tak by se to vlastně mělo odvzdušnit samo

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #73 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: termostat
Ta hadice která je do hořejšku chladiče je zpátečka,já ji měl dřív taky hned teplou,ted neví.Nestihl jsem to.Ale po 2 hodině to pujdu opet zkoumat,mám vycházky od 2 do 4 Pracovní neschopnost. :cry:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #74 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: termostat

Ta hadice která je do hořejšku chladiče je zpátečka,já ji měl dřív taky hned teplou,ted neví.Nestihl jsem to.Ale po 2 hodině to pujdu opet zkoumat,mám vycházky od 2 do 4 Pracovní neschopnost. :cry:


No ta horní hadice je právě přívod do chladiče, protože teplá voda je lehčí tak je nahoře i v chladiči a jak se ochlazuje, tak klesá dolů, odkud je vedená zase do motoru tou zpátečkou

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 dní zpět #75 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: termostat
jj,myslel jsem to stejně.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.521 sekund
Powered by Kunena fórum