termostat
www.pop-art.cz/WbaPrdDatailPageCmb.asp?PrdRc=1496
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
"ak tam samozrejme je".Vyskušat ho . Typujem tak pol na pol že bude len zanesený nejakým vodným kameňom alebo bordelom.Navod ako ho odskúšat som videl v múdrej knihe.-fiat tipo
jj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Chce to prošmejdit všechny různý obchody. Ceny jsou občas rozdílné..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1,9 Tds 66KW 1991
Tempra 1,6 ie SX.cat 57KW 1992 Abarth
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na motor 1.6 OHC sem ho kupoval za 450,- na HPE (1.6 16v) už za 1400,-
Chce to prošmejdit všechny různý obchody. Ceny jsou občas rozdílné..
Prosím hoď mi sem nějaký odkazy na e-obchody, já znám jen asi 3
díky moc
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Web_Links&l_op=viewlink&cid=3&min=0&orderby=titleA&show=10
Je tam většina odkazů, co používám i já.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- tom.podluzak
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 276
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
neco jsem zaslechl ze tam davaji termostat ze skody 100 teda mezi hadice celej odlitek jo chtel jsem se zeptat montaz toho termostatu jak dlouho to trva cca mam original
No pokud půjde vše hladce, tak jsi za půl hodinky hotovej....musíš vypustit vodu, vyměnit ho, a opět nalejt vodu a nakonec ještě odvzdušnit systém
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Výměna jednoduchá. Jak se psalo- sundat hadice, sundat termostat, odstranit původní těsnění, dát nové (je přiložené většinou k termostatu) a znovu nasadit. Ja to těsnění, pokud je papírové natírám ještě zlehka třeba hilomarem.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak nevim pořádně co jsem to obědnal, myslim že to je jen ten vnitřek,ale i tak to snad bude stačit
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
myslel si spravne, termostat je v TD dvojcinny, ma dve zatvarace, jeden je na vratnej z chladica a druhy na recirkulacii pracuju sucasne, ak sa vratka otvara, tak recirk. sa zatvara.Já si myslim, že ho mám taky špatnej...jak se to dá vůbec poznat bezpečně :
Jako topí mi to docela dobře, ale zdá se miže se to ohřeje jen málo (podle teploměru na digi to jsou 4 a občas 5 nebo jen 3 čárky), jinak když šáhnu na hadice do chladiče, tak ta horní je horká že se na ní neudrží ruka a ta spodní je jen mírně teplá spíš studená. Je mi jasný že se to chladí a tak je studená, proto jsem myslel že když je termostat v háji, tak jsou teplý obě dvě...jak to je :
moc díky za radu
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
teraz som si vsimol ze mas benzin a ten odkaz to je ten vnutrajsok, na benzine je teleso termostatu rozoberatelne, staci vymenit toto z toho odkazu.Na netu jsem našel tohle (viz. odkaz) a nevim co to je, to je jen vnitřek, kterej se dá přehodit, aby se nemuselo kupovat celý tělo : bo co to je za šmjd :
www.pop-art.cz/WbaPrdDatailPageCmb.asp?PrdRc=1496
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.