termostat
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak vypadá termostat z 1.6ky je stejnej tvarově?
nevim nevzpomínám si jak vypadal termostat u mojeho TD...ale myslim si že jsou malinko jiný, protože u 1.6ky jde vyměnit jen vnitřek u dieselu myslim je to jeden kus a nejde to vyměnit
co ty máš za motor ?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- tom.podluzak
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 276
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zaujimave, dnes som bral prevodovku z GT, a termostat som videl , je rovnaky ako na mojom td rok 89.Na 1,9 TD r.v. 1989 stoji 1300 skk, a na moj 1,9 TD GT r.v. 1992 stoji 3000 skk
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TO Charles : ta hadice od termostatu k chladici (tepla vetev) bude tepla bohuzel VŽDY, i s novym termostatem,protoze tama proudi maly okruh vody i za studena. Kdyz vysroubujes termostat a divas se u auta kam ktera hadice vede tak to musis pochopit.....ten termostat v TD reguluje studenou vetev vody.nevim jak je to u jinych Tipáků,ale co jsem videl 1.4 tak tam je to "normálně", reguluje teplou.
já původní termostat odvezl do hliníku a udělal jsem si svůj rozebiratelný ve kterém je umísteno teleso z Favorita.topí jak nikdy předtím(ani se 100% zakrytím chladiče),krásně to drží teplotu na 90, neprehrívá se. taky se to tady resilo ze se bezne (v lete) v kopcich vyhoupne rucicka pres 90. jezdim po stenych usecich a s tim favo term. rucicka porad drzi na 90.
jeste mi prozradte jak sem vlozim obrazky at vite o cem je rec panove.
mozna kdyby mel nekdo moznosti to vyrobit v nejakem poctu kusu, pomuzu s vykresem a zkusenosti.já si to nechal vyrobil sam pro sebe za celkem nemaly peniz,nemam doma totiz frezku ani CNC.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nechapu proc vyrabeli takovy zality smejd.
TO Charles : ta hadice od termostatu k chladici (tepla vetev) bude tepla bohuzel VŽDY, i s novym termostatem,protoze tama proudi maly okruh vody i za studena. Kdyz vysroubujes termostat a divas se u auta kam ktera hadice vede tak to musis pochopit.....ten termostat v TD reguluje studenou vetev vody.nevim jak je to u jinych Tipáků,ale co jsem videl 1.4 tak tam je to "normálně", reguluje teplou.
já původní termostat odvezl do hliníku a udělal jsem si svůj rozebiratelný ve kterém je umísteno teleso z Favorita.topí jak nikdy předtím(ani se 100% zakrytím chladiče),krásně to drží teplotu na 90, neprehrívá se. taky se to tady resilo ze se bezne (v lete) v kopcich vyhoupne rucicka pres 90. jezdim po stenych usecich a s tim favo term. rucicka porad drzi na 90.
jeste mi prozradte jak sem vlozim obrazky at vite o cem je rec panove.
mozna kdyby mel nekdo moznosti to vyrobit v nejakem poctu kusu, pomuzu s vykresem a zkusenosti.já si to nechal vyrobil sam pro sebe za celkem nemaly peniz,nemam doma totiz frezku ani CNC.
skus to poslat mailem na nekoho kdo sem umi vkladat foto /napr admin/ at to vlozi,rad bych to videl na vlastni oci jak to vypada.....
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To tonna85: termostat tam je právě aby ti zavřel tu teplou větev, zrovna dneska jsme to řešili s mechanikem...aby ti dřív se motor ohřál na těch 85 a pak ti to otevře až a proudí to do chladiče....ta hadice právě nesmí bejt teplá hned po startu motoru jako to mám já...bych ti přál vidět, jak dlouho trvá mě než se to ohřeje a začne to topit
nejsem debil,mel jsem uz dost aut a na vsech to regulovalo teplou (skoda 130, favo, filcka, golf, peugeuot,...atd).taky jsem na to nevericne hledel,ale je to tak jen motoru TD (tipo,tempra,lancia,alfa).ten chladic ma totiz 3 vyvody.a ve fazi ohrivani je hlavni hadice tepla a jde to do te slabší a zpátky.az se to ohreje na 80-90st otevre to hlavni privod studene do chladice (tlusta hadice).verte neverte.dojed a udelam ti prezentaci tohoto problemu.
vysroubuj termostat ven,zkoumej ho,divej se na hadice a kresli si kde to vodu tlaci a kde se vraci zpatky.pak po hodine nechápání uvěříš...
to co popisujes je aplikovatelne na vetsinu aut,leč ne na všechny....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Termostat je novej.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to tonna85 Sohlasim nevím jak u jinejch tipů,ale tempra TD má termostat tak kombinovanej až ho italové překombinovali.(myslím tipem termostatu,že je dvoučinnej)To tonna85: termostat tam je právě aby ti zavřel tu teplou větev, zrovna dneska jsme to řešili s mechanikem...aby ti dřív se motor ohřál na těch 85 a pak ti to otevře až a proudí to do chladiče....ta hadice právě nesmí bejt teplá hned po startu motoru jako to mám já...bych ti přál vidět, jak dlouho trvá mě než se to ohřeje a začne to topit
nejsem debil,mel jsem uz dost aut a na vsech to regulovalo teplou (skoda 130, favo, filcka, golf, peugeuot,...atd).taky jsem na to nevericne hledel,ale je to tak jen motoru TD (tipo,tempra,lancia,alfa).ten chladic ma totiz 3 vyvody.a ve fazi ohrivani je hlavni hadice tepla a jde to do te slabší a zpátky.az se to ohreje na 80-90st otevre to hlavni privod studene do chladice (tlusta hadice).verte neverte.dojed a udelam ti prezentaci tohoto problemu.
vysroubuj termostat ven,zkoumej ho,divej se na hadice a kresli si kde to vodu tlaci a kde se vraci zpatky.pak po hodine nechápání uvěříš...
to co popisujes je aplikovatelne na vetsinu aut,leč ne na všechny....
tím chci říci že se mi to v zimě ohřeje na dvě čárky(takže asi 60"C)a topí to,
vlastne zavlažuje to interier.ohřeje se to až kdyš jedu delší kopec,nebo delší vzdálenostale, vlastně ten termostat je funkční tak ho zatím nebudu řešit
jo ještě poznámka,kdyš jedu z kopce delší dobu tak mi motor zmrzne(ty dvě čárky zmizí,takže jesti ten motor má pak 50"C tak to má hodně)
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ne,to ti reguluje termostat(on má on má nějakou dimenzi+/-)Já mám 1.7d když vyjedu,tak se teplota vyšplhá na 90 a potom spadne na nějakejch 70 a už víc nevyleze.Je to tou zimou? Myslel jsem si,že má furt držet od 80-90
Termostat je novej.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Termostat zacina otvarat pri 77 - 81°C.
Pri 92°C uz spina ventilator.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.