BRZDY U TIPA!!
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.7 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.7 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ono to nieje také jednoduché tento mesiac chcem vymeniť trisky lebo prvý ranný štart sposobuje hmlu na celej ulici a toto ma bude stáť 5000 Sk aj s roboto na nastavení . Trisky chcem dať nové nech to šlape aj v zime
Nebude lepsie si nechat trysky len skontrolovat a vycistit? Mozno su OK.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.7 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A co si to nechat vycistit pomoci ultrazvuku? Nekde na netu jsem nasel firmu co to dela (chteli tehdy nejake 300Kc za vycisteni injektoru na benzinaka).Trisky som uždal skontrolovať a otvárajú sa pri tlaku 115 atmosfér či čo. A vraj to je málo malo by to byť okolo 130 . inak šťia po slovensky po česky močí
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A co si to nechat vycistit pomoci ultrazvuku? Nekde na netu jsem nasel firmu co to dela (chteli tehdy nejake 300Kc za vycisteni injektoru na benzinaka). Nakonec jsem si to nechal vycistit u nas v praci v laborce za kafeTrisky som uždal skontrolovať a otvárajú sa pri tlaku 115 atmosfér či čo. A vraj to je málo malo by to byť okolo 130 . inak šťia po slovensky po česky močí
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ono to funguje naopak. Prave pri odlahceni zadnej napravy regulator priskrti prietok brzdovej kvapaliny do zadnych brzdicov, aby zadna naprava neblokovala predcasne. Pri plnej zatazi zadku to brzdi naplno.Ten regulátor tam je od toho, že podle zatížení zadní nápravy neumožní při úplném brždění zablokování zadních kol, takže když je kufr naložen do vrchu a zadek je těžký, regulátor nenechá kola zablokovat, jinak by zadek mohl ustřelit a předběhnout předek.
Favorit to ma riesene inak a spolahlivo: Zadok brzdi naplno az do tlaku v brzdovej sustave myslim ze 35 Baru. Pri este vyssom tlaku v brzdovej sustave sa zacina tlak do zadnych brzdicov obmedzovat a tym brani blokovaniu zadnej napravy. Cize Favorit nema zatazovy regulator zadnej napravy, ale ma dva obmedzovace tlaku zadnych brzdicov namontovane priamo na hlavnom brzdovom valci v motorovom priestore. Tie obmedzovace z Favorita urcite nie su drahe, funguju spolahlivo a mali by co sa tyka priemeru zavitu pasovat aj na Tipo.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 (LPG) - probíhá repase
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 169
Ale spousta aut to nema a da se, jenom s tim musis pocitat. Na kadettovi co sem mel predtim flekoval zadek driv nez predek, kdyz sem se s tim naucil, tak sem klidne nechaval pres brzdu ustrelit zadek a vzdycky sem to vychytal volantem.zatezak bych nevindaval,zablokuje se ti zadek a rozbijes si nekde hubu
Fiat Tipo 1.9TD granturismo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale spousta aut to nema a da se, jenom s tim musis pocitat. Na kadettovi co sem mel predtim flekoval zadek driv nez predek, kdyz sem se s tim naucil, tak sem klidne nechaval pres brzdu ustrelit zadek a vzdycky sem to vychytal volantem.
Přesně tak Na předchozím autě jsem to taky neměl a taky mi zadek brzdil víc než by měl. Na suchém asfaltu to bylo bez problému, na vlhku jsem to schválně "nahodil" a pak projel zatáčku smykem a pěkně pod plynem.
No ale je fakt, že kdyby s tím autem měla jezdit manželka, asi bych jí to svěřit nemohl.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Váleček jsem nerozdělával, zatím nějak nebyla odvaha..prachovka vypadala v pohodě....myslíte, že by to mohlo být tím válečkem... zanesenej, zaseklej nebo ještě nečím jiným???
Napadl mě brzdovej válec, ale ostatní kola jsou v poho, druhé přední taky trošku drhne,ale nebylo ještě rozdělané a čištěné, nezbyl čas A hadička asi ucpaná nebude, to by nebrzdilo vůbec.
Případně kdyby to byl váleček, jak je náročná oprava a co je třeba. Díky za každou radu
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Sezen si opravnou sadu na predni brzdy (stiraci/tesnici gumicky, prachovky - do 100kc je to na obe kola), povol to a rekni nekomu at pomalu seslapne brzdu. Ten valecek se Ti vytlaci, tak jej muzes vycistit a zaroven vymenit gumicky. Pak to musis odvzdusnit. Neni to slozite, jen se nebat.Potřeboval bych radu, zasekává se mi přední pravé kolo, je zabržděné. Jde čistě o problém s brzdou, dneska jsem to rozdělal, odstranil rez, kotouč a destičky jsou v poho, taky očisťené, "tyčinky" očištěné - uložení promazané, gumičky v poho. Ale po nasazení žádná změna.
Váleček jsem nerozdělával, zatím nějak nebyla odvaha..prachovka vypadala v pohodě....myslíte, že by to mohlo být tím válečkem... zanesenej, zaseklej nebo ještě nečím jiným???
Napadl mě brzdovej válec, ale ostatní kola jsou v poho, druhé přední taky trošku drhne,ale nebylo ještě rozdělané a čištěné, nezbyl čas A hadička asi ucpaná nebude, to by nebrzdilo vůbec.
Případně kdyby to byl váleček, jak je náročná oprava a co je třeba. Díky za každou radu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.