BRZDY U TIPA!!

Více
17 roků 5 měsíců zpět #16 od lukee
Odpověděl lukee pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
Ten regulátor tam je od toho, že podle zatížení zadní nápravy neumožní při úplném brždění zablokování zadních kol, takže když je kufr naložen do vrchu a zadek je těžký, regulátor nenechá kola zablokovat, jinak by zadek mohl ustřelit a předběhnout předek.

[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #17 od feri
Odpověděl feri pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
No hej dať nové ale mne v predajni povedali že sa to už nevirába a nedá sa to ani obiednať .Len na vrakovisku by to mohli mať ale neni záruka funkčnosti a nedám za to 1000-1500 SK ani za nič preto hľadám alternatývu :idea:

tipo 1.7 d

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #18 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
Napis do bazaru, niekto ho mat bude.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #19 od feri
Odpověděl feri pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
Ono to nieje také jednoduché tento mesiac chcem vymeniť trisky lebo prvý ranný štart sposobuje hmlu na celej ulici a toto ma bude stáť 5000 Sk aj s roboto na nastavení . Trisky chcem dať nové nech to šlape aj v zime

tipo 1.7 d

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #20 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
zatezak bych nevindaval,zablokuje se ti zadek a rozbijes si nekde hubu


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #21 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: BRZDY U TIPA!!

Ono to nieje také jednoduché tento mesiac chcem vymeniť trisky lebo prvý ranný štart sposobuje hmlu na celej ulici a toto ma bude stáť 5000 Sk aj s roboto na nastavení . Trisky chcem dať nové nech to šlape aj v zime


Nebude lepsie si nechat trysky len skontrolovat a vycistit? Mozno su OK.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #22 od feri
Odpověděl feri pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
Trisky som uždal skontrolovať a otvárajú sa pri tlaku 115 atmosfér či čo. A vraj to je málo malo by to byť okolo 130 . inak šťia po slovensky po česky močí
:lol:

tipo 1.7 d

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #23 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: BRZDY U TIPA!!

Trisky som uždal skontrolovať a otvárajú sa pri tlaku 115 atmosfér či čo. A vraj to je málo malo by to byť okolo 130 . inak šťia po slovensky po česky močí
:lol:

A co si to nechat vycistit pomoci ultrazvuku? Nekde na netu jsem nasel firmu co to dela (chteli tehdy nejake 300Kc za vycisteni injektoru na benzinaka).

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #24 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: BRZDY U TIPA!!

Trisky som uždal skontrolovať a otvárajú sa pri tlaku 115 atmosfér či čo. A vraj to je málo malo by to byť okolo 130 . inak šťia po slovensky po česky močí
:lol:

A co si to nechat vycistit pomoci ultrazvuku? Nekde na netu jsem nasel firmu co to dela (chteli tehdy nejake 300Kc za vycisteni injektoru na benzinaka). Nakonec jsem si to nechal vycistit u nas v praci v laborce za kafe :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #25 od csala
Odpověděl csala pro téma Re: BRZDY U TIPA!!

Ten regulátor tam je od toho, že podle zatížení zadní nápravy neumožní při úplném brždění zablokování zadních kol, takže když je kufr naložen do vrchu a zadek je těžký, regulátor nenechá kola zablokovat, jinak by zadek mohl ustřelit a předběhnout předek.

Ono to funguje naopak. Prave pri odlahceni zadnej napravy regulator priskrti prietok brzdovej kvapaliny do zadnych brzdicov, aby zadna naprava neblokovala predcasne. Pri plnej zatazi zadku to brzdi naplno.
Favorit to ma riesene inak a spolahlivo: Zadok brzdi naplno az do tlaku v brzdovej sustave myslim ze 35 Baru. Pri este vyssom tlaku v brzdovej sustave sa zacina tlak do zadnych brzdicov obmedzovat a tym brani blokovaniu zadnej napravy. Cize Favorit nema zatazovy regulator zadnej napravy, ale ma dva obmedzovace tlaku zadnych brzdicov namontovane priamo na hlavnom brzdovom valci v motorovom priestore. Tie obmedzovace z Favorita urcite nie su drahe, funguju spolahlivo a mali by co sa tyka priemeru zavitu pasovat aj na Tipo.

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #26 od Dee!
Odpověděl Dee! pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
ještě mě napadlo....daly by se na tipo použít třeba celý brzdiče z jinýho auta?? Třeba z favoritu..??

tipo 1.6 (LPG) - probíhá repase

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #27 od JohnnyTD-GT
Odpověděl JohnnyTD-GT pro téma Re: BRZDY U TIPA!!

zatezak bych nevindaval,zablokuje se ti zadek a rozbijes si nekde hubu

Ale spousta aut to nema a da se, jenom s tim musis pocitat. Na kadettovi co sem mel predtim flekoval zadek driv nez predek, kdyz sem se s tim naucil, tak sem klidne nechaval pres brzdu ustrelit zadek a vzdycky sem to vychytal volantem.

Fiat Tipo 1.9TD granturismo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #28 od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Re: BRZDY U TIPA!!

Ale spousta aut to nema a da se, jenom s tim musis pocitat. Na kadettovi co sem mel predtim flekoval zadek driv nez predek, kdyz sem se s tim naucil, tak sem klidne nechaval pres brzdu ustrelit zadek a vzdycky sem to vychytal volantem.


Přesně tak :D Na předchozím autě jsem to taky neměl a taky mi zadek brzdil víc než by měl. Na suchém asfaltu to bylo bez problému, na vlhku jsem to schválně "nahodil" a pak projel zatáčku smykem a pěkně pod plynem.
No ale je fakt, že kdyby s tím autem měla jezdit manželka, asi bych jí to svěřit nemohl.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #29 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
Potřeboval bych radu, zasekává se mi přední pravé kolo, je zabržděné. Jde čistě o problém s brzdou, dneska jsem to rozdělal, odstranil rez, kotouč a destičky jsou v poho, taky očisťené, "tyčinky" očištěné - uložení promazané, gumičky v poho. Ale po nasazení žádná změna.
Váleček jsem nerozdělával, zatím nějak nebyla odvaha..prachovka vypadala v pohodě....myslíte, že by to mohlo být tím válečkem... zanesenej, zaseklej nebo ještě nečím jiným???
Napadl mě brzdovej válec, ale ostatní kola jsou v poho, druhé přední taky trošku drhne,ale nebylo ještě rozdělané a čištěné, nezbyl čas :( A hadička asi ucpaná nebude, to by nebrzdilo vůbec.

Případně kdyby to byl váleček, jak je náročná oprava a co je třeba. Díky za každou radu :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #30 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: BRZDY U TIPA!!

Potřeboval bych radu, zasekává se mi přední pravé kolo, je zabržděné. Jde čistě o problém s brzdou, dneska jsem to rozdělal, odstranil rez, kotouč a destičky jsou v poho, taky očisťené, "tyčinky" očištěné - uložení promazané, gumičky v poho. Ale po nasazení žádná změna.
Váleček jsem nerozdělával, zatím nějak nebyla odvaha..prachovka vypadala v pohodě....myslíte, že by to mohlo být tím válečkem... zanesenej, zaseklej nebo ještě nečím jiným???
Napadl mě brzdovej válec, ale ostatní kola jsou v poho, druhé přední taky trošku drhne,ale nebylo ještě rozdělané a čištěné, nezbyl čas :( A hadička asi ucpaná nebude, to by nebrzdilo vůbec.

Případně kdyby to byl váleček, jak je náročná oprava a co je třeba. Díky za každou radu :wink:

Sezen si opravnou sadu na predni brzdy (stiraci/tesnici gumicky, prachovky - do 100kc je to na obe kola), povol to a rekni nekomu at pomalu seslapne brzdu. Ten valecek se Ti vytlaci, tak jej muzes vycistit a zaroven vymenit gumicky. Pak to musis odvzdusnit. Neni to slozite, jen se nebat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.528 sekund
Powered by Kunena fórum