BRZDY U TIPA!!

Více
17 roků 3 měsíců zpět #76 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
Určitě. je to dost citlivý. Na fordu do bylo přeposilovaný a také to brzdilo. Muselo se počkat, až ten tlak opadne a jelo se dál. Stačilo trochu vrátit tu matičku a supr..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #77 od lepa
Odpověděl lepa pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
Chlape, patri ti muj dik.... mel jsi pravdu, bylo to opravdu tim.... povolil jsem sroubek a bylo to super... ted to fici jedna radost. Ani se to nebylo poradne teple. Tak uvidim, co mi reknou na technicke. Dal jsem to jednomu chlapkovi, tak snad to nejak dopadne.
Tak jeste jednou dik!!!

Fiat Tipo 1.4 i.e., 51kW, r.v.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #78 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
No není zač..hlavně, že to jezdí a brzdí tak jak má.. :wink:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #79 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: BRZDY U TIPA!!

Chlape, patri ti muj dik.... mel jsi pravdu, bylo to opravdu tim.... povolil jsem sroubek a bylo to super... ted to fici jedna radost. Ani se to nebylo poradne teple. Tak uvidim, co mi reknou na technicke. Dal jsem to jednomu chlapkovi, tak snad to nejak dopadne.
Tak jeste jednou dik!!!


Mozes presnejsie popisat ako sa dostanem k tomu srobku? Netreba potom odvzdusnovat brzdy? Diky.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #80 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
Nemusíš..prostě se odšroubuje brzd. válec od posilovače..drží to na (myslím) dvou šroubech. pak se objeví ta tyčinka s matičkou která ovládá ten válec..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #81 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: BRZDY U TIPA!!
Diky, dnes na to skocim.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #82 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: BRZDY U TIPA!!

...když si lehneš pod auto, tak jdi po brzdovejch trubkách. Je to uchycený dvěma štouby k přírubě na zadní nápravnici - je to zezadu nápravnice v levé části vedle nádrže. Vedou do něj 4 brzdový trubky a v horní části je prižina. Pokud to tam nemáš, tak to někdo už zlikvidoval, protože tam žádná kostka být nemá, má tam být právě ten zátěžový regulátor.

Jinak pokud chceš lepší nástup brzd, tak musíš:
1. vyměnit hlavní brzdový výlec (starý modely měli okolo 20,64 průměr a nový tuším 22,22 mm - tzn. více kapaliny a tím pádem i rychlejší nástup)Do Tipa to už dávali po faceliftu od r. 93.

Pokud by to bylo pro Tebe stále málo, tak musíš sehnat větší posilovač, např. z Bravo (a), Marea... a pak to bude lepš, jak Favorit, Felicia apod...


Chtel jsem si sehnat vetsi hlavni brzdovej valec, jak jsi psal, ale podle katalogu na tehle strankach www.automedik.cz/autodily.html?path []=343550&path[]=369784&path[]=2605&path[]=371337&path[]=371344&product=183398 maj vsechny tipa 20.64, az Bravo/a maj 22.22. Sel by pouzit bez uprav? A jak je to s tim posilovacem z Brava, pasuje tam bez uprav? Dik

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.401 sekund
Powered by Kunena fórum