BRZDY U TIPA!!
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak jsem denska provedl foto toho válečku, kukni na to, myslím, že asi bude třeba zaměnit, co myslíš??
fiattipo.net/modules/gallery2/v/club_car...v__le__ek+1.jpg.html
fiattipo.net/modules/gallery2/v/club_car...v__le__ek+3.jpg.html
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak rika Krtek, je to ok. Ja bych nic nekupoval a ocistil to pouze.No tak já domluvím leštění, potřeboval jsem názor někoho, kdo do toho trošku vidí, já měl brzdy rozdělané prvně Ještěže vás tu mám, díky za radu
Vypada to dost dobre.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale nastal další problém Kolo je stále zakouslé, pístek ale chodí, brzda se kousne po sešlápnutí pedálu a nepustí, pří odvzdušňovaní jde pedál oproti ostaním dolů hodně ztuha, tak mě napádá, že už jedině hadička??? Co myslíte? Jak to bylo kouslé předtím úplně a rezlé, tak jestli to neudělalo i borel ve válci, což by mohla být druhá příčina.
Neměl jste někdo ten válec rozdělaný, jak to tam přesně funguje, jak poznat zda je válec ok, ostatní brzdy mi jedou dobře, seká se jen ta jedna, co myslíte?
A poslední dotaz, když by to bylo hadičkou, tak je možné, že bude v pr.. ta plastová v podběhu, nebo by mohla být i ta přívodní od válce.
Se omlouvám za tu slohovku 8O Ale teď jsme dovalili od auta a po 3 dnech práce už bych to měl mít komlet, chápete asi že
Budu rád za ikaždý názor
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A proc ne? Podivej se poradne na konstrukci toho valecku resp. tesnici plochy a pracovni zdvih. Mas moznost videt, ze nedochazi k tomu, ze by mohlo dojit k propousteni kapaliny.To myslite vazne? Kdysi jsem neco podobneho taky provedl na F131 Mirafiori a pak to stejne chcalo a tak sly nove.
Ja bych moc nesmesoval to co jsi provadel Ty a toho co tam ma Vali. Menil jsi taky tu tesnici gumicku nebo jsi to jen ocistil a poskladal?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokus se sundat tu hadicku a pokus se ji profouknout. V kazdem pripade bych vsak doporucoval vymenu, vypada to na ni (nova hadicka cca 200Kc).Tak jsem nakonec stejně dal nový, respektive vyřešil jsem to tak, že na vrakáči jsem koupil celý třmen i s válečkem samozřejmě a byl to sice kup zajíce v pytli, bo jsem nevěděl, jak bude vypadat váleček, ale risk se vyplatil. Váleček byl v super stavu, jak nový, cena za komplet 200 kč, i s ovzdušňovákem a dokonce i 1 pístkem, takže myslím, že nakonec fajn kup
Ale nastal další problém Kolo je stále zakouslé, pístek ale chodí, brzda se kousne po sešlápnutí pedálu a nepustí, pří odvzdušňovaní jde pedál oproti ostaním dolů hodně ztuha, tak mě napádá, že už jedině hadička??? Co myslíte? Jak to bylo kouslé předtím úplně a rezlé, tak jestli to neudělalo i borel ve válci, což by mohla být druhá příčina.
Neměl jste někdo ten válec rozdělaný, jak to tam přesně funguje, jak poznat zda je válec ok, ostatní brzdy mi jedou dobře, seká se jen ta jedna, co myslíte?
A poslední dotaz, když by to bylo hadičkou, tak je možné, že bude v pr.. ta plastová v podběhu, nebo by mohla být i ta přívodní od válce.
Se omlouvám za tu slohovku 8O Ale teď jsme dovalili od auta a po 3 dnech práce už bych to měl mít komlet, chápete asi že
Budu rád za ikaždý názor
Ve valci to nebude, pokud se ti nevraci pouze jedna brzda. Takze bez po te hadicce.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teď jedu zjistit, jestli brzdím, jak se oprava povedla (když nepočítám, tu co brzdí pořád )
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ver mi bude to ta hadicka, je pricpana tim bordelem, navic muze byt zlomena (zuzeni prurezu).No mi šlo hlavně o to, jestli by to mohlo být i tím válcem. Pokud bych zjistil, že je to hadičkou, tak bych ji určitě vyměnil... Ta od válce to snad nebude, pokud se mi podaří to sundat, tak to profouknu třeba i pistolí. Zajímavé je, že směrem tam to jde sice s těží, ale zpátky vůbec. Asi tím, že je daleko větší tlak při brzdění...asi . Budu informovat, až něco zjistím, díky za rychlou odpověď
Teď jedu zjistit, jestli brzdím, jak se oprava povedla (když nepočítám, tu co brzdí pořád )
Btw ty hadicky nejsou plastove, ale kovove a poplastovane. Plastove by ani nevydrzely ten tlak a sly by do kytek a Ty snema
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No hadička opticky vypadá, že je na tom celkem good, ale ten vnitřní průřez není nic moc velký, takže si myslím, že se snadno zasere bordelem.
Ŕízlá asi taky ne, kapalina mi nikde nemizí a je to naštěstí těsné, jak sjem dneska při odvzu. zjisitl. Půjdu po té hadičce, ale nejhorší je to povolit, dole u třmene už byla venku, ale jak je přechod na tu kovovou, tak to bude peklo, aby se neurval ten držák na podběhu, nevypadá, že by něco vydržel.
Jo a jinak i po "operaci" brzdí, řekl bych že líp, ale měkčejí a trošku pomalejší nástup, není to tak tvrdé, ale to se doladí, až se bude pořádně moct odvzdušnit to poslední pravé koleso Když na to ale skočím, tak dokonce stojím po chvilce na místě
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jasne ze sly nove gumicky. To bych byl fakt diletant. Zalezi jak hluboko zrezle to je a samozrejme jestli das nove desticky tak ti to nebude vadit, protoze valecek bude tesnit na gumce v jinem miste, ale ono to vesmes zrezne prave u tesnici gumicky. Nikdy bych to uz neriskoval, ze pojedu s privesem a lehce zahreju brzdy a pak bude tlak v .... a budu brzdit jen ocima Podle toho obrazku bych rekl, ze ta koroze neni jen lehce povrchova.A proc ne? Podivej se poradne na konstrukci toho valecku resp. tesnici plochy a pracovni zdvih. Mas moznost videt, ze nedochazi k tomu, ze by mohlo dojit k propousteni kapaliny.To myslite vazne? Kdysi jsem neco podobneho taky provedl na F131 Mirafiori a pak to stejne chcalo a tak sly nove.
Ja bych moc nesmesoval to co jsi provadel Ty a toho co tam ma Vali. Menil jsi taky tu tesnici gumicku nebo jsi to jen ocistil a poskladal?
NA BRZDACH BY SE NEMELO SETRIT!
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jenom perlička: ochota někde na vrakovišti, to asi znáte, když jste tam něco sháněli.. byl jsem ve 2, který jsou od sebe cca 2 km a je to blízko u nás, koukal jsem kolik věcí tam mají, jsou fakt velikánský. Ale to hlavní v jednom vrakáči chtěl za ten brzdič 500 a to ještě byl nasranej, v druhým mi to s úsměvem a ochotou dal za 200. Je to týpek, co tam má na starosti díly Fiat, tak aspoň vím, kdyby něco.
Jinak jsem koukal na stránky, co tu někdo posílal, součásti na brzdy a tam mají novej váleček za cca 280 Kč, což už mi nepřijde tak hrozný, jak co nabízeli mi tady za 450 skoro.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je to rozdíl, když auto na neutrál opravdu jede, takže další kapka v moři na moji spotřebu
Ale nastala další věc, co mě trošku překvapila.. čekal jsem, že brzdění bude měkčí,ale až tak moc ne-e.
Auto brzdí dobře, když na to skočím, tak opravdu brzdí, ale takové normální dobržďování už je horší, prostě pedál je jen s malým odporem a účinnost začíná až po 60-70% drýhy pedálu, což se mi moc nelíbí. když byla brzda kouslá, tak stačilo brknout na pedál a brzdilo to. Je jasné, že to nejde porovnávat s tím, když to bylo kouslé,ale když je všechno, alespoň relativně v pořádku, tak kde by mohla být krpa??
Odvzdušnéno to je a myslím, že celkem dobře. Nevýhoda je, že nevím, jak to má brzdit, když je Tipo OK. už asi začínám pořádně rozumět tomu, co tady hodně lidí píše, brzdí dobře,ale pomalý nástup, ale mi se to zdá až moc pomalé, je to subjektivní a těžko hodnotit psaním.
Zkusím to ještě co to udělá po pár km a pak znovu odvzdušnit a pak uvidím...
Jinak mě nic nenapadá. Co myslíte vy?
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.