čístění pístků

Více
16 roků 10 měsíců zpět #31 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzdy
já už jsem je vyrezlé měl právě od prachovky dolů

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #32 od juraj l
Odpověděl juraj l pro téma Re: čístění pístků
a ako sa tie brzdy cistia ? ked uz mam piestik vonku ?

ja som doteraz iba brzdy rozhybaval - vdaka tym hlupym prachovkam, co nejdu dat dolu.

a da sa vymenit prachovka bez vybratia piestu - ked mam brzdic na aute ?
uz ich mam znicenene :-(

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #33 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: čístění pístků

a ako sa tie brzdy cistia ? ked uz mam piestik vonku ?

ja som doteraz iba brzdy rozhybaval - vdaka tym hlupym prachovkam, co nejdu dat dolu.

a da sa vymenit prachovka bez vybratia piestu - ked mam brzdic na aute ?
uz ich mam znicenene :-(


no prachovku by is měl vyměnit i bez sundání pístku

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #34 od skypan
Odpověděl skypan pro téma čištění pístků
ano prachovka jde sundat,drží přez převlečnej kovovej kroužek na těle třmenu a v pístku je prachovka zapadlá v drážce,pokud ji chceč sundat na autě tak pístek musí být trochu povijetý abys převlík z té drážky..

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #35 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: čištění pístků

ano prachovka jde sundat,drží přez převlečnej kovovej kroužek na těle třmenu a v pístku je prachovka zapadlá v drážce,pokud ji chceč sundat na autě tak pístek musí být trochu povijetý abys převlík z té drážky..


Jestli píst povytáhneš jak říkáš, už je vytažený z tsnícího kroužku a je v podstatě vytažený. Nemyslím, si, že jde prachovka vytáhnout bez vytažení pístu.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #36 od skypan
Odpověděl skypan pro téma čištění pístků
nemyslel sem pod pojmem povitažený jako ůplně vyjetý,ale kdyš vyndáváš desky tak pístek zatlačíš dovnitř(do třmenu),sundáš třmen,vyndáš desky a potom přez pedál lechce pumpneš aby pístky TROCHU POVIJELI!

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #37 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: čístění pístků
Když jsme u těch pístků a brzd ...... jaký systém má tipo vepředu na kotoučích :?: Je tam jeden pístek co tlačí na kotouč a vychýlením se zapře od druhou desku (stabilní) a dochází k brždění nebo má dva pístky ve třmenu co chodí proti sobě :?:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #38 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzdy
je tam jeden píst. píst tlačí na desku a ta na kotouč, zároven je ke kotouči přitahována třmenem protilehlá deska(zjednodušeně) :lol: při odbrždění se píst zasune za pomocí podtlaku a vlnění kotouče

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #39 od skypan
Odpověděl skypan pro téma čištění pístků
nadává se tomu plovoucí třmen(je volně pohyblivej na dvou čepech)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #40 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: čístění pístků
Jo vím jak fungují tyhle dva systémy i jak jsou většinou konstruovány, pouze jsem nevěděl jak u tipa, brzdy jsem an něm ještě nedělal, nebylo to potřeba, brzdí mi to jako blázen.....jen za poslední týden pozuruji, že mám asi ten pístek přidřený, nespíše na levém kole, protožepo odbrždění mi to ještě chvíli brzdí, ale udělám to jako jsem to dělal vždy, shodím kolo a promažu a bude klídek......nebo by to mohlo dělat něco jiného :?:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #41 od skypan
Odpověděl skypan pro téma čištění pístků
no jak to píšeš tak to vidím spíše na (ze vnitř )zpuchřelou hadičku(to samé sem měl taky za tři dny semi tozhoršilo tak že uš to brzdilo pořád,nebo koukni jestli třmen v čepech chodí volně,ale nesmí mít zase velkou vůli..(věršinou ten zpodní vodítko se přidírá)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #42 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: čístění pístků
Hlavně nezapomeň pořádně namazat desky, aby ti to dobře brzdilo :lol: :lol: :lol:
Buď je to pístek, kterej se přidírá vlivem hadice, to bývá nejčastější, nebo rozchodit třmen - vyměnit prachovku a ty tyčky co jsou tam a drží desky.

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #43 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: čístění pístků
No já to vidim asi na to přidřený, protože to je pořád stejný nezhoršuje se to.... btw. jak může být zpuchřelá hadice uvnitř, když je pořád plná kapaliny, která nemá korozivní ani jiný účinky :roll:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #44 od skypan
Odpověděl skypan pro téma čištění pístků

No já to vidim asi na to přidřený, protože to je pořád stejný nezhoršuje se to.... btw. jak může být zpuchřelá hadice uvnitř, když je pořád plná kapaliny, která nemá korozivní ani jiný účinky :roll:

to by ses divil, 8O 8O 8O já se taky divil měl sem v létě přesně jak píšeš a tak sem si říkal přidření pístek prdy!!!!! byl jak přidřený třmen na spodním čepu,tak hadička(apoznal sem to jednoduše odšrouboval sem ji na třmenu a netelko nic 8O 8O jinak normálně teče kapalina samozpádem !!!pokud je v nádobce kapalina..
jinak mymochodem bdzdovka taky stárne a hl.váže na sebe vodu a tím ztrácí své schopnosti,tuším po3 letech doporučují měmit.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #45 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: čístění pístků
No chvíli to s tim vydržim, ale hned jak budu mít potřebný díly, dám se do toho ;) brzdy mám v plánu omrknout tak jako tak, tohle mi k tomu jen více přispělo....ještě dotaz, kolik stojí hadice (ty zpuchřelý) a pakny dozadu :?:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.537 sekund
Powered by Kunena fórum