čístění pístků
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak jsem to začal rozdělávat a já trubka tam blbě nasadil prachovku a problém byl na světě musel jsem to celý znova rozděloat a odvzdušnit pěkná pakárna navic mi nešli vytáhnout pístky no ale už to mám a výsledek je super brzdí to skvěle
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak co pasujou ty přední gumové hadice z fačka?,Pujdou normálně našroubovat?
...no dnes som ja robil predné brzdy a montoval som hadice z fáva a pasujú pekne len sú kratšie asi o 3 cm a priemer dierky vo vnutri je o čosi menší...
...potom dodám viac info...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=8378
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
a tie zuby na začiatku sú od hasáku?
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9 TD r.v.94 66 kW
SLOVAN navždy v našich SRDCÍCH
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
brzdí mi pravé kolo i když sem to celé rozebral. Pístek nebyl orezlý, myslel jsem že je to hadička ale taky ne vyměnil jsem ji a brzdí mi to stále. Co to může být???dik
brzdí nebo přibrzdívá?
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nic take. Hadica je len obycajna vysokotlaka hadica. Spuchrenim gumy dojde k tomu, ze tlakom cez tu hadicu brzdovku este nejak pretlacis, ale naspat uz ta kvapalina sama netecie. A potom to pribrzduje.No jak bylo napsáno, záleží na tom, jak je těsnej brzdovej a jak je na tom kapialina - já četl zrovna včera, že se doporučuje měnit po 2 letech - bo na sebe váže vodu a zztrácí brzdnej účinek. Krom toho tak se mi i stalo, že mi zreznul brzovej váleček - taky jsem se divil, ja kje to možný, ale prachovka špatná, pístek přidřenej a brzdovka v háji a už to jede. Jinak ta hadice má jakoby 2 cesty kudy to teče - jedním směrem když brzdíš je jakoby jeden kanálek a kolem toho obtéká kapalina cestou zpět. proto se stane ( tak to měl i já) že tam ti kapalina protečs, ale zpět už ne a je to přidřený. Jinak ta hadička na jednu stranu cca 200-300. Pakny dozadu záleží na značce - třeba od Samka a podobné "kvalitná značky" jsem vïděl na celou nápravu za 500. Do toho bych ale určitě nešel.
Pak jsem viděl Bremba nebo Feroda, abych nekecal tam se to pohybuje kolem 500 na jednu stranu - tzn. 1000 celá náprava. Důležitý je vyměnit i ty pružinky nejenom čelisti.
Zadní brzdy tak detailně zatím neznám, rozdělanej jsem měl komplet předek - teď budu měnit , no a přemýšlím, že zadek udělám taky, jak budou kačky. Tak se tady asi budu dotazovat na rady
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.