čístění pístků
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Taky mě to čeká. 3 roky jsem dělal Favorita, tak teď budu mít konečně čas šáhnout na Tipo.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nemyslel sem pod pojmem povitažený jako ůplně vyjetý,ale kdyš vyndáváš desky tak pístek zatlačíš dovnitř(do třmenu),sundáš třmen,vyndáš desky a potom přez pedál lechce pumpneš aby pístky TROCHU POVIJELI!
tebe sa prachovky podarilo vymenit bez toho, aby piest bol uplne vonku ?
niekde pisal, ze piest je treba uplne vybrat
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak komplet brzdy hadice a trubky mě vyšli něco kolem 4,5 tisíc a to jsem dělal zadek sám a je to hnus
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Hadice a kovové vedení by se dalo dát z favorita. Nedávno jsem to dělal a vypadá to stejně. Navíc cena je nesrovnatelný. Hadice nestjí 200 kč ale 60 kš, kovové vedení stojí 30 kč za jednu stranu.
Až to budu dělat, první co udělám je, že zajdu do mototechny a porovnám to.
Zadní hadice a by mohly být taky stejné. Ragulátor tlaku v zdu by mohl být podobný nebo stejný jako má Pick-Up nebo Felicie.
Když tady čtu ty ceny, tak jsou ukrutné. Zrovna minulý týden sem dal za komplet brzdy 1500 kč. Dal jsem nová kompletně celé vedení, brzové válečky dozadu, Brzdové desky, obložení v zadu, Hlavní brzdový válec.
zadek ti 100 pro z kov. trubek nepůjde jsou tam jiný holendry ,lepší je nechat si je udělat na míru a koupit si jen holendry ty většinou v těch firmách nemaj
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže pokud se mě to bude týkat, tak to asi obědnám aby bylo všechno v cajku a měl jsem jistotu, že mě to nikde nepraskne
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Hele ta cena je 1500 na jednu stranu, nebo na celou zadní nápravu???
Psal jsem to...nabízeli mi na celou nápravu, to samý o čem jsme se tady bavili ta sada, a chtěli za to 1648,- takže tady ta za těch 15 stovek by měla bý ta samá.....jsem to psal i s tim jak to vycházelo finančně když bys to kupoval samostatně
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pro pobavení tady máte fotky mých paken
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=7869
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=7872
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ty pakny sou eště "V POHODE:D" ja je mel sjety uplne na plech a znicil sem si tak bubenTakže dneska jsem rozdělal brzdy, pakny musim vyměnit, jsou sjetý skoro na plech, přední kotouče a deska jsou nový, kotouče maj 10.2mm šířku...ale problém s přibržďováním levého předního kola jsem odhalil, mám nějakej přidřenej pístek, nejsou to hadice...pístek se nevrací jak by měl takže se to bude muset vyčistit a rozhejbat
pro pobavení tady máte fotky mých paken
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=7869
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=7872
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ty pakny sou eště "V POHODE:D" ja je mel sjety uplne na plech a znicil sem si tak bubenTakže dneska jsem rozdělal brzdy, pakny musim vyměnit, jsou sjetý skoro na plech, přední kotouče a deska jsou nový, kotouče maj 10.2mm šířku...ale problém s přibržďováním levého předního kola jsem odhalil, mám nějakej přidřenej pístek, nejsou to hadice...pístek se nevrací jak by měl takže se to bude muset vyčistit a rozhejbat
pro pobavení tady máte fotky mých paken
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=7869
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=7872
...presne tak ja som mal moje tiež zdraté úplne,tak som dal stočiť bubny a típek z nich musel vziať vyše milimetra...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.