čístění pístků

Více
16 roků 10 měsíců zpět #46 od skypan
Odpověděl skypan pro téma čištění pístků
no pakny si můžeš nechat nalepit pokud uvás je nějaká prodejna na obložení..
no jinak škoda že sem ji (tu zpuchřelou hadici)vyhodil,tak bychti jí milerád prodal třeba za pětikilo?ale bohužel už není,až bude ozvu se!!!! :lol: :lol: :lol: (netušil sem totiž že bude o ní zájem)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #47 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: čístění pístků
no samozřejmě asi jsi nepochopil, myslel jsem kolik ta hadice nová za tu zpuchřelou stojí....jinak nalepování paken je na H**** to jsem si nechal udělat ještě na motorku a vydrželo to měsíc a upadlo to :!: a navíc za ten měsíc se to stihlo tak obrzdit, že by to vydrželo maximálně půl roku, asi to je opravdu kvalitní....proto radši nové :!:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #48 od skypan
Odpověděl skypan pro téma čištění pístků
no jámám ůplě jiné zkušenosti,zase je to asi o kvalitě materiálu a odvdené práce i motoku sem nechal lepit,a ředešlé auta taky...vše v poho.i na stk(podvou letech)stále brzdí jako prase..

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #49 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: čístění pístků
No jak bylo napsáno, záleží na tom, jak je těsnej brzdovej a jak je na tom kapialina - já četl zrovna včera, že se doporučuje měnit po 2 letech - bo na sebe váže vodu a zztrácí brzdnej účinek. Krom toho tak se mi i stalo, že mi zreznul brzovej váleček - taky jsem se divil, ja kje to možný, ale prachovka špatná, pístek přidřenej a brzdovka v háji a už to jede. Jinak ta hadice má jakoby 2 cesty kudy to teče - jedním směrem když brzdíš je jakoby jeden kanálek a kolem toho obtéká kapalina cestou zpět. proto se stane ( tak to měl i já) že tam ti kapalina protečs, ale zpět už ne a je to přidřený. Jinak ta hadička na jednu stranu cca 200-300. Pakny dozadu záleží na značce - třeba od Samka a podobné "kvalitná značky" jsem vïděl na celou nápravu za 500. Do toho bych ale určitě nešel.
Pak jsem viděl Bremba nebo Feroda, abych nekecal tam se to pohybuje kolem 500 na jednu stranu - tzn. 1000 celá náprava. Důležitý je vyměnit i ty pružinky nejenom čelisti.
Zadní brzdy tak detailně zatím neznám, rozdělanej jsem měl komplet předek - teď budu měnit , no a přemýšlím, že zadek udělám taky, jak budou kačky. Tak se tady asi budu dotazovat na rady :lol:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #50 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: čístění pístků
No takže dám na vás, asi máte pravdu a bude to v hadici, to všechno se pořádně zjistí až se na to svým detailním okem podívám :lol: Je možné jak psal Vali, že je i pístek přidřenej, protože nezajede jak by měl, jedno jde s druhym

Jinak jsem koukal na tyhle pakny, co vy na to:
autodilykrc.cz/eshop/detail/brzdove-celi...4ks:773e741659cfc302

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #51 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: čístění pístků
no mě se špatně vrací proto už mám připravený a promazaný jiný

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #52 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: čístění pístků
No pístek přidřenej být nemusí, když nejde zpátky to je právě tím, že to nepustí hadice zpět a zůstane tam akpalina, čáast ji proteče, bo pak bys měl brzdu úplně zabrzděnou, ale ten pístek pak nemá tu vůli jako má mít. Proto je třeba zjistit, zda je to hadice, nebo přidřenej pístek nebo nechodící tyčinky v tom třmenu - nevím jak to popsat tak, aby to nebylo matoucí, ale snad víš.

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #53 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzdy
ve většině případů je to na 100% je to v hadici, já jsem takhle řešil brzdy půl roku a nakonec jsem vyměnil hadičky a je klid

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #54 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: čístění pístků
To JirkaR: nevím je to možné i u mě, že je přidřenej

To Vali: vím jak tyhle systémy jsou konstruovány, nechodídí tyčky mohou způsobit zapálení obložení (jak tomu bylo nedávno u jednoho týpka na 405) :)

Ještě dotaz, dá se to nějak bezpečně pznat, že to je hadicí, bez toho aby se musela vyndávat :?:

jinak jsme si v autokelly naházel do košíku věci, dkyž bych chtěl dělat celý brzdy (kotouče, desky, pakny, přislušenství) a cena s DPH se vyšplhala na 6 000,- Kč :roll:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #55 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: čístění pístků
K těm paknám, to je nějaký levný - co je to za značku tam není vůbec psané. nevím no, to je na tobě, ale asi zde platí pravidlo nemám tolik peněz, abych kupoval levný věci...
Jinak jsem koukal na net v autokelly mají pakny za 690 Feroda nejspíš je to asi na celou nápravu, nevím. To jejich označení mi dělá problémy doteď

Ale zaujala mě docela nabídka na elitu, fotku dám do galerie a cena je 1499 od RH. Hm tak změna no - ta cena je asi na jednu stranu jen
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=6917
hm, blbé je, že to nejde zvětšit :cry: Ale je to komplet na bubnovku i s pružinama, prasátkama a vším.

Hokus pokus - třeba to půjde
www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?B=0&a...99&NodeId=100031

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #56 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzdy
no myslím že to bez rozebrání nepoznáš. no a ta cena? pokud chceš mít nový brzdový systém :wink: (jsou tam i třmeny na předek?)

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #57 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: brzdy

no myslím že to bez rozebrání nepoznáš. no a ta cena? pokud chceš mít nový brzdový systém :wink: (jsou tam i třmeny na předek?)


ne třmeny tam nebyly, to by bylo aspoň 10 000,- ono tam nebylo více věcí, jako zase ne abych dělal všechno nový, včetně trubek a přepoušťáku, tolik peněz nemám a jen tak mít nebudu :!:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #58 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzdy
stačí vyměnit ty gumové hadice á+-200kč/ks, vyčistit píst(pokud je potřeba), vyměnit kovové hadice(pokud třeba) obložení a desky. pokud to nepomůže holt investovat a investovat

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #59 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: čístění pístků
No tak předek uděláš za cca 2500 já teď bral desky a kotouče Ferodo a 1800 komplet. Když připočteš hadice cca 2x200 tak do těch 2500 se vejdeš. Opravná sada na pístky a prachovky na pístky cca 200, Tak teda 2600 no :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #60 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: brzdy

stačí vyměnit ty gumové hadice á+-200kč/ks, vyčistit píst(pokud je potřeba), vyměnit kovové hadice(pokud třeba) obložení a desky. pokud to nepomůže holt investovat a investovat


čistě teoreticky, nevim jak na tom ty brzdy jsou, bych vyměnil kotouče, desky, hadice, pakny, případně prasátka a samozřejmě kapalinu a tohle je za 6 000 Kč plus mínus pár stovek

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.495 sekund
Powered by Kunena fórum