Brzdové trubičky

Více
15 roků 6 měsíců zpět #106 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Brzdové trubičky
To Charles : Mám Tempru a opravdu jsem tam kostku neviděl... kus před regulátorem jsou trubičky napojenéjen jedna na druhou přes převlečnou matku. A Trubky chci měnit protože jejich vizuelní stav se mi opravdu nelíbí a nerad bych aby mi někde prdli.
To Jipaf : bubny nemám, vzadu mám kotouče...sice mi to myslím brzdí málo ale žekl bych že to bude zavzdušněné a mám sjeté zadní destičky a přední jsou nějaké levné šmejdy....ale to se brzy změní :twisted:

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #107 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Brzdové trubičky
Za prvé asi bude v háji brzdovka..předchozí majitel měl auto 3 roky a on jí určitě neměnil...a hlavně pred týdnem mi dělli v servisu zadní nápravu a přijde mi že to od té doby hůř brzdí...asi to dostatečně neodvzdušnil, protože trubky měl odpojené. No ale stejně jsem se na to chystal, tak to udělám vše při jednom.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #108 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Brzdové trubičky
No to by mě zajímalo, jak to tam máš zapojené ty. Já udělám zítra fotku té kostky :)
Já dneska nasadil hadice od předních brzdičů na trubky a odvzdušňoval. Ještě až to pustím na kola, tak se mrknu na zadní brzdy a pro jistotu to odvzdušnim, ale pedál je krásně tvrdej.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #109 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Brzdové trubičky
To Charles : já to tam mám přesně tak jak je to na to schématu tady na webu.... napojené jen šroubením.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #110 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Brzdové trubičky
No asi nějaká inovace :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #111 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Brzdové trubičky
charles,
vždyď říkám, co kus to originál...
možná to měl před ním nějaký všeuměl a považoval tu kostku za zbytečnou, já měl skoro taky na mále, při vyšroubovávaní starých trubek z kostky se zdálo že padne kostka za vlast, šroubení se místo vyšroubování spíše vydrolilo, ale nové fáčkové má od začátku delší závit tak to hezky chytlo...

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #112 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Brzdové trubičky

Charles : Ok, změřit to nebude problém..chystám se vyměnit většinu trubek...ale nevím od jaké kostky to myslíš ? Od regulátoru ? Já jsem tam žádnou jinou kostku neviděl, no a koukám že pokud si mám nechat udělat trubičky předem, tak asi bude problém s těmi většími holendry, když nevím jaké si tam nechat dát.



bacha jsou tam dva typy holendrů!!

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #113 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Brzdové trubičky
Tak jsem dneska udělal ty fotky kostky a regulátoru.....

Kostka



Trubky na regulátoru


[/b]trubky jsou v dost bídném stavu

regulátor celý

[/b]
zasloužil by si trošku péče

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #114 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Brzdové trubičky
Charles : takže ta kostka je od regulátoru smerem k předku auta? Jestli jo, tak já jí tam nemám a mám jen napojené trubicky na sebe.
Trubky a regulátor mám v podobném, možná horším stavu než ty. A uvažuju že odpojím trubky co vedou dozadu, hned za ABS a zaslepím to, aby jsem mohl pár dní jezdit a zjistil vlastně jaké holendry jsou na tom regulátoru a nechal si udělat nové trubičky... myslíte že bude stačit při pomalé jízdě na ubrždění jen předek, případně vypomže ručka? Jednalo by se třeba o 3dny... protože jestli zjistím že regulátor nerozchodím, tak nechám udělat trubky až ke kolům v kuse.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #115 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Brzdové trubičky
Libor:
ano, ta kostka je kousek před regulátorem.....
ale zjistil jsem, že na kostku mi jde jedna trubka od HBV s velkou matkou a druhá s obyčejnou (viz. foto). Stejně tak to jde i z kostky na regulátor. prostě jeden okruh vede v obyčejných holendrech a ten druhý v těch větších. Kdo ví, jestli to je napojené správně. U mého auta už by mě to nepřekvapilo :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #116 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Brzdové trubičky
Libor,
já jezdil na jeden brzd okruh a to jen na jedno přední brzdící kolo + na ručce taky jedno kolo skoro tři měsíce necelé 3ooo km...
je to o hubu.. alespoň jsem dodržoval předpisy.. a když se dnes dívám z5 už bych takovou věc nedělal, i když se nikomu nic nestalo.. pouvažuj, jestli nemáš si raději někde to auto půjčit, když se bez něj neobejdeš..
jinak nouzově se to odjezdit dá.. záleží na provoze a na řidiči..
musíš jenom jezdit jako na náledí s letníma pneu co nemají ani mm vzorek..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #117 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Brzdové trubičky
to Jipaf : to je jasné že se to nouzově odjezdit dá, a uvědomuju si že je to o hubu. Je jasné že bych nejezdil jako prase. Vzhledem k tomu že jsem za posledních 14 dní nechal v servisu 9000 Kč, tak se mi nechce nechávat tohle dělat v servisu a zmáknu to sám...ale abych pořádně zjistil jaké holendry tam jsou (a bude to mít výhodu pro výrobu jim tam přinesu vzory trubek) tak to holt asi tak udělám.... vykuchám trubky odpředu až dozadu a bude to. :twisted: Jaké máte zkušenosti s povolováním odvzdušnováků, vzhledem k tomu že asi nebyly pár let povolené ?

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #118 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Brzdové trubičky
Libor,
jinak nevím jak by jsi to stihnul zaslepit aniž by se ti tam nedostal vzduch, a pak to bude zavzdušněné a nebude ten předek brzdit vůbec..
jinak jsou tam 2 trubky tj 2 okruhy, ty okruhy se rozlišují průměrem holendrů, když se koukneš na HVB tak hned poznáš podle těch průměrů hol. který kam jde ( jak začne v předu tak poslední větší jde z omezovače.. u kola je už klasika), a 1 okruh tj hrubší hol. jde L přední a P zadí kolo, a ten menší hol je 2 okruh P přední a L zadní kolo,
alespoň já to mám tak u kola pokud mě paměť neklame...
i když mistr jipaf se může někdy seknout :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #119 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Brzdové trubičky
Jipafe, na HBV jsou všechny 4 holendry stejné. poznáš to až na té mojí kostce. A já to mám myslim naopak než ty píšeš :oops: ale třeba jsem se na trubky koukal blbě, přece jen jsem pod tím ležel docela nepohodlně.

Ale mě tak nějak selskym rozumem z toho vyplívá, že ten druhej holendr bude M12x1....není zase o tolik větší a je na 13ku klíč, zkoušel jsem to a závit na brzdách je vždy jemnej.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #120 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Brzdové trubičky
Charles : taky si myslím že by to mohla být 12ka....
Ale abych měl jistotu, tak to nakonec vyřeším tak že si holt zajistím odvozy do práce, a jeden den prostě trubičky vyndám a nechám si je udělat podle nich a o víkendu bych to pak udělal. Až to budu mít venku tak všechno oměřím a pak písnu, aby se kdyžtak mohlo to schéma co je tu na webu doplnit o tyto podstatné míry. Naslepo si ty trubičky nebudu nechávat dělat ... nechci pak mít nějaké na výstavku do garáže. :D

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.571 sekund
Powered by Kunena fórum