Brzdové trubičky
To Jipaf : bubny nemám, vzadu mám kotouče...sice mi to myslím brzdí málo ale žekl bych že to bude zavzdušněné a mám sjeté zadní destičky a přední jsou nějaké levné šmejdy....ale to se brzy změní
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já dneska nasadil hadice od předních brzdičů na trubky a odvzdušňoval. Ještě až to pustím na kola, tak se mrknu na zadní brzdy a pro jistotu to odvzdušnim, ale pedál je krásně tvrdej.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vždyď říkám, co kus to originál...
možná to měl před ním nějaký všeuměl a považoval tu kostku za zbytečnou, já měl skoro taky na mále, při vyšroubovávaní starých trubek z kostky se zdálo že padne kostka za vlast, šroubení se místo vyšroubování spíše vydrolilo, ale nové fáčkové má od začátku delší závit tak to hezky chytlo...
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Charles : Ok, změřit to nebude problém..chystám se vyměnit většinu trubek...ale nevím od jaké kostky to myslíš ? Od regulátoru ? Já jsem tam žádnou jinou kostku neviděl, no a koukám že pokud si mám nechat udělat trubičky předem, tak asi bude problém s těmi většími holendry, když nevím jaké si tam nechat dát.
bacha jsou tam dva typy holendrů!!
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kostka
Trubky na regulátoru
[/b]trubky jsou v dost bídném stavu
regulátor celý
[/b]
zasloužil by si trošku péče
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Trubky a regulátor mám v podobném, možná horším stavu než ty. A uvažuju že odpojím trubky co vedou dozadu, hned za ABS a zaslepím to, aby jsem mohl pár dní jezdit a zjistil vlastně jaké holendry jsou na tom regulátoru a nechal si udělat nové trubičky... myslíte že bude stačit při pomalé jízdě na ubrždění jen předek, případně vypomže ručka? Jednalo by se třeba o 3dny... protože jestli zjistím že regulátor nerozchodím, tak nechám udělat trubky až ke kolům v kuse.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ano, ta kostka je kousek před regulátorem.....
ale zjistil jsem, že na kostku mi jde jedna trubka od HBV s velkou matkou a druhá s obyčejnou (viz. foto). Stejně tak to jde i z kostky na regulátor. prostě jeden okruh vede v obyčejných holendrech a ten druhý v těch větších. Kdo ví, jestli to je napojené správně. U mého auta už by mě to nepřekvapilo
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já jezdil na jeden brzd okruh a to jen na jedno přední brzdící kolo + na ručce taky jedno kolo skoro tři měsíce necelé 3ooo km...
je to o hubu.. alespoň jsem dodržoval předpisy.. a když se dnes dívám z5 už bych takovou věc nedělal, i když se nikomu nic nestalo.. pouvažuj, jestli nemáš si raději někde to auto půjčit, když se bez něj neobejdeš..
jinak nouzově se to odjezdit dá.. záleží na provoze a na řidiči..
musíš jenom jezdit jako na náledí s letníma pneu co nemají ani mm vzorek..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak nevím jak by jsi to stihnul zaslepit aniž by se ti tam nedostal vzduch, a pak to bude zavzdušněné a nebude ten předek brzdit vůbec..
jinak jsou tam 2 trubky tj 2 okruhy, ty okruhy se rozlišují průměrem holendrů, když se koukneš na HVB tak hned poznáš podle těch průměrů hol. který kam jde ( jak začne v předu tak poslední větší jde z omezovače.. u kola je už klasika), a 1 okruh tj hrubší hol. jde L přední a P zadí kolo, a ten menší hol je 2 okruh P přední a L zadní kolo,
alespoň já to mám tak u kola pokud mě paměť neklame...
i když mistr jipaf se může někdy seknout
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale mě tak nějak selskym rozumem z toho vyplívá, že ten druhej holendr bude M12x1....není zase o tolik větší a je na 13ku klíč, zkoušel jsem to a závit na brzdách je vždy jemnej.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale abych měl jistotu, tak to nakonec vyřeším tak že si holt zajistím odvozy do práce, a jeden den prostě trubičky vyndám a nechám si je udělat podle nich a o víkendu bych to pak udělal. Až to budu mít venku tak všechno oměřím a pak písnu, aby se kdyžtak mohlo to schéma co je tu na webu doplnit o tyto podstatné míry. Naslepo si ty trubičky nebudu nechávat dělat ... nechci pak mít nějaké na výstavku do garáže.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.