Brzdové trubičky
kliku, a udr?ovanej vůz - relativně, já to měl tak ?e na to nebylo ?áhnuto a
třeba na zadních třmenech BHQ 102 - 3 mám sedmičkový odvzdu?ňováky a ty
stoprocentně urve?.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
tak ja to neberu jen na svych autech, ale i vNo to jsi měl kliku, a udr?ovanej vůz - relativně,
já to měl tak ?e na to nebylo ?áhnuto a třeba na zadních třmenech BHQ 102 - 3
mám sedmičkový odvzdu?ňováky a ty stoprocentně urve?.
servisu kde to obcas delam s kamosem,kdyz mu pomaham. zatim to slo vzdycky jen
povolit. vzdycky na nej tuknu, kousek jako utahnu a pak to povolim raz dva
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak postupujeme v Lucasu na demontá?i, nicméně bych neriskoval proto?e tenhle
postup víceméně funguje u vět?iny třmenů s desítkovými ?rouby co? Tipo nemá.
Přesto je učité procento těles které prostě nejde. Neriskoval bych a pár dnů
před tím to něčím napustil a? to vyvzlíná tou rzí a pak jak pí?e? na to ?uknul a
musí jít.
Byli tu u? zoufalí tipaři...
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
prizpusobit.Ohybat opatrne na vetsi radiusy.Slo to v ruce zastudena byly
pomedene a zelene lakovane.Hadice jsou kratsi asi o 20mm.Chtelo by to posunout
niz drzak spoje trubka+hadice kvuli delkove rezerve v max. polohach napravy.V
jakem poradi odvzdusnujete kola?Hodne zdaru a ostre brzdy.
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak ty trubky z Facka tam sly v pohode.Akorat se
musi tvarove rukou prizpusobit.Ohybat opatrne na vetsi radiusy.Slo to v ruce
zastudena byly pomedene a zelene lakovane.Hadice jsou kratsi asi o 20mm.Chtelo
by to posunout niz drzak spoje trubka+hadice kvuli delkove rezerve v max.
polohach napravy.V jakem poradi odvzdusnujete kola?Hodne zdaru a ostre
brzdy.
Zdar..od nejdel?í trubky po nejkrat?í..tzn-
nejdřív zadní, pak pravé a pak levé
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
lidí, jak tu čtu má problémy s trubičkami, ?el jsem je i já zkontrolovat. Mám je
na?těstí úplně v pořádku.
A v jednom TuningMagazine je krat?í počtení na
téma: "Brzdy a destičky" a je tam taky něco psáno o brzdové kapalině, doporučují
ji vyměnit za sportovní, nic se tím prý nezkazí. Kdybych ten časopis na?el, tak
bych sem toho naspal víc, zkusím ho pohledat.
A mmarek mimojiné napsal: ,,To
je skvělý nápad! pokud normální stojí tolik... Jo a je?tě jedna věc: jakou
lijete kapalinu do brzd, příp. jak často jí měníte? jeden prodejce mi říkal, ?e
jedině DOT4, ?e ta trojka je víc agresivní či co..." No a v tom tuning
magazine, asi byl popis DOT4, ?koda, ?e ho nemám po ruce.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
myslim, ze tuning brzdovka je k nicemu. Jediny jeji rozdil je mozny v tom, ze
bude mit posunuty bod varu a tim veci spojene. Takze pro normalni pouziti bohate
staci normalni kapalina. Cao Jen si vybrat nejakou, ktera neni agresevni jak
jsem tu cetl.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
DOT3..nejezdím jak ?ílenec, abych musel brzdy pořád pou?ívat a nesjí?dím ani
?ádné velké kopce v horách
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Tak ty trubky z Facka tam
sly v pohode.Akorat se musi tvarove rukou prizpusobit.Ohybat opatrne na vetsi
radiusy.Slo to v ruce zastudena byly pomedene a zelene lakovane.Hadice jsou
kratsi asi o 20mm.Chtelo by to posunout niz drzak spoje trubka+hadice kvuli
delkove rezerve v max. polohach napravy.V jakem poradi odvzdusnujete kola?Hodne
zdaru a ostre brzdy.
Zdar..od nejdel?í trubky po
nejkrat?í..tzn-nejdřív zadní, pak pravé a pak levé
teda dresiku kde jsi byl na tom ze od nejdelsi, prave ze je to od nejblizsi
abys ten vzduch tlacil ven co nejdal, asi si chybel ve skole co?
jinak
ja pouzivam DOT 4 je to znat jestlize jezdite jak ja nekdy brzda - plyn tak v
kopcich to auto pak ztraci brzdnej ucinek a to tim ze ta kapalina se vam
zahreje
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na své dedře vyměnil na brzdách co se jen dalo-trubky,hadice,kotouče a nakonec i
hl.brz.válec,několikrát jsem to odvzdu?nil,kdy? nemám nastartovaný tak je to
super pedál je tvrdý jak má být ale jakmile na?vejknu motor tak jde úplně k zemi
a nebrzdí to téměř vůbec......začínám mít podezření na posilovač....kdy? jsem
vyměnoval ten brzd.válec tak z toho posilovače mě vypadla taková tyčka a na
jednom konci byl ?roubek tak nestačí to třeba trochu povolit,jako ?e bych
prodlou?il chod toho pístku ve válci,mno nechce se mě v tom moc
rejpat..........tak co si o tom myslíte????
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Právě taky řeším zadní trubky-je tam takovej zádrhel,kvůli záměně okruhů má jedna větev závit 10 mm,druhá 12.Nevím,jestli je to podobně ošetřeno i u favorita.Když jsem o různých závitech mluvil s automechanikem,koukal na to jako jojo,že by na autě byly použité dva rozměry,ale je to tak u regulátoru brzd. tlaku a na spojce potrubí směrem k brzd válci.
Ja to na svojej Crome mam tiez tak. Tiez som na to pozeral, ze preco to tak skombinovali.
Inac Favorit nema zatazovy regulator (okrem prevedenia pickup). Favorit ma obmedzovace tlaku zadnych brzd, ktore su nasrubovane na hlavnom brzdovom valci.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No to by se člověk pos...! Co s tím ksakru?Právě taky řeším zadní trubky-je tam takovej zádrhel,kvůli záměně okruhů má jedna větev závit 10 mm,druhá 12.Nevím,jestli je to podobně ošetřeno i u favorita.Když jsem o různých závitech mluvil s automechanikem,koukal na to jako jojo,že by na autě byly použité dva rozměry,ale je to tak u regulátoru brzd. tlaku a na spojce potrubí směrem k brzd válci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.