Brzdové trubičky
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jak jsi to povolil, prosím - protože já mám pocit, jako když na to šáhnu klíčem, že to utrhnu.
...povolil som to tak podobne ako Charles...a išlo to celkom solidne...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ty starej autobrzdák a neumíš si poradit materiál se u vás v TRW snad nějakej najde né(myslím,holendry a metráž trubyčky),alespon já to mám od strejce kterej byl v Autbrzdách v Jablonci no a zbytek už jenom práce naohýbat podle starejch a pro lis na konce trubyček do holendru si můžeš ke mě přijet,bydlím za kopcem,zvu tě na kafe půjčím ti ho abys podle něj si udělal jinej,není to nic světobornýho,chvíle práce na frézce.Možná jsem nezkusil všechno, nebo jsem blbej, dají se originál trubičky sehnat? Asi jsem hledal málo, ale kdyby nestály jmění, asi bych je vzal. Tipo musí ještě pět let vydržet.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pravda,ale tenhle rok už asi nepojedu.....Děláme třmeny a trubky tam není ani kousek. Fakt. Ale stavit bych se mohl, někdy. A ty jsi taky psal že jezdíš do Habartic.
pošli na SZ email,nafotím tu ten stahovák,abys měl alespon nějaký námět,jak zhruba vypadá,mohu ti ho i naměřit-rozkreslit a okotovat
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
odvzdušňováky také , do svěráku , nahřát tak 3 - 5 minut a povolit .
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
taky doplním, na povolování holendrú používám rezožrouta(je to ve spreji,jmenuje se to jak sem napsal)a získávám to od kámoše z firmy kde sem dříve pracoval(vozí jím to nějaký dealer,který tam pravidelně jezdí doplnovat zásoby),nevím jestli se konkrétní butela nechá sehnat v norm. obchodě..funguje to výborně,je to lepší jak brzdovka,také to vzlíná po závitu, a za púl hodky se to nechá vše krásně povolit...tak já přidám svou trošku . cokoliv dělám na brzdách , vždy beru do ruky hořák (propanbutan) nebo aspoň horkovzdušnou pistoli.když povoluju spojení hadička trubka většinou to hadička nepřežije a doslova vystřelí v tu chvíli vím že to půjdeš povolit
odvzdušňováky také , do svěráku , nahřát tak 3 - 5 minut a povolit .
a pokud je trubka už schnilá tak jí vůbec neřeším a kousek od holendru jí ucvaknu a zbytek povolím ve svěráku,odvzdušnováky řeším též tímto zpúsobem
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Díky.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.