Brzdové trubičky

Více
18 roků 6 dní zpět #76 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Brzdové trubičky
No vida... :!:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #77 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Brzdové trubičky
Pánové, je něco novýho, k výměně tenkrát nedošlo, protože mě tlačila jiná věc, ale na jaře jdu do toho, je tu ještě další věc a to jsou zpuchřelé hadičky, a to se bojím, i když mám nový, že bych odlomil trubku při pokusu o povolení. Ty trubky pod autem ještě jdou, mají i původní lak, ale ty v podbězích, vepředu, ty jsou před úmrtím. Tam to je shnilý.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #78 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Brzdové trubičky
...Ja mám tiež tie okolo predných kolies zhnité,hadice sa mi podarilo vymeniť bol som prekvapený ale čo z toho ked nikde nieto nové trubky.... :(

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #79 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Brzdové trubičky
A jak jsi to povolil, prosím - protože já mám pocit, jako když na to šáhnu klíčem, že to utrhnu.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #80 od Ram512
Odpověděl Ram512 pro téma Re: Brzdové trubičky
Já dal měděné dají se krásně ohýbat!!

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #81 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Brzdové trubičky
Já jsem si myslel to co stiglitz, když jsem vyměňoval hadice, ale chce to normálně nastříkat řádně WDečkem, nechat přes noc působit a pak se to dá povolit krásně. Teda mě to šlo a to jsem ty trubky měl úplně rezatý bez barvy :? Taky plánuju výměnu, ale zatím na to nebyl čas :roll:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #82 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Brzdové trubičky

A jak jsi to povolil, prosím - protože já mám pocit, jako když na to šáhnu klíčem, že to utrhnu.



...povolil som to tak podobne ako Charles...a išlo to celkom solidne...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #83 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Brzdové trubičky
Možná jsem nezkusil všechno, nebo jsem blbej, dají se originál trubičky sehnat? Asi jsem hledal málo, ale kdyby nestály jmění, asi bych je vzal. Tipo musí ještě pět let vydržet.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #84 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Brzdové trubičky

Možná jsem nezkusil všechno, nebo jsem blbej, dají se originál trubičky sehnat? Asi jsem hledal málo, ale kdyby nestály jmění, asi bych je vzal. Tipo musí ještě pět let vydržet.

ty starej autobrzdák a neumíš si poradit :lol: materiál se u vás v TRW snad nějakej najde né(myslím,holendry a metráž trubyčky),alespon já to mám od strejce kterej byl v Autbrzdách v Jablonci no a zbytek už jenom práce naohýbat podle starejch a pro lis na konce trubyček do holendru si můžeš ke mě přijet,bydlím za kopcem,zvu tě na kafe :D půjčím ti ho abys podle něj si udělal jinej,není to nic světobornýho,chvíle práce na frézce. :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #85 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Brzdové trubičky
Děláme třmeny a trubky tam není ani kousek. Fakt. Ale stavit bych se mohl, někdy. A ty jsi taky psal že jezdíš do Habartic.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #86 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Brzdové trubičky

Děláme třmeny a trubky tam není ani kousek. Fakt. Ale stavit bych se mohl, někdy. A ty jsi taky psal že jezdíš do Habartic.

pravda,ale tenhle rok už asi nepojedu.....
pošli na SZ email,nafotím tu ten stahovák,abys měl alespon nějaký námět,jak zhruba vypadá,mohu ti ho i naměřit-rozkreslit a okotovat :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #87 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Brzdové trubičky
tak já přidám svou trošku . cokoliv dělám na brzdách , vždy beru do ruky hořák (propanbutan) nebo aspoň horkovzdušnou pistoli.když povoluju spojení hadička trubka většinou to hadička nepřežije a doslova vystřelí v tu chvíli vím že to půjdeš povolit :-D

odvzdušňováky také , do svěráku , nahřát tak 3 - 5 minut a povolit .

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #88 od Funman
Odpověděl Funman pro téma Re: Brzdové trubičky
Takže už mám konečně taky pokoj s brzdama. Přes víkend mi známý automechanik udělal vzadu komplet nové trubky. Od kostky, přes zátěžovák až k hadicím. Prosakovala mi totiž trubka k pravému kolu. Ale jak mi říkal (a i ukázal), tak byly všechny trubky už jak papír. A navíc nechodil ani zátěžovák, byl úplně zatuhlý, takže ho musel vyčistit a rozchodit. No a celá ta sranda mě vyšla na 2500,- Kč... Ale aspoň nemusím mít strach, že mi někde při brždění nějaká prdne. :D

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #89 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Brzdové trubičky

tak já přidám svou trošku . cokoliv dělám na brzdách , vždy beru do ruky hořák (propanbutan) nebo aspoň horkovzdušnou pistoli.když povoluju spojení hadička trubka většinou to hadička nepřežije a doslova vystřelí v tu chvíli vím že to půjdeš povolit :-D

odvzdušňováky také , do svěráku , nahřát tak 3 - 5 minut a povolit .

taky doplním, na povolování holendrú používám rezožrouta(je to ve spreji,jmenuje se to jak sem napsal)a získávám to od kámoše z firmy kde sem dříve pracoval(vozí jím to nějaký dealer,který tam pravidelně jezdí doplnovat zásoby),nevím jestli se konkrétní butela nechá sehnat v norm. obchodě..funguje to výborně,je to lepší jak brzdovka,také to vzlíná po závitu, a za púl hodky se to nechá vše krásně povolit...
a pokud je trubka už schnilá tak jí vůbec neřeším a kousek od holendru jí ucvaknu a zbytek povolím ve svěráku,odvzdušnováky řeším též tímto zpúsobem :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #90 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Brzdové trubičky
Potřeboval bych vědět jestli na Tempru z 92 roku platí délky trubiček jak jsou popsané na tom schématu v sekci download ? A protože jsem to ještě nerozebíral a chci si nechat ty trubičky udělat tak ještě potřebuju vědět jestli všechny holendry (mimo těch 2 u regulátoru zadních brzd) jsou shodné s favoritáckejma, nebo jaký tedy mají závit v mm?
Díky.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.574 sekund
Powered by Kunena fórum