Brzdové trubičky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hoď auto na dva kola, ucvakej to od holendrů, vytáhni ty trubky ať víš jaké délky, vyšroubuj holendry a nech si ty větší (pokud ty musíš měnit),
ty menší jsou shodné s favoritem a ty větší si nech dát zpátky na ty nové trubky,(pokud nemá ty větší nové)
a můžeš kompletovat a odvzdušňovat.. ani né den práce..
ps: když budeš mít venku ty staré, ty nové hned můžeš poohýbat podle těch starých
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to jipaf : rád bych ty staré trubky vyndal a nechal podle toho udělat nové, ale já auto potřebuju dnes a denně, takže když je vyndám tak tam hned potřebuju švihnout novou.
Jo a ještě, pokud tam budu mít regulátor, nechají se někde sehnat nové ty větší holendry? A nebo jaké mají rozměry ?
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vzhledem k tomu že si budu nechávat dělat trubičky, tak by jsem mohl nechat udělat delší a regulátor uplně vyřadit. Měl jste někdo problém na STK pokud tam regulátor vůbec nebyl? Díky moc za jakékoliv postřehy.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dneska jsem si lehnul pod auto a zjistil že regulátor brzdného učinku tam mám, a samozřejmě totálně zarezlý. Chci se zeptat jestli se někomu z vás podařilo ho rozchodit tak že funguje jak má.. jestli je to jen tím že je zarezlý ten mechanismus s pružinou , nebo jestli bývá problém hlouběji.
Vzhledem k tomu že si budu nechávat dělat trubičky, tak by jsem mohl nechat udělat delší a regulátor uplně vyřadit. Měl jste někdo problém na STK pokud tam regulátor vůbec nebyl? Díky moc za jakékoliv postřehy.
Začnu tím prvním a to je zareznutí, to se dá normálně pomocí WD-40 a trošku práce zase rozhýbat...Tady máš článek s řezem a popisem, jak to funguje. Je to jednoduchá věc, uvnitř se prakticky nemá co porouchat.
fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=95
A to vyhození regulátoru nedoporučuji, někdo říká, že to je beze změny a já mám zkušenosti, že se auto stává opravdu hodně přetáčivé a na mokré (nedej bože sníh a led) vozovce se jezdí, jako by člověk tahal pořád za ručku zadní kola jdou pořád smykem, protože se odlehčí při brzdění...Kdyby tam být nemusel, tak tam přece není
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v každém případě mít ho tam musíš, může být i rezavý, to je jenom povrchová úprava, to, jestli funguje poznáš (doma v amatérských podmínkách) tak, že ti někdo bude šlapat na brzdu a ty si tam lehneš a budeš ho pozorovat a poslouchat, jestli v něm něco cvaká, jestli že ta pružinka se napíná-pracuje..
jinak přesně to zjistíš až na stk na válcích..
PS: jinak já bych pod to nelehal, buď bych to zkoušel na kanále, nebo si k tomu stačí dřepnout a natáhnout si tam ruku..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Libore, není vůbec za co, od toho jsme přece tu, abychom pomohli. Ale já bych Tě poprosil, jestli bys mi sem pak napsal délku těch trubek od Kostky k regulátoru a od regulátoru k hadicím. a pokud zjistíš i ty holendry, tak je uvítám.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pružina chodit nebude, ale když dáš na ni ruku, tak pokud to správně funguje tak to na tom ucítíš, a mělo by být slyšet i cvakání, alespoň já u mého ata to slyšel docela slušně..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No nevím, mě to nijak necvaká, já když pod tim ležel a sledoval to, tak jsem jen slyšel, jak se hýbou pakny, ale že by něco cvakalo v regulátoru?
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já když jsem měnil trubky a následně to odvzdušňoval, tak jsem jasně slyšel jak cvaká, a vím moc dobře odkud ten zvuk vycházel a vím, že to nebylo z bubnu.. ale co fiat to originál..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Charles : Ok, změřit to nebude problém..chystám se vyměnit většinu trubek...ale nevím od jaké kostky to myslíš ? Od regulátoru ? Já jsem tam žádnou jinou kostku neviděl, no a koukám že pokud si mám nechat udělat trubičky předem, tak asi bude problém s těmi většími holendry, když nevím jaké si tam nechat dát.
Já, a snad všechny tipa co jsem zatim viděl zespodu, měly kousek před regulátorem takovou kostku, která nemá žádnou funkci. Jen teda tu, že nemusíš měnit dlouhé trubky, pokud chceš jen hýbat s regulátorem.
Ale abych to objasnil více: Od HBV jdou dlouhé trubky do té kostky. Tady jsou stejné holendry jako na HBV (M10x1). Z druhé strany té kostky ale už jdou ty velké holendry, stejné jako jsou na regulátoru.
Kdyžtak to zítra zkusím vyfotit. Mě právě taky čeká výměna trubek na regulátoru, na stk mi nic neřekl, ale mě se jejich vizuální stav nelíbí.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a jestli máš pocit že ti to slabě brzdí, nemusí to být tím omezovačem, pod zadníma bubnama jsou ještě tzv samonastavováky brzdových čelistí dle opotřebení, občas i ty přestanou fungovat tak jak mají.. stačí si s nimi pohrát, otočit o pár zoubků a rozdíl v brždění je znatelný..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.