Brzdové trubičky
To stou stahovačkou
bych nedělal. Dostane se ti pod ní voda a bude to hor?í proto?e to bude
pomalu vysýchat. Lep?í je nechat si to
pogumovat
Jen?e ony existujou i smr??ovačky s
lepidlem uvnitř. A tak se Ti jistojistě voda nedostane. A navíc jsou i
mechanicky odolněj?í ne? obyčejné...
To ano ale
ta cena

Jinak v Elitu mají universální sady z mědi ?ivotnost 20let
cenu nevím snad zjistím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vzpomínám maj to v metrá?i cena 600kč ale za kolik metrů to nevím
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
asi dost dobrá, má? pak jistotu, ?e má? u? nav?dycky pokoj od tohodle. A zase to
nestojí majlant. Já bych, ksakru potřeboval ty podělaný prachy tisknout.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
:demonstration: povídej
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Právě uva?uju o tom, ?ev orig. byly s
plastem jinak je to kov
bych tam před nalisováním koncovek nechal natáhnout smr?ovačku a vhodném
průměru a bylo by to zase chráněné plastem
To je skvělý nápad! pokud normální stojí
tolik... Jo a je?tě jedna věc: jakou lijete kapalinu do brzd, příp. jak
často jí měníte? jeden prodejce mi říkal, ?e jedině DOT4, ?e ta trojka je
víc agresivní či co...
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipaře,mám lanciu dedru-stejnej podvozek a motor jak típo-před časem jsem
vyměnil obě dvě brzd.trubky jeliko? mě jedna praskla v tom by nebyl problém ale
po několikátém odvzdu?nění mě pedál jde stále a? na zem a brdový účinek je
nulový,jsem na mrtvým bodě a vá?ně nevím co dál,nemáte s tím někdo
zku?enosti,uvítám ka?dou radu!!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
někde ?
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- já tam liju čtyřku. Je tu?ím do 275 celsia. Jestli je trojka agresivněj?í
nevím proč by měla

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
vypada to na brzdovej valec,asi gumicky v hajizdravim v?echny tipaře,mám lanciu dedru-stejnej
podvozek a motor jak típo-před časem jsem vyměnil obě dvě brzd.trubky jeliko? mě
jedna praskla v tom by nebyl problém ale po několikátém odvzdu?nění mě pedál jde
stále a? na zem a brdový účinek je nulový,jsem na mrtvým bodě a vá?ně nevím co
dál,nemáte s tím někdo zku?enosti,uvítám ka?dou
radu!!!!
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tomá?..ale je pořád mo?mé, ?e tam někde bude je?tě bublinka vzduchu..já také
měnil trubky a a? na poněkolikáté se to podařilo odvzdu?nit..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
precteni nekterych prispevku jsem pojal podezreni na brzdove hadice a trubky.Po
zpruchodneni hadic ma auto lepsi setrvacnost.Ty stare hadice skutecne brani
navratu brzdovky zpet do brzdoveho valce!!!!!Jelikoz mam Tipo z roku 1988 tak
nerad investuji ale brzdy jsou zivotne dulezite.Nastesti tam pasuji po mensich
upravach trubky a hadice z Favorite.Cele to vyslo na 260kc.Nejdou tam nahodou
jeste brzdove desky a odvzdusnovaci srouby z Facka?
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tam nepasují stoprocentně z favorita a odvzdu?ňováky taky asi ne, favorit má
odvzd. ?roub 10x1 a Fiat tu?ím osmičku.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ne? bude? povolovat odvzdu?ňováky, zkus tam nastříkat Kernite, kterej je
znamenitej, nebo aspoň WD 40, ono to vzlíná a ta rez by mohle povolit, omotal
bych ?rouby kousky látky napu?těný tímhle jinak ty ?rouby zalomí? a to je
konečná. 8O Ne? tam dá? nový, potři je resistinem a nestane se ?e bys je pak
někdy utrhnul.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mel jsem delsi dobo problem s
pribrzdovanim na predni naprave.Po precteni nekterych prispevku jsem pojal
podezreni na brzdove hadice a trubky.Po zpruchodneni hadic ma auto lepsi
setrvacnost.Ty stare hadice skutecne brani navratu brzdovky zpet do brzdoveho
valce!!!!!Jelikoz mam Tipo z roku 1988 tak nerad investuji ale brzdy jsou
zivotne dulezite.Nastesti tam pasuji po mensich upravach trubky a hadice z
Favorite.Cele to vyslo na 260kc.Nejdou tam nahodou jeste brzdove desky a
odvzdusnovaci srouby z Facka?
jj, hadice se ti zbortí
a začne to samo přibr?ďovat...jak je to s těma úpravama z Favorita?
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
ja tea zatim pokazdy povolil vsechno , ale muzesPár dní předtím ne? bude? povolovat odvzdu?ňováky,
zkus tam nastříkat Kernite, kterej je znamenitej, nebo aspoň WD 40, ono to
vzlíná a ta rez by mohle povolit, omotal bych ?rouby kousky látky napu?těný
tímhle jinak ty ?rouby zalomí? a to je konečná. 8O Ne? tam dá? nový, potři je
resistinem a nestane se ?e bys je pak někdy utrhnul.
tam nalit coca colu,to je nejlepsi povolovak na vsechno

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.