A zase alternátor
- Pavlos2004
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 15
FIAT Tipo 1,6 i SX - 1993 - 198000 km
Koupím Tempru SW 4x4 v dobrém stavu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavlos2004
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 15
BTW - Když nabíjím baterku na nabíječce BOSCH Battmax 6 tak se nabíjecí napětí při úplně vybité baterce pohybuje okolo 12,8 V a postupně se s nabitím baterie zvyšuje až na 13,6 V ( intervalové nabíjení ).
FIAT Tipo 1,6 i SX - 1993 - 198000 km
Koupím Tempru SW 4x4 v dobrém stavu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nabíječka je s tím napětím ok taktéž, tam moc výš neleze.
Přemýšlím, co může být příčinou, že to dobíjí méně? Mě napada načnutá jedna dioda? Napadá někoho ještě něco dalšího?
Jo a když jsme u toho, tak co kostra na motoru? Zkus jí očistit - blok -> baterka. Tím je alternátor kostřenej a mohlo by to mít vliv taky, teoreticky
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavlos2004
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 15
FIAT Tipo 1,6 i SX - 1993 - 198000 km
Koupím Tempru SW 4x4 v dobrém stavu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Po nabiti baterky nabijackou som mal 13,2 V a po naštartovani podľa otačok do 14,4 V.
A okrem toho som skontroloval aj kable na alternatore. Tiez boli podozrivo zaoxidovane - holt, su to starsie vozitka, tak sa to da čakat.
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Btw ty kontakty na baterku dělají skutečně mnoho, ale jestli Ti vše funguje jak má, tak by se dalo předpokládat, že kontakt na baterce je až k 1. uzemňovacímu bodu ok ( na nosníku od pohledu řidiče vlevo ).
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavlos2004
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 15
FIAT Tipo 1,6 i SX - 1993 - 198000 km
Koupím Tempru SW 4x4 v dobrém stavu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to si piš tyjo...vyměň a možná zažiješ malej zázrakTak tuhle kostru jsem taky čistil. Je možný aby mi prasklá ( vejpůl) mínusová svorka na baterce dělala problémy ? Když jí stáhnu šroubem, tak se mi proti šroubu otevře.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavlos2004
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 15
Tak jsem jí (tu svorku) včera vyměnil a paradoxně mi to kleslo na 12,90 V při světlech. Ještě zkusím to ukostření na motoru a vyměnit řemen . Přece jenom je tam už nějaký rok a mohl se vytahat.Tak to si piš tyjo...vyměň a možná zažiješ malej zázrakTak tuhle kostru jsem taky čistil. Je možný aby mi prasklá ( vejpůl) mínusová svorka na baterce dělala problémy ? Když jí stáhnu šroubem, tak se mi proti šroubu otevře.
FIAT Tipo 1,6 i SX - 1993 - 198000 km
Koupím Tempru SW 4x4 v dobrém stavu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prostě kam se snaží básník dojít -> tohle už je na rozebrání alternátoru a proměření potřebných náležitostí. Na řemen to nehaž, ten za to nemůže. ( počítám že se alternátor aspoň trochu točí - spíš bych se přikláněl k tomu, že normálně ).
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavlos2004
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 15
Prostě kam se snaží básník dojít -> tohle už je na rozebrání alternátoru a proměření potřebných náležitostí. Na řemen to nehaž, ten za to nemůže. ( počítám že se alternátor aspoň trochu točí - spíš bych se přikláněl k tomu, že normálně ).
Toto je bohužel odpověď, která mě přiliš nepotěšila . Ale asi to tak bude. Takže výměna diod za 1500 :
FIAT Tipo 1,6 i SX - 1993 - 198000 km
Koupím Tempru SW 4x4 v dobrém stavu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Myslím že to je snad levnější ne? I když v obecné rovině by se to tak mohlo pohybovat. Jestli se bude měnit tohle, tak si nech vyměnit i ložiska a uhlíky ať to za chvíli neděláš znovu, ale materiálem bych to tipnul tak na 500,- ( pravděpodobně dražší pokud se bude shánět diodovej můstek mno. ) Až se to rozlouskne, tak se pozná.Prostě kam se snaží básník dojít -> tohle už je na rozebrání alternátoru a proměření potřebných náležitostí. Na řemen to nehaž, ten za to nemůže. ( počítám že se alternátor aspoň trochu točí - spíš bych se přikláněl k tomu, že normálně ).
Toto je bohužel odpověď, která mě přiliš nepotěšila . Ale asi to tak bude. Takže výměna diod za 1500 :
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.