A zase alternátor
- Pavlos2004
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 15
Takže už snad zase na chvilku pokoj
FIAT Tipo 1,6 i SX - 1993 - 198000 km
Koupím Tempru SW 4x4 v dobrém stavu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kup na Fa a lehce ho pilníkem zbruš(jsou větší-silnější)zkus ho do vodítka,nesmí drhnout,ale lehce ve vodítku jezdit přez pružinu a starej uhlík obyč 220v pájkou odpájej a novej připájej,jo je problém se trefit drátkem do otvoru kde je otvor na připájení,tak malým vrtáčkem jen o něco zvětši a nech kousek koukat drátek(uhlík má být vysunutý viz kniha jak si psal)...je to piplačka,ale funguje to,sám sem to tak dělal..V chytré knize je pod pět milimetrů vyměnit. Je pět milimetrů málo? Jenom nikde není, jak ho dostat ven.
uhlíky na Fa stojí tušim asi 10k.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
noo moment my sme si dali takovou práci ti poradit a ty nic joo?? tak nám taky hezky povez jak pak si to opravil nedělej dámu a bonzni nám toPánové, děkuji všem, kteří mi radili, kteří nabídli altík, díky. Ja jej již ale nebudu potřebovat, protože jsem to dnes co? Protože jsem to dnes spravil.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Potíže jsou zpátky. Tak , potřebuji vědět kde jsou ty diody. Jsou v tý krabičce, co jsou uhlíky? Jedu do Arnoltic k rodičům a objevilo se známě světýlko. Svítí trochu, tak na třetinu jasu v porovnání s ostatními kontrolkami. proměřil jsem akumulátor, a pak nastartoval a napětí na svorkách je 14.5 V. Alternátor podle všeho tedy dobíjí. Jsem z toho jelen.
To máš úplně stejný problém jako já, ale já si nejsem jistej, jestli je to alternátorem a nebo to dělá nějakej zkrat v kabeláži. Kontrolka slabě svítí, ale altík dává 14,4V bez světel, se světly asi 14,2V :rool:
Jinak diody jsou jinde než uhlíky, když sundáš ten plastovej kryt co je zazadu altíku, tak tam jsou uhlíky a diody jsou na takovym jakoby ježkovy (asi chladiči) musí se to proměřit, jedna dioda bude proražená
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mě tak s.e.r.e. to auto..!
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Koukni sem snad pomuze.Jsou tam i fotky.
www.fiattipo.net/modules.php?name=Downlo...addetails&lid=42
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.