A zase alternátor

Více
15 roků 11 měsíců zpět #76 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: A zase alternátor
jenom dodám že za tu cenu bys měl nádhernou stříbro-olověnou aku.a ještě značku :!:
já kupoval 70Ah,640A
www.autola.cz/5135-bosch-silver-s4/14232...sch-silver-s4-60-ah/

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #77 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
Sežeň alternátor na vrakáči. Jinak regulátor je v pohodě, málokdo ví že se dají vyměnit uhlíky, kamarád ve fabrice kupoval regulátor jen kvůli uhlíkům, dal 650kč. Když jsem mu popsal že to vyřešily uhlíky na Fabii za 20 korun, tak ho málem trefilo.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #78 od aaa_najn
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: A zase alternátor
... musim zistit ako zistit ci je Regler vadny.. tj ci je dnu odpalena elektronika (nie uhliky)... ale to az ked bude jar, teraz na to kaslem, pojdem s 13,8V..

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #79 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
Tak Charlesi, alternátor zatím very good. Když jsme to měnili, tak jsme stejně prohodili řemenici za tu moji, to je zvláštní že na stejným úplně altíku jsou dva druhy řemenic, stejně drážek, jenom jinej průměr. A světe div se, žena potkala ve městě známou a její manžel mi opraví altík, když půjde zas do tuhýho, mám zkrátka ve sklepě ten špatnej, tak kdyby byl zas problém, odnesu ho tam, pán si tak přilepšuje k důchodu.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #80 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: A zase alternátor

Tak Charlesi, alternátor zatím very good. Když jsme to měnili, tak jsme stejně prohodili řemenici za tu moji, to je zvláštní že na stejným úplně altíku jsou dva druhy řemenic, stejně drážek, jenom jinej průměr.


Jsem rád, že šlape, snad ještě dlouho bude. Já jsem začal shánět nějaký, protože už by to přece jen chtělo něco udělat s tou kontrolkou. Pořád lehce prosvěcuje, vim že to je proraženou diodou, ale dobíjí krásně 14,5V bez světel ;) tak snad ještě chvíli vydrží, teda aspoň než seženu jinej, funkční :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #81 od glibik
Odpověděl glibik pro téma Re: A zase alternátor
Zdravim všechny příznivce Tempry ! Mám 2,0 tds a občas mě problikává dobíjení a marně hledám dobíjecí relé prosím o radu!!!

Tempra 2,0 Tds 160 000 Km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #82 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
Nemyslíš regulátor? Já ho mám když sundám kryt z alternátoru, tak jsou tam dva šroubky a regulátor vytáhnu spodem ven.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #83 od glibik
Odpověděl glibik pro téma Re: A zase alternátor
Tak to nevim ale zřejmě to tak bude jak jsem četl víše tak je to asi bolest vice lidí

Tempra 2,0 Tds 160 000 Km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #84 od glibik
Odpověděl glibik pro téma Re: A zase alternátor
Nemáš náhodou schéma elektroinstalace?

Tempra 2,0 Tds 160 000 Km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #85 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
Ne, schéma nemám, koukni na ty uhlíky. Když vytáhneš regulátor, jsou tam uhlíky, dají se odletovat a já jsem koupil na Fabii asi za devět kaček kus, přibrousil jsem je podle těch starých a maká to dobře. Kontrolka problikává, nebo svítí slabě? Jestli svítí slabě - tak je to dioda, jestli problikává, tak to můžou bejt fakt uhlíky, a nebo jdi po kabelech, kontakt, oxidace, fiaťácká elektrika je dílo.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #86 od jasek06
Odpověděl jasek06 pro téma Re: A zase alternátor
zdravim, vetsinou jsem tu nasel problemy ze sviti nebo slabe sviti dobijeni ale nikde jsem nenasel(mozna jsem blbe hledal) ze po nastartovani dobijeni zhasne, ale pritom alternaror obcas nedobiji(ale dobijeni nesviti) a obcas vybiji baterii.Myslite ze to je spatnym diodovym mustkem?

Fiat Tipo 1.7D , 1992 , 220 000km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #87 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: A zase alternátor
ak to obcas nedobija tak to sposobuju uhliky, a kontrolka moze mat spatny kontakt, ak je tam viac zavad sucasne, tak ten prejav je kombinovany, a bez merania sa poradit neda.
treba merat, a potom napis namerane hodnoty, samo, ze merat treba pri roznych stavoch...

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #88 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: A zase alternátor
mi se občas kontrolka dobíjení jakoby mírně pomalu postupně rosvěcela, zvláště viditelně že slabě svítí jen při zatížení na volnoběh, přidáním plynu zase pohasne, viditelné je to jenom v noci, na minulém alternátoru mi odešel uhlík, a na tom rezervním jak jsem zjistil mám větší řemenici, o něco méně otáček

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #89 od zryb
Odpověděl zryb pro téma Re: A zase alternátor
Zdravím vás páni, jedna rada, ja dávam alternátor von z TD tak že povolím riadenie od nápravnice, dole na nápravnici dve skrutky, ľavú povoliť a pravú von, potom ide celé riadenie podať kúsok ku karosérií a ten alternátor keď dobre otočíš ide von, netreba ani so servom nič robiť.

A pridám jeden problém ktorý ma už stál dosť nervnou, dúfam že mi niekto poradí.

Alternátor potreboval nové uhlíky (už mal svoje najazdené, začala svietiť kontrolka), dostal nový regulátor komplet, ložiská a bolo. Naštartuješ a pokiaľ nepridáš nad cca 1500 ot. nezačne dobíjať, keď pridáš kontrolka zhasne ale dobíjať začne do cca minutky. Po asi 3 mesiacoch začala jemne svietiť kontrolka, ale dobíjal, jazdil som tak relatívne dlho až raz prestal dobíjať a zistil som to až keď mi pri neutráli počas jazdy zdochol motor, a to je TD-čko.
Dal som spraviť alternátor, že malé diodi odišli, spravil vymenil, Syndróm štartovania ostal, po čase sa problém opakoval. Dal som druhý alternátor z vrakáču, dal som ho spraviť, Syndróm štartovania ostal a vydržal rok.
Normálne som zaparkoval, všetko ok, o dva dni idem autom, naštartujem, pridám aby začal dobíjať, a kontrolka žmúri, ale dobíja, zatial.
Aby som vedel ako som na tom, inštaloval som voltmeter, baterka ma cca 2 roky, kostry, káble sú vyčistené, dokonca som aj spoje káblov do alternátora zletoval a zase sa to posralo a už som fakt zúfalý že čo sa furt poserie.
Chcem vedieť či má niekto podobný problém, či to nesúvisí z budením alebo niečo, aj to štartovanie mi je čudné, už neviem čo dalej už takto fungujem asi 2 roky :cry:

Tempra 1,9 Tds 66KW 1991
Tempra 1,6 ie SX.cat 57KW 1992 Abarth

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #90 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: A zase alternátor
zryb:
tak to neřeš, pokud 2 roku takto jezdíš asi to je ok, mi to taky slabě žmurká a mám zatím na žmurkanie najeto něco přes 10ooo km a funguje to..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.667 sekund
Powered by Kunena fórum