A zase alternátor
já kupoval 70Ah,640A
www.autola.cz/5135-bosch-silver-s4/14232...sch-silver-s4-60-ah/
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak Charlesi, alternátor zatím very good. Když jsme to měnili, tak jsme stejně prohodili řemenici za tu moji, to je zvláštní že na stejným úplně altíku jsou dva druhy řemenic, stejně drážek, jenom jinej průměr.
Jsem rád, že šlape, snad ještě dlouho bude. Já jsem začal shánět nějaký, protože už by to přece jen chtělo něco udělat s tou kontrolkou. Pořád lehce prosvěcuje, vim že to je proraženou diodou, ale dobíjí krásně 14,5V bez světel tak snad ještě chvíli vydrží, teda aspoň než seženu jinej, funkční
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 2,0 Tds 160 000 Km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 2,0 Tds 160 000 Km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 2,0 Tds 160 000 Km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D , 1992 , 220 000km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
treba merat, a potom napis namerane hodnoty, samo, ze merat treba pri roznych stavoch...
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A pridám jeden problém ktorý ma už stál dosť nervnou, dúfam že mi niekto poradí.
Alternátor potreboval nové uhlíky (už mal svoje najazdené, začala svietiť kontrolka), dostal nový regulátor komplet, ložiská a bolo. Naštartuješ a pokiaľ nepridáš nad cca 1500 ot. nezačne dobíjať, keď pridáš kontrolka zhasne ale dobíjať začne do cca minutky. Po asi 3 mesiacoch začala jemne svietiť kontrolka, ale dobíjal, jazdil som tak relatívne dlho až raz prestal dobíjať a zistil som to až keď mi pri neutráli počas jazdy zdochol motor, a to je TD-čko.
Dal som spraviť alternátor, že malé diodi odišli, spravil vymenil, Syndróm štartovania ostal, po čase sa problém opakoval. Dal som druhý alternátor z vrakáču, dal som ho spraviť, Syndróm štartovania ostal a vydržal rok.
Normálne som zaparkoval, všetko ok, o dva dni idem autom, naštartujem, pridám aby začal dobíjať, a kontrolka žmúri, ale dobíja, zatial.
Aby som vedel ako som na tom, inštaloval som voltmeter, baterka ma cca 2 roky, kostry, káble sú vyčistené, dokonca som aj spoje káblov do alternátora zletoval a zase sa to posralo a už som fakt zúfalý že čo sa furt poserie.
Chcem vedieť či má niekto podobný problém, či to nesúvisí z budením alebo niečo, aj to štartovanie mi je čudné, už neviem čo dalej už takto fungujem asi 2 roky
Tempra 1,9 Tds 66KW 1991
Tempra 1,6 ie SX.cat 57KW 1992 Abarth
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak to neřeš, pokud 2 roku takto jezdíš asi to je ok, mi to taky slabě žmurká a mám zatím na žmurkanie najeto něco přes 10ooo km a funguje to..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.