A zase alternátor

Více
15 roků 11 měsíců zpět #61 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
Teď jsem dal uhlíky do regulátoru z Fabie, přibrousil jsem je.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #62 od tom.podluzak
Odpověděl tom.podluzak pro téma Re: A zase alternátor
no tak snad to bude makat

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #63 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
Příští úterý bude instalace altíku od Charlese na auto. Držte palec, nebo budu viset někde na kandelábru. :cry: Hned jak bude ten starej venku, nechám ho opravit. Kdyby to zase kleklo, nedejbože. Je mezi členy klubu někdo, kdo by si chtěl přivydělat a dát ho do kupy? rs - třeba?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #64 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
Nechával jste někdo renovovat altík a na kolik to vyjde? No ještě kouknu na net. Určitě se to dělá.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #65 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: A zase alternátor

Nechával jste někdo renovovat altík a na kolik to vyjde? No ještě kouknu na net. Určitě se to dělá.


ja sem nechaval na mojem minulym tipku repasovat altik, a vyslo me to na 3500,ono taky zalezi co vsechno je potreba tam zrepasovat

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #66 od zaba
Odpověděl zaba pro téma Re: A zase alternátor
Já jsem ho taky nechával opravovat a platil jsem 1500.

Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #67 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
No těch tři a půl, to je palba.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #68 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
Je možný dostat alternátor z auta, aniž by muselo ven čerpadlo oleje? Ježek v kleci? A povolit ty šrouby dole? Dá se dostat jen na ten jeden, a pak ten co se jím seřizuje napnutí klíňáku.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #69 od bobik43
Odpověděl bobik43 pro téma re
U nas to dela borec kolem 1000-1500. Opiskuje ho, vymeni loziska a dal co je potreba. A co mam ja zkusenost, tak na TD ho nevytahnes jinak nez s oddelanym servem. Dolu nevleze a navrch jinudy taky ne. Ale tim netvrdim ze to nejde

Prodej použitých dílů Fiat Tipo 1.9TDS. Malý bazárek na www.bazarekfiat.wz.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #70 od tom.podluzak
Odpověděl tom.podluzak pro téma Re: A zase alternátor
staci odpojit 1 trubku co jde do rizeni sice je to hlavolam ale jde to spodem

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #71 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: A zase alternátor
už sem to někde ve starším vláknu někde psal,jde ven dvěma spúsoby,jak psal Podlužák,tak spodem odmontováním na hřebenu trubyčky serva,ale počítej stím že po celou dobu vyndávání ti bude kapat nebo técti servoolej do ksich....obličeje,je to dobrota :lol: ,ten olej :!:
a pak vrchem a to tím že odmontuješ servo čerpadlo(bez demontáže trubek)ale celku,poodsuneš ho a altík po určitém natočení jde tudy vrchem vytáhnout ven,řekl bych že je to lepší spůsob,ale trochu možná pracnější,tak hodně štěstí :)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #72 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
Tak to je hotový, je klid. Altík od Charlese pracuje zdá se dobře, vyměnili jsme řemenici, dal jsem uhlíky z fabie do regulátoru, a je opět pohoda. Starej, jak se to zase podělá, pošlu na repasi. Byla v háji opravdu jedna dioda. A je to.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #73 od aaa_najn
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: A zase alternátor
mno tak ja som bol v service ale kedze nemaju cas ten tyzden poradim sa s vami..
ako som uz o 2 strany pisal.. mal som baterku, ktora po case slabla slabla az som motor nenatocil..pocas jej zivota mi stale svietila kontrolka dobijania, ci uz intenzivne alebo slabo (ledva bolo rozpoznat ze svieti, iba v tme)...tak som kupil novu baterku auto startovalo asi prvych 5startovani krase a potom zase zacalo slabnut..napatie na volnobeh a s pridanym pynom mi ukazalo nejakych od 16,4-17V.
Mam pocit ze to budu diody, pripadne uhliky (regler) ale tak dnes som zasiel do servisu a tam len na rychlo zmeral napatie a bolo 14,4V co je Ok...
aj tak to chcem vyriesit, neviete co robi take priciny ako popisujem vyssie? (ze batt slabne a svieti vzdy kontrolka)..
dik :)

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #74 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
No jak jsem psal, mě to slabý svícení dělala dioda, jedna je vadná. Napětí ale bylo stejný.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #75 od aaa_najn
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: A zase alternátor
stiglitz:
no kolega mi vymenil nejaku diodu..teda pripajkoval tam a podla velkosti sudim ze to je budiaca dioda tak cca 5W (lebo vykonove by boli velke a museli by byt na chladici)... vymenil som este regler (aj ten bol vadny) a ejha alternator dava 14,47V co bolo krasne cislo, az dokym som nepresiel 50km kde pocas jazdy sa mi rozsvietila kontrolka (polojas), tak som odstavil auto, vypol a znova nastartoval a kontrolka svieti uz len slabsie...no ale napatie naprazdno je len 14,1V a so zatazou 13,6V.

Takze odisla mi zase nejaka dioda ???
Bude to s takym "malym" napatim dobijat aku?
(stale lepsie ako pred opravou 16 - 25V..)
uz nemam chut sa s tym hrat tak mam kupit Diodovy mostik? (a nakoniec zistim ze aj teraz kupeny regler sa pocas tych 50km odpasal ?! ...)

PS nova aku je tato (staru mi znicilo prepätie)
www.akumulator.sk/autobaterie/vapnikove-...48-aee-12v-56ah.html

Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.531 sekund
Powered by Kunena fórum