A zase alternátor
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 276
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nechával jste někdo renovovat altík a na kolik to vyjde? No ještě kouknu na net. Určitě se to dělá.
ja sem nechaval na mojem minulym tipku repasovat altik, a vyslo me to na 3500,ono taky zalezi co vsechno je potreba tam zrepasovat
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prodej použitých dílů Fiat Tipo 1.9TDS. Malý bazárek na www.bazarekfiat.wz.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 276
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a pak vrchem a to tím že odmontuješ servo čerpadlo(bez demontáže trubek)ale celku,poodsuneš ho a altík po určitém natočení jde tudy vrchem vytáhnout ven,řekl bych že je to lepší spůsob,ale trochu možná pracnější,tak hodně štěstí
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ako som uz o 2 strany pisal.. mal som baterku, ktora po case slabla slabla az som motor nenatocil..pocas jej zivota mi stale svietila kontrolka dobijania, ci uz intenzivne alebo slabo (ledva bolo rozpoznat ze svieti, iba v tme)...tak som kupil novu baterku auto startovalo asi prvych 5startovani krase a potom zase zacalo slabnut..napatie na volnobeh a s pridanym pynom mi ukazalo nejakych od 16,4-17V.
Mam pocit ze to budu diody, pripadne uhliky (regler) ale tak dnes som zasiel do servisu a tam len na rychlo zmeral napatie a bolo 14,4V co je Ok...
aj tak to chcem vyriesit, neviete co robi take priciny ako popisujem vyssie? (ze batt slabne a svieti vzdy kontrolka)..
dik
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no kolega mi vymenil nejaku diodu..teda pripajkoval tam a podla velkosti sudim ze to je budiaca dioda tak cca 5W (lebo vykonove by boli velke a museli by byt na chladici)... vymenil som este regler (aj ten bol vadny) a ejha alternator dava 14,47V co bolo krasne cislo, az dokym som nepresiel 50km kde pocas jazdy sa mi rozsvietila kontrolka (polojas), tak som odstavil auto, vypol a znova nastartoval a kontrolka svieti uz len slabsie...no ale napatie naprazdno je len 14,1V a so zatazou 13,6V.
Takze odisla mi zase nejaka dioda ???
Bude to s takym "malym" napatim dobijat aku?
(stale lepsie ako pred opravou 16 - 25V..)
uz nemam chut sa s tym hrat tak mam kupit Diodovy mostik? (a nakoniec zistim ze aj teraz kupeny regler sa pocas tych 50km odpasal ?! ...)
PS nova aku je tato (staru mi znicilo prepätie)
www.akumulator.sk/autobaterie/vapnikove-...48-aee-12v-56ah.html
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.