A zase alternátor

Více
15 roků 6 měsíců zpět #91 od zryb
Odpověděl zryb pro téma Re: A zase alternátor
Ved hej, len to je také trpnutie, viem že raz to zas odíde. A ide leto nerád by som to riešil cez dovolenku niekde mimo garáže. Teraz nerobím nič iné len zazerám po tom voltmetri, že kedy už pôjdem na baterku. Nemám v láske takéto blbé závady, buď nech sa to odpáli alebo nech to fachčí.

Tempra 1,9 Tds 66KW 1991
Tempra 1,6 ie SX.cat 57KW 1992 Abarth

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #92 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: A zase alternátor
zryb,
mám dojem že oba máme altíky ok, ale občas se to malinko rožne proto že máme větší řemenici, kdyby byla malinko menší určitě by to neprežmůrikovalo... ale pro jistotu si ho vymontuj, rozeber, proměř, vyměň uhlíky... a budeš mít klid..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 9 měsíců zpět #93 od pali77
Odpověděl pali77 pro téma Re: A zase alternátor
Ja som mal tiež problém s alternátorom. V mojej tempre 2.0 i.e. 83 kW je alternátor BOSCH. Menil som ložiská a uhlíky. Rozmery ložísk sú: predné 6303 2RS C3, zadné 63001 2RS C3 (dvojradové)- v prípade , že ho nezoženiete dá sa použiť aj ložisko 6001 2RS (jednoradové). Uhlíky pasujú z Favorita, alebo AVIE. Oprava ma stála cca 20,-€ (materiál).
Výmenu som si spravil sám.

FIAT Tempra 2.0 i.e. SW + LPG,83 kW,r.v.1992, koža, klíma
FIAT Tipo 1.6 i.e. , r.v.1993, predané
FIAT Duna 1.7 DS, r.v.1987, predané
FIAT Tipo 2.0 i.e. GT, r.v.1991, predané
FIAT 127 Super 5 speed, r.v.1983, predané

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.574 sekund
Powered by Kunena fórum