A zase alternátor
16 roků 3 týdnů zpět #46
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
Já se už bojím dělat předčasné závěry. Byl jsem teď se v tom vrtat a našel jsem ještě jednu zásuvku plnou zelenomodrýho bordelu za tím tapecírunkem co je za motorem. Byl v ní ale, ač je dvoumístná osazen jenom jeden konektor, to jsem vyčistil a nastříkal kontaktolem a dobíjí to po čtrnácti dnech, teďka. Ale bojím se že se to zase podělá, ale jak říkám, když auto skočilo na díře začalo dobíjet a naopak. Já se zblázním. Až to zas nepude, ozvu se. nejradši bych to odstrojil, a začal znova. Nechal jenom skelet a stavěl znova.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #47
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
Jsem ve fázi, kdy chci odpájet tem blok s diodama, což nejde, co je to za cím nechápu. prostě nechce povolit.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #48
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: A zase alternátor
Jak rikal kutil Tim"to chce výkon".
Mas moc slabou pajku neprohrejes to poradne.
Mas moc slabou pajku neprohrejes to poradne.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #49
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
Teďka mi upadl uhlík z regulátoru. Takže koupit na Favorita, a upravit. Nakonec to povolilo, ten cín, to byla věčnost.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #50
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: A zase alternátor
hosi mne neustale svietila baterka a citil som ze ma malo stavy... raz mi ju vybilo zapnute radio cez noc a druhy raz (naposledy) som ani nenastartoval auto. Myslel som si ze baterka uz je prebita, stara alebo co, tak som kupil novu. Krasne startuje (ale asi na 5te pootocenie kluky ako to pisete v inoím vlakne) avsak dnes na druhy den od kupy uz pocujem ze tazsie toci motorom a baterka zase svieti (ta nova).
Napatie na novej bolo okolo 16,2V na volnobeh a 16,6- 16,8 pri vyssich otackach... zda sa mi to vela... co z mojho popisu problemu vychadza ako pricina ??? dik
Napatie na novej bolo okolo 16,2V na volnobeh a 16,6- 16,8 pri vyssich otackach... zda sa mi to vela... co z mojho popisu problemu vychadza ako pricina ??? dik
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #51
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: A zase alternátor
To aaa_najn: nevím co řeknou (spíš napíšou ruce) odborníci, ale dle mě ti to přebíjí a to baterka dlouho psychicky nevydrží takže bych doporučil vyměnit alternátor
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #52
od majster
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: A zase alternátor
dodam len, ze s takym napatim baterku znicis za velmi kratku dobu, a nemusis menit altik, staci regulator, ten totiz ma skrat.
ak bude regulator von, da sa aj otestovat, ci je dobry.
ak bude regulator von, da sa aj otestovat, ci je dobry.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 276
15 roků 11 měsíců zpět #53
od tom.podluzak
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Odpověděl tom.podluzak pro téma Re: A zase alternátor
taky mi prosvicovala slabe kontrolka dobijelo to normalne pak jsem zjistil kdyz jsem vyndal altik tak jeden uhlik mel zustaval vyset praskla ta pruzinka
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #54
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: A zase alternátor
no mrknem sa na to a popripade vymenim ten regulator
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #55
od hondzik1
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: A zase alternátor
všechny tyhle problémy dělá regulační relé na alternátoru... Jak přebíjení, tak i "podbíjení"...
Výměna v servisu u frajera, co si je vyrábí sám mě vyšla na 250Kč...
Výměna v servisu u frajera, co si je vyrábí sám mě vyšla na 250Kč...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #56
od hondzik1
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: A zase alternátor
a stiglitzi: radši se v altíku moc nehrabej... jen zkoukni vždy uhlíky... To je v poho... Diodovej můstek nech bejt... Pokud ti to aspoň občas dobíjí ( jak píšeš projetí díry) tak je O.K., Ten buď jde, nebo nejde.. Nic mezi Tím... Nech si vyměnit regulační relé... To je ten problém... Jak jsem psal 250 kč (cca)
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #57
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: A zase alternátor
V tejdnu měním altík celej. Pak uvidím jestli to je jenom relé, nebo ne. Nech se překvapit, dám vědět. Ale ano, dám na tebe, kde je to relé? Pod palubkou?
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #58
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: A zase alternátor
Teda na tuto odpoved jsem taky cely zvedavy.
Takze prosim kde je regulacni rele.
A myslim to smrtelne vazne aby to zas nekdo spatne nepochopil.
Takze prosim kde je regulacni rele.
A myslim to smrtelne vazne aby to zas nekdo spatne nepochopil.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #59
od majster
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: A zase alternátor
regulacne rele- regler- je priamo na alternatore, je prisrutkovany dvoma skrutkami, spolu s reglerom vyberies aj uhliky, su sucastou regleru.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 11 měsíců zpět #60
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: A zase alternátor
To Majster:Ja vim ze ano,jenze regulacni rele bylo snad naposled pouzito u MB nebo treba zigula.Mne by prave zajimalo jak dela ty regulatory.Nerikam ze se to neda,ale prave to uchyceni uhliku neni jednoduche.Dalsi problematicka vec je velikost a stalost parametru.Da se samozrejme dat mimo alternator ale to neni esteticke.Vlastni stavba neni slozita prakticky(nejjednoduseji) je to jeden OZ , dva tranzistory,dve diody a nejake smeti kolem dokola.
Takze mne by zajimalo provedeni toho regulatoru.Nejak bych k nemu nemel moc duveru pokud by byl integrovany vcetne uhliku.
Takze mne by zajimalo provedeni toho regulatoru.Nejak bych k nemu nemel moc duveru pokud by byl integrovany vcetne uhliku.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.514 sekund