Tuning motoru
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ano počítám stím, jak tady říká tommy angelo jsem to já co jsem tu hlavu stáhl o 0,8mm . Ale když se tak nad tím zamyslýš za jak dlouho ten motor zničíš či okolik tisíc km mu skrátíš život? verzus otázka jak dlouho v tom autě budeš jezdit ty a kolik na něm najezdíš???? tak když ho mám na dva roky tak si to sním chci užít
Presne tak, nevim jak dlouho to budu mit, takze me zivotnost netrapi Na druhou stranu si nemyslim, ze rozdil mezi snizenim 0.5 a 0.8mm je nejaky extremni. Navic mam doma jeste 2 schopny 1.4ky Tesneni me taky nejak moc netrapi, ke snizeni komprese bych upravil hlavu (zvetsil spalovaky). Spis mi jde o to jak udelat mazani turba, elektriku atd.. Co vsechno musim vymenit. Jestli pouzit vacku z turba, nebo nechat z atmosfery.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v druhom pripade treba experimentovat.... myslim ze na tej portugalskej stranke, ktora je dole v odkazoch chlapec montoval turbo do 1.8 ale niesom isty... na stranke croft guys taktiez v odkazoch je zastavba do 16v... mohlo by to pomoct...
v kazdom pripade rataj s tym, ze ak pouzijes turbo z nejakeho ineho auta, budes musiet nechat odladit riadiacu jednotku..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dik za info, na ty stranky kouknu.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja prave myslel, ze bych pouzil i tu jednotku z una i s kabelazi.. Navic ty motory jsou temer totozne, akorat ten muj ma vetsi obsah a kompresi. Lancii moc nechci, rad bych zachoval stavajici typ motoru. Jde mi taky o to, jestli to ten motor ustoji.
Dik za info, na ty stranky kouknu.
no 1.6 turbo už v čr je -jezdí od mimoŇských válek ,kde byla jeho premiéra-od tý doby probíhá dolaďování..řídí to obyč elektronikou z una turbo 1.3..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja prave myslel, ze bych pouzil i tu jednotku z una i s kabelazi.. Navic ty motory jsou temer totozne, akorat ten muj ma vetsi obsah a kompresi. Lancii moc nechci, rad bych zachoval stavajici typ motoru. Jde mi taky o to, jestli to ten motor ustoji.
Dik za info, na ty stranky kouknu.
no 1.6 turbo už v čr je -jezdí od mimoŇských válek ,kde byla jeho premiéra-od tý doby probíhá dolaďování..řídí to obyč elektronikou z una turbo 1.3..
To jsi me potesil Ty s dotycnym znas? Docela rad bych to videl live. Co ty si o tom mzslis? Da se to udelat v domacich podminkach?
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja prave myslel, ze bych pouzil i tu jednotku z una i s kabelazi.. Navic ty motory jsou temer totozne, akorat ten muj ma vetsi obsah a kompresi. Lancii moc nechci, rad bych zachoval stavajici typ motoru. Jde mi taky o to, jestli to ten motor ustoji.
Dik za info, na ty stranky kouknu.
no 1.6 turbo už v čr je -jezdí od mimoŇských válek ,kde byla jeho premiéra-od tý doby probíhá dolaďování..řídí to obyč elektronikou z una turbo 1.3..
To jsi me potesil Ty s dotycnym znas? Docela rad bych to videl live. Co ty si o tom mzslis? Da se to udelat v domacich podminkach?
jde to - jen potřebuješ písty s nižšší kompresí, silnější těsnění nedoporučuju..hlavně nic neodfláknout a co můžeš dej nový,nebo zrepasuj do stavu co nejblíž novýho..
elektroniku z una turbo (nejlíp bezkatovou) komplet i se sáním a vstřikama+svody a pro začátek myslím bude stačit i to seriový turbo..pakto nějak dát všechno pod kapotu a rovnou dát i větší IC a chladič asi z 2litra.. a olejovej chladič aŤ máš jistotu..joa benzínoovu pumpu nejlíp novou a z turbovýho auta (nani se často nemyslí a pak se lidi divěj že je tostojídalších40-50tis..)...
onoi unoodnovitecu (známá 1.6ka s turbem a200PS)neb onic jinýho než tenhle motor na elektronice z una
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nejspis si sezenu cely uno bez papiru a zacnu to prehazovat. Takze mam shanet bez katovy? Nebo ktery je nejvhodnejsi darce? Nejvetsi strach mam z elektriky. Co vsechno musim prehodit? Celej el.svazek co vede k rj, nebo kabely souhlasi? Zatim bych do toho nejaky velky penize nepoustel, az jak to bude fungovat, tak bych udelal go a nejaky upravy.
nejlíp celou motorovou kabeláž .. nejlíp bezkatový.. sice budou horší emise,ale lambda to nebude tolik ovlivňovat
..jo možná by se potom hodila delší převodovka (a spojka tuším že z una turbo 1.4) a brzdy aspoň z 2l 8v.. větraný kotouče+ zadní kotouče..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.