Tuning motoru

Více
17 roků 2 měsíců zpět #16 od Kracmi
Odpověděl Kracmi pro téma Re: Tuning motoru
A myslíš že to má cenu dělat když to budeš mít par let a cenu auta to stejně nezvíší akorat te to bude stat dost penez?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #17 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: Tuning motoru
tak třeba pro mě by to cenu mělo. určitě bych si zdokonalil znalosti o motorech , zjistil bych jestli to jde a prostě je to taková výzva.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #18 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Tuning motoru

tak třeba pro mě by to cenu mělo. určitě bych si zdokonalil znalosti o motorech , zjistil bych jestli to jde a prostě je to taková výzva.


Presne tak. Radsi do toho narvu 30-40t a pak si to par let uziju, naucim se na tom, atd..
Radsi budu mit auto, ktery jen tak nekdo nema, nez treba uplne seriovou Faldu, nebo fabku.. Je to proste konicek, tak me ty prachy za to tolik neserou.. :wink:

Jinak s podvozkem a lepsima brzdama urcite pocitam, nejsem sebevrah, abych jezdil na stavajicich brzdach, kdyz uz ted je to nekdy tezky ubrzdit :? Prevodovku delsi urcite taky je kratka i na tu 1.6ku. :roll:

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #19 od mk-tec
Odpověděl mk-tec pro téma Re: Tuning motoru
...jenže pokud si to chceš užít, musíš mít právě kratší převodovku, aby jsi rychleji dosáhl výkonu a krouťáku a dřív se dostal do rychlosti. Když dáš delší, bude to dýl trvat, než to rozjedeš...

FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #20 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Tuning motoru

...jenže pokud si to chceš užít, musíš mít právě kratší převodovku, aby jsi rychleji dosáhl výkonu a krouťáku a dřív se dostal do rychlosti. Když dáš delší, bude to dýl trvat, než to rozjedeš...


což není případ turbomotoru - byl by z toho velmi neštastnej, protože by se mohl rozjíždět na 2jku.. ..kámoš codal do tipa 2l turbo na seriovou 16v převodovku říká že to sic ejede pěkně, ale kvalty by mohli bejt delší.. motor má přebytek síly na tak krátký zpřevodování..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #21 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Tuning motoru
Je sice dobry mit kratkou skrin, ale to plati predevsim pro slabsi motory. Ted bych dost ztracel na razeni. Nechci zadnou dlohou na dalnici, jen o trochu delsi. Z ceho by sla pouzit?

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #22 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Tuning motoru

Je sice dobry mit kratkou skrin, ale to plati predevsim pro slabsi motory. Ted bych dost ztracel na razeni. Nechci zadnou dlohou na dalnici, jen o trochu delsi. Z ceho by sla pouzit?


punto GT, mě teĎ napadlo..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #23 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Tuning motoru

Je sice dobry mit kratkou skrin, ale to plati predevsim pro slabsi motory. Ted bych dost ztracel na razeni. Nechci zadnou dlohou na dalnici, jen o trochu delsi. Z ceho by sla pouzit?


punto GT, mě teĎ napadlo..


Jeste me napadlo co na to poloosy? :? Seriovy to asi neudrzi.. :cry: To punto je 5ti kvalt, nebo 6ti? Pasuje na 1.6ku bez mezikusu? Ma to stejnej system razeni? Myslim ty tycky..

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #24 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Tuning motoru

Je sice dobry mit kratkou skrin, ale to plati predevsim pro slabsi motory. Ted bych dost ztracel na razeni. Nechci zadnou dlohou na dalnici, jen o trochu delsi. Z ceho by sla pouzit?


punto GT, mě teĎ napadlo..


Jeste me napadlo co na to poloosy? :? Seriovy to asi neudrzi.. :cry: To punto je 5ti kvalt, nebo 6ti? Pasuje na 1.6ku bez mezikusu? Ma to stejnej system razeni? Myslim ty tycky..


to nevím..ono vlastně by ny to šla překopat celá elektronika a převodovka z punta GT se vším ..a váhově je punto skoro jako tipo , takže s převodama by neměl bejt problé, a pokdu yb tam byly aspon stejný parametry jak v puntu tak (13PS, 200NM) tak stovka za 8s nebud eproblém... jen byhc orpavdu dal podvozek z 2l, enbo sportovní a brzdy..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #25 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Tuning motoru

Je sice dobry mit kratkou skrin, ale to plati predevsim pro slabsi motory. Ted bych dost ztracel na razeni. Nechci zadnou dlohou na dalnici, jen o trochu delsi. Z ceho by sla pouzit?


punto GT, mě teĎ napadlo..


Jeste me napadlo co na to poloosy? :? Seriovy to asi neudrzi.. :cry: To punto je 5ti kvalt, nebo 6ti? Pasuje na 1.6ku bez mezikusu? Ma to stejnej system razeni? Myslim ty tycky..


to nevím..ono vlastně by ny to šla překopat celá elektronika a převodovka z punta GT se vším ..a váhově je punto skoro jako tipo , takže s převodama by neměl bejt problé, a pokdu yb tam byly aspon stejný parametry jak v puntu tak (13PS, 200NM) tak stovka za 8s nebud eproblém... jen byhc orpavdu dal podvozek z 2l, enbo sportovní a brzdy..


Myslis i s motorem? Jako byla by to pecka, ale Punto uz je MPI? Tam uz by bylo vic predelavek, navic dostupnost a cena je asi taky uz nekde jinde. :? Podvozek neni problem, mam sportovni pruziny a tvrdsi tlumice. Vetsi kotouce i trmeny uz mam doma, stabilizator bude taky z 2.0 16V a jeste dam rozperu mezi tlumice. Na zadek musim sehnat kotoucovou napravu.. Pak mozna i jinej posilovac a brzdovej valec..

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #26 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Tuning motoru
problém je v tom že tam MPi musíš dát - uno, punto všechno je MPi..ty máš SPi, která je ráda že uživý seriovej motor.. , navíc je pro přeplňování úplně nevhodá.. takže motor 1.6 , sání z 1.3-1.4 turbo i se svtřikama, atd..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #27 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Tuning motoru

problém je v tom že tam MPi musíš dát - uno, punto všechno je MPi..ty máš SPi, která je ráda že uživý seriovej motor.. , navíc je pro přeplňování úplně nevhodá.. takže motor 1.6 , sání z 1.3-1.4 turbo i se svtřikama, atd..


Tak to vypada ze sezenu za 3t Uno 1.3Turbo 8) Jeste mi rekni, nebude ta 1.6ka ochuzena, kdyz pobezi na vstrikach z a ridici jednotce z 1.3? Jinak dik za mnoho dulezitych info a nazoru! :wink:

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #28 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Tuning motoru

problém je v tom že tam MPi musíš dát - uno, punto všechno je MPi..ty máš SPi, která je ráda že uživý seriovej motor.. , navíc je pro přeplňování úplně nevhodá.. takže motor 1.6 , sání z 1.3-1.4 turbo i se svtřikama, atd..


Tak to vypada ze sezenu za 3t Uno 1.3Turbo 8) Jeste mi rekni, nebude ta 1.6ka ochuzena, kdyz pobezi na vstrikach z a ridici jednotce z 1.3? Jinak dik za mnoho dulezitych info a nazoru! :wink:


směs můžes vylepšit zvětšením tlaku paliva na regulátoru- pokud dáš nějakej štelovací

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #29 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Tuning motoru

problém je v tom že tam MPi musíš dát - uno, punto všechno je MPi..ty máš SPi, která je ráda že uživý seriovej motor.. , navíc je pro přeplňování úplně nevhodá.. takže motor 1.6 , sání z 1.3-1.4 turbo i se svtřikama, atd..


Tak to vypada ze sezenu za 3t Uno 1.3Turbo 8) Jeste mi rekni, nebude ta 1.6ka ochuzena, kdyz pobezi na vstrikach z a ridici jednotce z 1.3? Jinak dik za mnoho dulezitych info a nazoru! :wink:


směs můžes vylepšit zvětšením tlaku paliva na regulátoru- pokud dáš nějakej štelovací


To by slo i u stavajiciho vstrikovani? Kdyz bych tam dal regulator? Nebo si bohatost ridi RJ podle lambdy?

Jak na tom bude spotreba po prestavbe na turbo?

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #30 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Tuning motoru

problém je v tom že tam MPi musíš dát - uno, punto všechno je MPi..ty máš SPi, která je ráda že uživý seriovej motor.. , navíc je pro přeplňování úplně nevhodá.. takže motor 1.6 , sání z 1.3-1.4 turbo i se svtřikama, atd..


Tak to vypada ze sezenu za 3t Uno 1.3Turbo 8) Jeste mi rekni, nebude ta 1.6ka ochuzena, kdyz pobezi na vstrikach z a ridici jednotce z 1.3? Jinak dik za mnoho dulezitych info a nazoru! :wink:


směs můžes vylepšit zvětšením tlaku paliva na regulátoru- pokud dáš nějakej štelovací


To by slo i u stavajiciho vstrikovani? Kdyz bych tam dal regulator? Nebo si bohatost ridi RJ podle lambdy?

Jak na tom bude spotreba po prestavbe na turbo?


na stavajici vstřikování zapomen, je zcekla nevhodný...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.529 sekund
Powered by Kunena fórum