sahara a klimatizace
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ze je motor v poradku uz bylo zjisteno takze nejjednodussi je merit.
Flakaci vem si nahradni zarovku a udelej si tu zkousecku nemusis kupovat merak.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud rele funguje a spina tak zkus promerit ten privod na motor.Na jednom z techto dvou pinu konektoru musi byt trvale privedeno 12V.Pokud je to v poradku tak pokracuj po tom druhem dratu od motoru smerem k relatku.Muze se take stat ,ze ma rele upaleny kontakt.
Takze nezbyva nic jineho nez merit
tak jsem to zkusil promerit:
k motoru ventilatoru mi nejde nic... vedou tam modry a cerny a na cernem by dle meho melo byt -12V.
k termospinaci vedou tři draty(cerny, cernobily a cervenocerny):
cerny -12V je tam
cernobily neni tam nic
cervenocerny neni tam nic, ale myslim, ze je to +, protoze kdyz ho propojim s cernym, tak to 12V ukazuje.
Snazil jsem se jit po dratech od motorku ventilatoru. Vedou nekam do pryc kolem baterky az kolem ramu pod prednim sklem...nevim kam. Jen je na tom kabelu vyvod na ukostreni pod baterku, jak uz tady bylo zmineno.
Tak radte, co ted.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten přívod (plus) na ventilátor jde z rozvodové skříňky, která je ná pravé straně vzadu u přepážky motoru (u vzpěry kapoty) když stojíš před autem.
no tu jsem nasel, je pod krytem, ze? ale ktery kabel to je?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten přívod (plus) na ventilátor jde z rozvodové skříňky, která je ná pravé straně vzadu u přepážky motoru (u vzpěry kapoty) když stojíš před autem.
no tu jsem nasel, je pod krytem, ze? ale ktery kabel to je?
Jo je tam s ostatními kabely pod matkou no který to je, to musíš najít podle barvy a směru, kam jde.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten přívod (plus) na ventilátor jde z rozvodové skříňky, která je ná pravé straně vzadu u přepážky motoru (u vzpěry kapoty) když stojíš před autem.
no tu jsem nasel, je pod krytem, ze? ale ktery kabel to je?
Jo je tam s ostatními kabely pod matkou no který to je, to musíš najít podle barvy a směru, kam jde.
nj, kdyz ono se to spojuje do ruznych svazku a ukryva pod takovou plsti...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale to, co me zarazi je, ze u motorku ventilatoru neni nic...tam by melo byt trvale neco...podle mne -, nebo se pletu? Pritom ukostreni se zda byt v pohode...
Jak ti psal RS, na motorek jde stálé plus v podstatě od baterie (z té rozvodové krabičky) a spíná se k ventilátoru kostra.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale to, co me zarazi je, ze u motorku ventilatoru neni nic...tam by melo byt trvale neco...podle mne -, nebo se pletu? Pritom ukostreni se zda byt v pohode...
Jak ti psal RS, na motorek jde stálé plus v podstatě od baterie (z té rozvodové krabičky) a spíná se k ventilátoru kostra.
aha, ja myslel, ze je to naopak...tak to musim zjistit, který to je...a kdyz na skrince nic nebude, co pak?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
však si pořádně pročti, co ti tu napsal rs, tam to je jasně napsáno
tak jsem prosel kabelaz, nakonec jsem narazil na druhou pojistku, která se sice tvarila,ze je ok, ale vyměnil jsem ji a uz mi jde na motorek 12V...
Bohuzel ventilator stale nejede...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
drzel jsem se rady rs, mel jsem tam u motorku 12V, tak jsem sel po tom druhem kabelu, jenze jsou vsechny zabalene v izolaci, tak u tech velkych pojistek nezjistim, ktery to je a jak to tam je propojene...u nich totiz usti 3 stejne kabely...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.