sahara a klimatizace

Více
15 roků 7 měsíců zpět #106 od alain
Odpověděl alain pro téma Re: sahara a klimatizace
Ven si kousek drátu vytáhni ten konektor ze sahary a propoj černý z bilým to je první rychlost pokud to nejede může být odpor spálený.Vytáhni ten drát co jsi tam spojoval ten černý z bilým a spoj černý z červeným to je druhá rychlost při ní to jede přes relé které cvakne.Pokud nejede ani jedná rychlost po téhle zkoušce tak buď pojistka 30 A v motorovém prostoru a nebo ten motor je kaput.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #107 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: sahara a klimatizace
Nebo urvany ci spatny kabel,vadne rele atd.
Ze je motor v poradku uz bylo zjisteno takze nejjednodussi je merit.
Flakaci vem si nahradni zarovku a udelej si tu zkousecku nemusis kupovat merak.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #108 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

Pokud rele funguje a spina tak zkus promerit ten privod na motor.Na jednom z techto dvou pinu konektoru musi byt trvale privedeno 12V.Pokud je to v poradku tak pokracuj po tom druhem dratu od motoru smerem k relatku.Muze se take stat ,ze ma rele upaleny kontakt.
Takze nezbyva nic jineho nez merit


tak jsem to zkusil promerit:
k motoru ventilatoru mi nejde nic... vedou tam modry a cerny a na cernem by dle meho melo byt -12V.

k termospinaci vedou tři draty(cerny, cernobily a cervenocerny):
cerny -12V je tam
cernobily neni tam nic
cervenocerny neni tam nic, ale myslim, ze je to +, protoze kdyz ho propojim s cernym, tak to 12V ukazuje.

Snazil jsem se jit po dratech od motorku ventilatoru. Vedou nekam do pryc kolem baterky az kolem ramu pod prednim sklem...nevim kam. Jen je na tom kabelu vyvod na ukostreni pod baterku, jak uz tady bylo zmineno.

Tak radte, co ted.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #109 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: sahara a klimatizace
Ten přívod (plus) na ventilátor jde z rozvodové skříňky, která je ná pravé straně vzadu u přepážky motoru (u vzpěry kapoty) když stojíš před autem.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #110 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

Ten přívod (plus) na ventilátor jde z rozvodové skříňky, která je ná pravé straně vzadu u přepážky motoru (u vzpěry kapoty) když stojíš před autem.


no tu jsem nasel, je pod krytem, ze? ale ktery kabel to je?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #111 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: sahara a klimatizace

Ten přívod (plus) na ventilátor jde z rozvodové skříňky, která je ná pravé straně vzadu u přepážky motoru (u vzpěry kapoty) když stojíš před autem.


no tu jsem nasel, je pod krytem, ze? ale ktery kabel to je?


Jo je tam s ostatními kabely pod matkou ;) no který to je, to musíš najít podle barvy a směru, kam jde.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #112 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

Ten přívod (plus) na ventilátor jde z rozvodové skříňky, která je ná pravé straně vzadu u přepážky motoru (u vzpěry kapoty) když stojíš před autem.


no tu jsem nasel, je pod krytem, ze? ale ktery kabel to je?


Jo je tam s ostatními kabely pod matkou ;) no který to je, to musíš najít podle barvy a směru, kam jde.


nj, kdyz ono se to spojuje do ruznych svazku a ukryva pod takovou plsti...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #113 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace
ale to, co me zarazi je, ze u motorku ventilatoru neni nic...tam by melo byt trvale neco...podle mne -, nebo se pletu? Pritom ukostreni se zda byt v pohode...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #114 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: sahara a klimatizace

ale to, co me zarazi je, ze u motorku ventilatoru neni nic...tam by melo byt trvale neco...podle mne -, nebo se pletu? Pritom ukostreni se zda byt v pohode...


Jak ti psal RS, na motorek jde stálé plus v podstatě od baterie (z té rozvodové krabičky) a spíná se k ventilátoru kostra.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #115 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

ale to, co me zarazi je, ze u motorku ventilatoru neni nic...tam by melo byt trvale neco...podle mne -, nebo se pletu? Pritom ukostreni se zda byt v pohode...


Jak ti psal RS, na motorek jde stálé plus v podstatě od baterie (z té rozvodové krabičky) a spíná se k ventilátoru kostra.


aha, ja myslel, ze je to naopak...tak to musim zjistit, který to je...a kdyz na skrince nic nebude, co pak?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #116 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: sahara a klimatizace
však si pořádně pročti, co ti tu napsal rs, tam to je jasně napsáno :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #117 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

však si pořádně pročti, co ti tu napsal rs, tam to je jasně napsáno :)


tak jsem prosel kabelaz, nakonec jsem narazil na druhou pojistku, která se sice tvarila,ze je ok, ale vyměnil jsem ji a uz mi jde na motorek 12V...
Bohuzel ventilator stale nejede...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #118 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace
Tak zitra zkusim jeste obejit ten termospinac, treba je jeste spatny on...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #119 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace
uz mi asi dosla trpelivost...proste nejede...uz me napada pouze vymenit relatko, to by asi melo byt u te 30A pojistky v motoru, ale ja nevim, ktere to je...jinak uz jedine vymenit kabely...

drzel jsem se rady rs, mel jsem tam u motorku 12V, tak jsem sel po tom druhem kabelu, jenze jsou vsechny zabalene v izolaci, tak u tech velkych pojistek nezjistim, ktery to je a jak to tam je propojene...u nich totiz usti 3 stejne kabely...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #120 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: sahara a klimatizace
Však tu krytku svazku normálně stáhni z kabelů. o nic nejde.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.099 sekund
Powered by Kunena fórum