sahara a klimatizace
klima je jako mobilní jednoduchá lednička, pracuje úplně na stejném principu
ano, to vim, ale je tam nejaky spinaci prvek krome me ruky?...kam mirim...kdyz to zacne blbnout, tak pod kapotou v motoru pri kazde zmene hlasite lupne...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud máš klimu co píšeš, že ji zapneš čudlem, tak ta jede a chladí pořád, dokud ji nevypneš....tempra má tu poloautomatickou, kde se myslim dá štelovat teplota uvnitř vozu
jj, ja si myslim to same...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
klima je jako mobilní jednoduchá lednička, pracuje úplně na stejném principu
ano, to vim, ale je tam nejaky spinaci prvek krome me ruky?...kam mirim...kdyz to zacne blbnout, tak pod kapotou v motoru pri kazde zmene hlasite lupne...
Jak ti uz tusim hned ze zacatku napsal tusim Predseda je na tom kompresoru elektromagneticka spojka.Ta dost hlasite lupne kdyz sepne.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tempra má buď plnou klimu, nebo tzv poloklimu, a ta nechladí jako klima ale v zimě udržuje jenom nastavenou teplotu, tj že to ohřívá na nastavenou teplotu, je to možná efektní ale jinak je to na té samé úrovni jako klasické obyč topení jen s tím rozdílem že si tu teplotu nastavíš na něco jako digi panýlek
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak nejede ventilator a chces najit duvod.Takze je treba vyloucit moznosti.Ventilator jak jsem uz psal je ovladan v tvem pripade pres rele ktere spina bud elektronika klimy ci spinac na chladici.
Musis prvne zmerit jestli maji co spinat a to je tech trvalych 12 na motoru ventilatoru.
Snazil bych se zapomenou ze mas klimu a zamerit se na rozchozeni ventilatoru.Pises ze na primo jede takze on sam o sobe je v poradku.
Takze bud mu chybi privod nebo ho nespina rele.
Je treba najit ten duvod.
Po preklemovani toho spinace na chladici by ti melo slysitelne lupnout rele.Pokud ne tak je treba promerit proc se neseplo.Pokud se podivas do schematu tak zjistis ze i to rele ma trvaly privod 12V tentokrate ale z pojistkovky takze znova merit.
Jen tak mne napada nemas pobliz kamarada elektrikare ktery by ti pomohl.Tady je mozne ze bude treba merit a to by mel radsi uz delat clovek ktery vi co dela.
hmmm, bohuzel nemam, proto to musim vylucovat jako lajk. zkusim prvne ten spinac, pak uvidim...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
klima je jako mobilní jednoduchá lednička, pracuje úplně na stejném principu
ano, to vim, ale je tam nejaky spinaci prvek krome me ruky?...kam mirim...kdyz to zacne blbnout, tak pod kapotou v motoru pri kazde zmene hlasite lupne...
Jak ti uz tusim hned ze zacatku napsal tusim Predseda je na tom kompresoru elektromagneticka spojka.Ta dost hlasite lupne kdyz sepne.
aha, takze je treba zjistit, proc se spina a zase rozepina...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
carlesi,
tempra má buď plnou klimu, nebo tzv poloklimu, a ta nechladí jako klima ale v zimě udržuje jenom nastavenou teplotu, tj že to ohřívá na nastavenou teplotu, je to možná efektní ale jinak je to na té samé úrovni jako klasické obyč topení jen s tím rozdílem že si tu teplotu nastavíš na něco jako digi panýlek
Ja teda nevim,ale zatim co jsem videl tak Tempra ma bud automatickou klimatizaci,ktera se da v zime degradovat na to na co pises jednim cudlem nebo ma standartni ovladani jako auto ktere klimu nema.
To co tady probirate a co resi tazatel mi vypada ze nekdo provedl zastavbu klimy z prismy ci delty.
Existoval jeste ten princip digitalniho ovladani ventilatoru bez klimatizace ,ale montoval se pokud mne pamet nemate do cromy.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
psal, že když pustí klimu tak mu to jede, chladí, a po ujetí cca 10km mu to začne blbnout, vypínat tak že ona sepne a chvíli jede, a těch 10km bych tak viděl na cca 10-15 minut a taky psal že dobře chladí
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
klima je jako mobilní jednoduchá lednička, pracuje úplně na stejném principu
ano, to vim, ale je tam nejaky spinaci prvek krome me ruky?...kam mirim...kdyz to zacne blbnout, tak pod kapotou v motoru pri kazde zmene hlasite lupne...
Jak ti uz tusim hned ze zacatku napsal tusim Predseda je na tom kompresoru elektromagneticka spojka.Ta dost hlasite lupne kdyz sepne.
aha, takze je treba zjistit, proc se spina a zase rozepina...
Ja byt tebou tak resim prvne proc mi nejde ventilator.Ten zbytek nech jako podruzny problem.Stejne klimu doma na kolene neopravis.Muze ji vypinat prave proto ze se prehreje chladic protoze nejde ventilator.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
klima je jako mobilní jednoduchá lednička, pracuje úplně na stejném principu
ano, to vim, ale je tam nejaky spinaci prvek krome me ruky?...kam mirim...kdyz to zacne blbnout, tak pod kapotou v motoru pri kazde zmene hlasite lupne...
Jak ti uz tusim hned ze zacatku napsal tusim Predseda je na tom kompresoru elektromagneticka spojka.Ta dost hlasite lupne kdyz sepne.
aha, takze je treba zjistit, proc se spina a zase rozepina...
Ja byt tebou tak resim prvne proc mi nejde ventilator.Ten zbytek nech jako podruzny problem.Stejne klimu doma na kolene neopravis.Muze ji vypinat prave proto ze se prehreje chladic protoze nejde ventilator.
jj, to mam take v planu..resit ventilator a pak se uvidi...ale nekdo mi tu vcera myslim vyvracel, ze tak chytre to neni, ze by to vypinalo kvuli prehratemu chladici...to me totiz taky napadlo...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
radku,
psal, že když pustí klimu tak mu to jede, chladí, a po ujetí cca 10km mu to začne blbnout, vypínat tak že ona sepne a chvíli jede, a těch 10km bych tak viděl na cca 10-15 minut a taky psal že dobře chladí
Viz to co jsem napsal pred chvili.Nevidim duvod proc se hadat je-li tam klima a jak funguje pokud mu ten ventilator nejde.Ze mu jede 10 min je hezke ja se o tom nehadam a ani mne to celkem nezajima.Resi se problem nefunkcniho ventilatoru a ten muze byt pricinou i nefunkcni klimatizace.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takovýhle mám v autě já (Tempra s plnou klimou), nevím jestli je na tipo upe ten samý, ptže tenhle má sedmilopatkovou vrtuli, ale chycení jen na tři šrouby. Čili je to něco mezi, než sem dával ty obrázky Charles.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vypojil jsem cidlo od termospinace, vedly tam konektor jednoduchy(cerveny) a dvojity(cerny a bily)...
kdyz jsem privedl minus na jednoduchy, rele cvaklo.
kdyz jsem privedl jednoduchy na jeden z tech dvou(cerny),tak rele cvaklo. pri spojeni s druhym(bilym) nereagovalo.
jen jsem myslel, ze kdyz propojim jednoduchy s jednim z konektoru z toho dvojiteho, tak obejdu cidlo a vetrak se spusti, coz se ale nestalo...tak radte...
To predseda...ja mam ten na 4 srouby, co psal charles.Ale mam odzkousene, ze natvrdo jede...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takze nezbyva nic jineho nez merit
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud rele funguje a spina tak zkus promerit ten privod na motor.Na jednom z techto dvou pinu konektoru musi byt trvale privedeno 12V.Pokud je to v poradku tak pokracuj po tom druhem dratu od motoru smerem k relatku.Muze se take stat ,ze ma rele upaleny kontakt.
Takze nezbyva nic jineho nez merit
hmm, tak to budu muset sehnat nekde merak...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.