sahara a klimatizace
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale ten policajt i když je asi určitě v háji tohle dělat nebude, zakopaný čokl bude určitě jinde, já se domnívám, že ten tlak v klima-okruhu bude asi OK, ale ty píšeš že 10km to facha a pak to zblbne, tak mě napadá, čistě laitsky, v práci jsme měli kdysi starou klimu a vždy to chvíli fachalo a pak to kleklo, stačilo počkat až to tzv odmrzne a pak zase fachala, tak že tímto směrem bych se ubíral na tvém místě, chvíli jede a pak klekne, namrazí se tam ze vzduchu voda a pak to klekne
souhlasim, toto bude samostatny problem, s ventilatorem chlazeni to nebude souviset...
nemuzu ovsem tvrdit, ze ty vypadky takto funguji vzdy...nemam to az tak odzkousene...je to jen postreh z jedne nebo dvou jizd...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1. Je na tom motoru na jednom dratu trvale 12V proti zemi?
2.Co to udela kdyz vemes kus dratu a preklemujes to cidlo v chladici?
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dve veci bych potreboval vedet.
1. Je na tom motoru na jednom dratu trvale 12V proti zemi?
2.Co to udela kdyz vemes kus dratu a preklemujes to cidlo v chladici?
tak to nevim, jestli dam odpovidajici odpoved...nevim moc, jak to poznat...
to cidlo zitra zkusim, co to udela, kdyz ho obejdu, ale jak zjistim, jestli je na motoru trvale 12V proti zemi?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale shodneme se na tom, že když necháš klepat tak dlouho až se zašne zahřívat, či vařit když policajt nespustí vrtuli, tak to auto normálně vrčí a i když vaří, tak neblbne tak jako říkáš po ujetí cca 10km s klimou
presne tak...at jede ventilator nebo ne, otacky zacnou kolisat jen kdyz je zapnuta klima...z jakeho duvodu, nevim
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale shodneme se na tom, že když necháš klepat tak dlouho až se zašne zahřívat, či vařit když policajt nespustí vrtuli, tak to auto normálně vrčí a i když vaří, tak neblbne tak jako říkáš po ujetí cca 10km s klimou
presne tak...at jede ventilator nebo ne, otacky zacnou kolisat jen kdyz je zapnuta klima...z jakeho duvodu, nevim
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak pokud nemas multimetr tak pouzij rusky merak(zarovka ze zadniho svetla treba a dva draty)
ok vyzkousim...snad s tim neco vymyslim...a co tim zjistime?kam tim miris?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No nevim, mě připadá, že ta klima tam nebyla a někdy ji tam dodělával, takže to nemusí dělat, co by mělo....ale s pomocí Radka si myslim, že se na to příjde
jak vlastne ta klima funguje? co ji ridi? je tam taky nejake rele nebo je to jako kdyz zapnu fen...proste zapnu a jede, dokud ji nevypnu zase...nebo je tam nejaky spinaci prvek...napr. kompresor jede neustale nebo cykluje jako mrazak?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Musis prvne zmerit jestli maji co spinat a to je tech trvalych 12 na motoru ventilatoru.
Snazil bych se zapomenou ze mas klimu a zamerit se na rozchozeni ventilatoru.Pises ze na primo jede takze on sam o sobe je v poradku.
Takze bud mu chybi privod nebo ho nespina rele.
Je treba najit ten duvod.
Po preklemovani toho spinace na chladici by ti melo slysitelne lupnout rele.Pokud ne tak je treba promerit proc se neseplo.Pokud se podivas do schematu tak zjistis ze i to rele ma trvaly privod 12V tentokrate ale z pojistkovky takze znova merit.
Jen tak mne napada nemas pobliz kamarada elektrikare ktery by ti pomohl.Tady je mozne ze bude treba merit a to by mel radsi uz delat clovek ktery vi co dela.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.