sahara a klimatizace

Více
15 roků 7 měsíců zpět #61 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: sahara a klimatizace
flakaci,
tak už jsi se naučil odzkoušet vrtuli od chladiče, člověk se učí celý život :D
a pokud to funguje tak tam asi problém nebude

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #62 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

charlesi,
to je jenom co se týče vrtule na chladiči, ale jeho problém to asi řešit nebude, protože si myslím, že by mu to dělalo ať sepne klimu nebo semu to zahřeje a sepne mu to i na chlazení chladící kapaliny od motora, tj že by mu to jednou blbnulo při ručním sepnutí klimy a automaticky při sepnutí vrtule díky více zahřáté chladící kapaliny... :roll:


rozdelme ten problem na dva...
1)nespina sahara, at uz je klima zapnuta nebo ne...
2) blbne klima...dnes jsem to po ceste z prace zkousel...klidne facha 10km bez problemu, pak zacne blbnout...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #63 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

flakaci,
tak už jsi se naučil odzkoušet vrtuli od chladiče, člověk se učí celý život :D
a pokud to funguje tak tam asi problém nebude


takoveho troubu 2x za den nepotkas, co? :lol:
pomalu, ale jiste se posunuju dal :arrow:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #64 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: sahara a klimatizace
ventilátor chladiče ti sepnout za jízdy ani nemusí, náporem vzduchu se to uchladí samo, tj že od určité teploty to termostat pustí do chladiče a pokud během jízdy proud vzduchu stačí tak to uchladí, pokud by jsi ale stál, od určité teploty to sepne čidlo v chladiči a spustí ventilátor

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #65 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

ventilátor chladiče ti sepnout za jízdy ani nemusí, náporem vzduchu se to uchladí samo, tj že od určité teploty to termostat pustí do chladiče a pokud během jízdy proud vzduchu stačí tak to uchladí, pokud by jsi ale stál, od určité teploty to sepne čidlo v chladiči a spustí ventilátor


to vim, zkousel jsem to na volnobeh a teplota mi vyletela az do cerveneho a ventilator nic...uz jsem kdysi i vyvrel...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #66 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: sahara a klimatizace
Já jsem se snažil pomoci...nejsem úplně odborník na elektriku, to je tady RS. Já ovládám jen základy.
Jinak tvar vrtule a počet lopatek má určitě svoje opodstatnění. Není to jen tak z ničeho nic. Je potřeba více vzduchu, aby prošlo chladičem, před kterým je ještě jeden na klimu....samozřejmě je možné, že to někdo doma už bastlil, ale tím spíše by se to mělo dát do původního stavu ;)
Ještě jedna věc, viděl jsem už i 1.6ku s klimou, tohle záleží na tom, kdo si co do auta nechal dát a nebo kdo si tam co dodělal.

Prostě zkus, zda ti vrtule spíná při stojícím autě. Když přijedeš třeba z nákupu a bude auto ohřáté na provozní teplotu, tak ho enchcej cvíli na volnoběh běžet a za něchvíli by měla vrtule sepnout. Když se nerozběhne, tak je v háji spínací čidlo.

Edit: takže jsi odpověděl dříve, než jsem dopsal otázku, zkrátka to čidlo kup nové.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #67 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

Já jsem se snažil pomoci...nejsem úplně odborník na elektriku, to je tady RS. Já ovládám jen základy.
Jinak tvar vrtule a počet lopatek má určitě svoje opodstatnění. Není to jen tak z ničeho nic. Je potřeba více vzduchu, aby prošlo chladičem, před kterým je ještě jeden na klimu....samozřejmě je možné, že to někdo doma už bastlil, ale tím spíše by se to mělo dát do původního stavu ;)
Ještě jedna věc, viděl jsem už i 1.6ku s klimou, tohle záleží na tom, kdo si co do auta nechal dát a nebo kdo si tam co dodělal.

Prostě zkus, zda ti vrtule spíná při stojícím autě. Když přijedeš třeba z nákupu a bude auto ohřáté na provozní teplotu, tak ho enchcej cvíli na volnoběh běžet a za něchvíli by měla vrtule sepnout. Když se nerozběhne, tak je v háji spínací čidlo.


to jsem zkusil a nesepl...kolik to cidlo stoji a da se to vymenit doma?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #68 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: sahara a klimatizace
Muzes mit tri mozne zpusoby pripojeni.
Pokud mas klimu
Soubor přílohy:


Pokud mas novejsi auto bez klimy ci disla(coz nemas)nebo elktriku z neho
Soubor přílohy:


Nebo zapojeni bez klimy a starsi benziny ho mely vsechny
Soubor přílohy:


Takze si vyber ktery mas a muzem pokracovat.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #69 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: sahara a klimatizace

to jsem zkusil a nesepl...kolik to cidlo stoji a da se to vymenit doma?


jasně že se dá vyměnit doma, jen musíš vypustit vodu, protože jinak ti vyteče, až to čidlo vyšroubuješ. Ono je v tom chladiči normálně našroubované v závitu. A stojí myslim od 300 do 600Kč (podle výrobce), ale nevím to úplně přesně.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #70 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: sahara a klimatizace
i když propojíš ventilátor na tvrdo a jede tak né vždy musí být OK, mi taky blbnul a to tak, že když se zastavil v určité poloze tak i když jsem do něj pouštel proud na tvrdo taky se nerozjel, ale stačilo pohnout vrtulí a fičel jak sviňa..letěl přes zavřenou kapotu

ve tvém případě to může být nejspíše ten policajt, ten se už zkouší zajímavěji, musí se vyšroubovat z chladiče, udělat el. okruh baterie-plicajt-žárovička, policajta ponoříš do kastrůlku s vodou a vodu přivádíš až k varu, celé to sleduješ a pro svou kontrolu si vodu měříš třebas teploměrem na zavařování a pak se vidí, když voda vaří a žárovka nesvítí je polda v háji, už nepomáhá a nechrání
a ještě si u té zábavy vyzkoužíš pravdivost co se týče při jaké teplotě má sepnout a při jaké teplotě sepne, pokud-li sepne

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #71 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

to jsem zkusil a nesepl...kolik to cidlo stoji a da se to vymenit doma?


jasně že se dá vyměnit doma, jen musíš vypustit vodu, protože jinak ti vyteče, až to čidlo vyšroubuješ. Ono je v tom chladiči normálně našroubované v závitu. A stojí myslim od 300 do 600Kč (podle výrobce), ale nevím to úplně přesně.


jj, uz jsem se dival, stoji od 300...ale existuje asi zase vice tipu, ze?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #72 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: sahara a klimatizace
než něco napíšu tak tady naskočí hned 4 články...

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #73 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

i když propojíš ventilátor na tvrdo a jede tak né vždy musí být OK, mi taky blbnul a to tak, že když se zastavil v určité poloze tak i když jsem do něj pouštel proud na tvrdo taky se nerozjel, ale stačilo pohnout vrtulí a fičel jak sviňa..letěl přes zavřenou kapotu

ve tvém případě to může být nejspíše ten policajt, ten se už zkouší zajímavěji, musí se vyšroubovat z chladiče, udělat el. okruh baterie-plicajt-žárovička, policajta ponoříš do kastrůlku s vodou a vodu přivádíš až k varu, celé to sleduješ a pro svou kontrolu si vodu měříš třebas teploměrem na zavařování a pak se vidí, když voda vaří a žárovka nesvítí je polda v háji, už nepomáhá a nechrání
a ještě si u té zábavy vyzkoužíš pravdivost co se týče při jaké teplotě má sepnout a při jaké teplotě sepne, pokud-li sepne


jj, to jsem uz cetl uz v prirucce Jak na to! :roll:
zitra to prubnu:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #74 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

Muzes mit tri mozne zpusoby pripojeni.
Pokud mas klimu



Pokud mas novejsi auto bez klimy ci disla(coz nemas)nebo elktriku z neho
Soubor přílohy:


Nebo zapojeni bez klimy a starsi benziny ho mely vsechny
Soubor přílohy:


Takze si vyber ktery mas a muzem pokracovat.



tak ja nevim...dle meho mam ten prvni...
r.v. 1988, klimu manualni pouze na spinaci cudlik...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #75 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: sahara a klimatizace
Mas tam takovy panel?
Soubor přílohy:

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.102 sekund
Powered by Kunena fórum