sahara a klimatizace

Více
15 roků 7 měsíců zpět #31 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: sahara a klimatizace
chtělo by to možná cvaknout celý motor, možná že se někdo chytí..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #32 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: sahara a klimatizace
pokud to má jeden ventilátor na celém chladiči tak to jsme zase o něco moudřejší, ale i přes to to nevylučuje, že nemáš klimu, možná že to má jenom dobře schovaný druhý chladič klimy..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #33 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

pokud to má jeden ventilátor na celém chladiči tak to jsme zase o něco moudřejší, sahara to není, ale i přes to to nevylučuje, že nemáš klimu, možná že to má jenom dobře schovaný druhý chladič klimy..


hmmm, tak ja to tu neumim hodit...skoda...kazdopadne dle meho nazoru to klimu ma...kdyz to zapnu a bezi to, tak to chladi jako krava...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #34 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: sahara a klimatizace
pošli mi to foto emailem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #35 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

pošli mi to foto emailem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

knoflik vlevo pod topenim je klima, ten vpravo je prepinani cirkulace vzduchu...vnejsi a vnitrni...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #36 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: sahara a klimatizace
sahara je napojená přes relé. relé je spínáno teplotním spínačem s bimetalem na pravé straně chladiče dole. toto čidlo spojuje kostru k relátku. Kostra k ventilátoru je napojená z kostřícího bodu za pravym přednim světlem /pod baterkou na nosníku/ a plus spíná právě relé v pojistkové skříni :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #37 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: sahara a klimatizace
já ti to neberu že to nemá klilmu, když je to 1,6ie a vím že tam se klimy nedávaly, možná tam někdo před váma dal motor 1,8ie i s klimou,
skáčou otáčky když zatížíš zvýšenou spotřebou el.? tj zapneš ůplně vše na el co jde kromě klimy?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #38 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

sahara je napojená přes relé. relé je spínáno teplotním spínačem s bimetalem na pravé straně chladiče dole. toto čidlo spojuje kostru k relátku. Kostra k ventilátoru je napojená z kostřícího bodu za pravym přednim světlem /pod baterkou na nosníku/ a plus spíná právě relé v pojistkové skříni :)

pojistku jsem zkontroloval, pro kontrolu sahary mam vytahnou ten konektor, co je na motorku a spojit na baterku? co je to za konektory vlevo dole? vedou tam taky 2 draty...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #39 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: sahara a klimatizace
to charles,
možná že by stálo si dát do hromady pojmy, chladič je chladič a sahara je double chladič tj klasika chlazení motoru a chlazení klimy

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #40 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

já ti to neberu že to nemá klilmu, když je to 1,6ie a vím že tam se klimy nedávaly, možná tam někdo před váma dal motor 1,8ie i s klimou,
skáčou otáčky když zatížíš zvýšenou spotřebou el.? tj zapneš ůplně vše na el co jde kromě klimy?

pokud nezapnu klimu, tak bych rekl, ze otacky neskacou...na vykonu to taky neni poznat

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #41 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: sahara a klimatizace
To flakac: vysvětlil jsem ti o co jde a jak je to zapojené. přečti si to pomalu a pořádně ;)

To jipaf: sahara, pokud se nepletu a zatim mi to nikdo nevyvrátil, se říká vetilátoru, co je na chladiči :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #42 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: sahara a klimatizace
to flakac,
pokud máš v předu na chladiči jenom jeden ventilátor, tak by jsi měl mít k němu taky dvě hadice s vodou, a k čidlu taky jenom dva dráty.. v tom případě to není sahara ale klasický chladič kapaliny pro motor

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #43 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: sahara a klimatizace
jipafe, zase plácáš hrušky s jablky....každé tipo, at už s klimou nebo bez ní má saharu (ventilátor) jen jeden. jedinej rozdíl je v tom, že mají rozdílné držáky. bez klimy má 3 nohy a s klimou má 4 ;) i ovládání toho ventilátoru je stejné, pomocí bimetalového čidla.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #44 od flakac
Odpověděl flakac pro téma Re: sahara a klimatizace

to flakac,
pokud máš v předu na chladiči jenom jeden ventilátor, tak by jsi měl mít k němu taky dvě hadice s vodou, a k čidlu taky jenom dva dráty.. v tom případě to není sahara ale klasický chladič kapaliny pro motor

uz jsem to tu psal...dva draty vedou do motoru ventilatoru, dva draty vedou(kdyz stojim pred kapotou) vpravo dole do drzaku ventilatoru...

To charles...tak to jsem asi nepobral...o cidle vim, ze je na chladici, v tom zbytku trochu tapu...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #45 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: sahara a klimatizace

jipafe, zase plácáš hrušky s jablky....každé tipo, at už s klimou nebo bez ní má saharu (ventilátor) jen jeden. jedinej rozdíl je v tom, že mají rozdílné držáky. bez klimy má 3 nohy a s klimou má 4 ;) i ovládání toho ventilátoru je stejné, pomocí bimetalového čidla.


jj kompot, tipo s klimou má jeden ventilátor pro klimu i pro chladič? a záleží jestli to sepne čidlo klimy nebo čidlo cladiče?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.825 sekund
Powered by Kunena fórum