sahara a klimatizace
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pokud to má jeden ventilátor na celém chladiči tak to jsme zase o něco moudřejší, sahara to není, ale i přes to to nevylučuje, že nemáš klimu, možná že to má jenom dobře schovaný druhý chladič klimy..
hmmm, tak ja to tu neumim hodit...skoda...kazdopadne dle meho nazoru to klimu ma...kdyz to zapnu a bezi to, tak to chladi jako krava...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
knoflik vlevo pod topenim je klima, ten vpravo je prepinani cirkulace vzduchu...vnejsi a vnitrni...pošli mi to foto emailem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
skáčou otáčky když zatížíš zvýšenou spotřebou el.? tj zapneš ůplně vše na el co jde kromě klimy?
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pojistku jsem zkontroloval, pro kontrolu sahary mam vytahnou ten konektor, co je na motorku a spojit na baterku? co je to za konektory vlevo dole? vedou tam taky 2 draty...sahara je napojená přes relé. relé je spínáno teplotním spínačem s bimetalem na pravé straně chladiče dole. toto čidlo spojuje kostru k relátku. Kostra k ventilátoru je napojená z kostřícího bodu za pravym přednim světlem /pod baterkou na nosníku/ a plus spíná právě relé v pojistkové skříni
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
možná že by stálo si dát do hromady pojmy, chladič je chladič a sahara je double chladič tj klasika chlazení motoru a chlazení klimy
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pokud nezapnu klimu, tak bych rekl, ze otacky neskacou...na vykonu to taky neni poznatjá ti to neberu že to nemá klilmu, když je to 1,6ie a vím že tam se klimy nedávaly, možná tam někdo před váma dal motor 1,8ie i s klimou,
skáčou otáčky když zatížíš zvýšenou spotřebou el.? tj zapneš ůplně vše na el co jde kromě klimy?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To jipaf: sahara, pokud se nepletu a zatim mi to nikdo nevyvrátil, se říká vetilátoru, co je na chladiči
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pokud máš v předu na chladiči jenom jeden ventilátor, tak by jsi měl mít k němu taky dvě hadice s vodou, a k čidlu taky jenom dva dráty.. v tom případě to není sahara ale klasický chladič kapaliny pro motor
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
uz jsem to tu psal...dva draty vedou do motoru ventilatoru, dva draty vedou(kdyz stojim pred kapotou) vpravo dole do drzaku ventilatoru...to flakac,
pokud máš v předu na chladiči jenom jeden ventilátor, tak by jsi měl mít k němu taky dvě hadice s vodou, a k čidlu taky jenom dva dráty.. v tom případě to není sahara ale klasický chladič kapaliny pro motor
To charles...tak to jsem asi nepobral...o cidle vim, ze je na chladici, v tom zbytku trochu tapu...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jipafe, zase plácáš hrušky s jablky....každé tipo, at už s klimou nebo bez ní má saharu (ventilátor) jen jeden. jedinej rozdíl je v tom, že mají rozdílné držáky. bez klimy má 3 nohy a s klimou má 4 i ovládání toho ventilátoru je stejné, pomocí bimetalového čidla.
jj kompot, tipo s klimou má jeden ventilátor pro klimu i pro chladič? a záleží jestli to sepne čidlo klimy nebo čidlo cladiče?
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.