termostat
jj Já se bohužel k hlíně(duralu) nedestanu,jenom k plechu(taky by to šlo)museli by se,ale stejně frézovat osazení na termo. z plného mat.zbytek by se dal zplechu+trubyčky na vývody,taky sem otom už přemýšlel.. co2 mám v práci a invertor doma....,ještě jak budou vypadat plánkyjestli nám je ukážeš????neboj(tonna 85) ctím nápad a patentMyslím,že bych si to dokázal udělat,nejhorší by bylo asi odlejt hliník.
Možná ho koupit jako tyč.Mám malej soustruh a vívody by se přivařili Tigem.Ale šikovnej člověk kterej má frézku by byl lepší.
Začnu o tom přemejšlet,přecijen osadit to termostatem s Favorita kterej má skoro těch 90 by nebylo zas tak marný.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Myslím si,že je to další návrh jak mít vyndavací termostat za nějakejch 100Kč
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
žigul(pro přiblížení)myslím pokud si ještě dobře vzpomínám,měl taky takovej plechovej nesmysldneska jsem se ptal známého jak to udělat,on mi rovnou řekl,že by 800 za termostat nedal.Říkal,že žigul má těleso termostatu mezi hadicí.To by se dalo taky udělat a nemuselo by to bejt hned nalepený u motoru,ale třeba 5 cm za původním termostatem.Přičemš by se musel původní termostat vyřadit s provozu aby byl pořád otevřený,jinač vívody na topení a k pumpě by zustali.Když to funguje na žigulu.Tak Tipo by s tím nemělo mít žádnej problém.
Myslím si,že je to další návrh jak mít vyndavací termostat za nějakejch 100Kč
(termostat)na(tuším-li správně)třech hadicích...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nebo myslíš že by to pumpa honila všemi směry?
Motor potřebuje uzavřít akorát přívod do chladiče a na tu přívodní hadici by se dalo těleso s termostatem.
Já myslím,že by to mohlo fungovat.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
musel bych ten termo,mít v ruce nebo vidět..fakt už je to dlouho co sem měl žigulíka,jen si pamatuji,že to byl mosaz válec se třemy vývody visející na hadicích kousek od motoruJe to možný,ale termostat by se dal dát jen na jednu hadici,nebo se pletu?
Nebo myslíš že by to pumpa honila všemi směry?
Motor potřebuje uzavřít akorát přívod do chladiče a na tu přívodní hadici by se dalo těleso s termostatem.
Já myslím,že by to mohlo fungovat.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
žigul(pro přiblížení)myslím pokud si ještě dobře vzpomínám,měl taky takovej plechovej nesmysldneska jsem se ptal známého jak to udělat,on mi rovnou řekl,že by 800 za termostat nedal.Říkal,že žigul má těleso termostatu mezi hadicí.To by se dalo taky udělat a nemuselo by to bejt hned nalepený u motoru,ale třeba 5 cm za původním termostatem.Přičemš by se musel původní termostat vyřadit s provozu aby byl pořád otevřený,jinač vívody na topení a k pumpě by zustali.Když to funguje na žigulu.Tak Tipo by s tím nemělo mít žádnej problém.
Myslím si,že je to další návrh jak mít vyndavací termostat za nějakejch 100Kč
(termostat)na(tuším-li správně)třech hadicích...
Já jsem žigula měl taky a já měl termostat přímo na hadici, jak byl vývod z bloku motoru, tak bylo asi tak 15 cm hadice, potom hlíníkovej válec což byl termostat a zase hadice šla dál do chladiče....a novej stál cca 500,- ale komplet celej ten válec
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak jsem vyměnil termostat, tak asi můj chladič už nevydržel ten větší tlak a roztrhnul se, mám to zavařený a zalepený, ale stejně to trochu teče, tak bych to zkusil tam dát, jestli by to přestalo...jinej chladič na 1.6 jsem ještě nesehnal a pořád se nedaří
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Přes zimu to nějak přežiju a zatím si zapatlám origo chladič.
Tyčka mě stála 100 a v tekutom stavu 80Kč
Taky tam měli nějakej prášek co se dá do chladícího systemu,ale ten sem nechtěl.Obával jsem se že by mi to vyžralo pumpu.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tu pumpu to nevyžere!!!,alepřestane těsnit ten těsnící kroužek dosedající na vrtuli pumpy!!!dneska jsem koupil tyčinku co se dává z venčí a je pak tvrdá hmota jak kamen a projistotu ještě v tekutom stavu co se leje dovnitř.Ale zatím sem to nevyzkoušel a dal jsem tam před 14 dněma chladič z regaty z benzína.CHladí dobře.
Přes zimu to nějak přežiju a zatím si zapatlám origo chladič.
Tyčka mě stála 100 a v tekutom stavu 80Kč
Taky tam měli nějakej prášek co se dá do chladícího systemu,ale ten sem nechtěl.Obával jsem se že by mi to vyžralo pumpu.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A nemůžu sehnat ten chladič, novej sice bych mohl mít hned, ale 3500,- fakt na něj nemám....jakej jinej by tam pasoval :
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já tam původně chtěl dát ze š120 ale nakonec jsem sehnal za 300 z regaty
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- tom.podluzak
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 276
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.