Koroze- boj proti ní
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Někdo to tam musel nacpat.
Montážní pěna má takovou blbou vlastnost. Je pórovitá a drží vlhkost. Voda navzlíná i tam kde člověk nechce a pěkně to hnije
Dneska jsem s tím bojoval celý den a musel jsem vyvařit i úchyt nápravnice.
Když jsem chtěl nápravnici sundat, vypadl mi celý šroub i s matkou a částí podběhu. No a taky pěna bestiálně hoří a mám po ruce hasičák protože už mi to pěkně začalo hořet
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podle mne davala, protoze jsem mel dve tipka a obe tu penu tam meli.No montážní pěna se určitě od výroby nedávala.
Někdo to tam musel nacpat.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Všede kde je ta montážní pěna to hnije jako zběsilé.
Ve předu mi to rpohnilo až do kabiny a je shnilý komplet celý nosník.
No až to dodělám, dám do galerky nějaké fotky jak to vypadalo a jak to vypadá po vyvaření.
Navíc mě zaráží, že montážní pěna má sice utlumit zvuk, ale co ta vlhkost kterou stahuje?
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nejspíš budouve stejné situaci jako já, když se jim tam někudma dostane voda
Určitě tam už cpát pěnu spátky nebudu a vydloubu ji všude kde to pujde aby tam volně mohla protákat voda. Asi to bude znamenat vetší hluk, co tlumila ta pěna, ale zase to budu moci vystříkat antikorozním příravkem a byde tam moci volně protékat voda z dutin ven když se tam náhodou dostane.
Jen uvažuji jak ji dostat ven tam kde to není ještě kompletně shnilé. Řezat nosníky se mi kvůli tomu určitě nechce.
Nemáte někdo nějaký postup?
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No to teda fandím všem co tam tu pěnu ještě mají
Nejspíš budouve stejné situaci jako já, když se jim tam někudma dostane voda
Určitě tam už cpát pěnu spátky nebudu a vydloubu ji všude kde to pujde aby tam volně mohla protákat voda. Asi to bude znamenat vetší hluk, co tlumila ta pěna, ale zase to budu moci vystříkat antikorozním příravkem a byde tam moci volně protékat voda z dutin ven když se tam náhodou dostane.
Jen uvažuji jak ji dostat ven tam kde to není ještě kompletně shnilé. Řezat nosníky se mi kvůli tomu určitě nechce.
Nemáte někdo nějaký postup?
jenom dodám když jsem sundával nápravnici tak mi s nosníku vyteklo spousty vody ted tam leju olej který protýká celým nosníkem
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Protože nikdo nepředpokládal, že to tady budeme lepit i po nezřídka patnácti letech i víc. Protože takový auta už jsou tam dávno ve šrotu, a taky je tam teplejc.No tak to jsem z toh blázen
Všede kde je ta montážní pěna to hnije jako zběsilé.
Ve předu mi to rpohnilo až do kabiny a je shnilý komplet celý nosník.
No až to dodělám, dám do galerky nějaké fotky jak to vypadalo a jak to vypadá po vyvaření.
Navíc mě zaráží, že montážní pěna má sice utlumit zvuk, ale co ta vlhkost kterou stahuje?
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Budu za blba. Jak se k těm nosníkům dostat? Dá se to prolejt olejem i když tam pěna je?No to teda fandím všem co tam tu pěnu ještě mají
Nejspíš budouve stejné situaci jako já, když se jim tam někudma dostane voda
Určitě tam už cpát pěnu spátky nebudu a vydloubu ji všude kde to pujde aby tam volně mohla protákat voda. Asi to bude znamenat vetší hluk, co tlumila ta pěna, ale zase to budu moci vystříkat antikorozním příravkem a byde tam moci volně protékat voda z dutin ven když se tam náhodou dostane.
Jen uvažuji jak ji dostat ven tam kde to není ještě kompletně shnilé. Řezat nosníky se mi kvůli tomu určitě nechce.
Nemáte někdo nějaký postup?
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tomu věřím taky. Stoprocentně.Moje, teď už dvacetileté Típko jsem koupil před deseti lety.Zanedlouho jsem zjistil, že na řadu přijde céóóčko.Po podebrání plastizólu šroubovákem u napojení prahů s podlahou se svítilo.Po léta boje s korozí se mi nejlépe osvědčila mastnota.Dutiny nejdříve prostříknu konzervačním olejem Konkor.Ten má úžasnou schopnost navzlínat i mezi sbodované plechy.Potom tam stříknu nějaký hustější olej, do kterého občas přimíchám resistin Car pro zahuštění.Tímto stříknu i spodek auta. Proceduru občas zopakuji, hlavně před zimou.Chrobák, kterého poctivě obrousím, odrezím a natřu po čase ožije.Chrobák, kterého rozmastím je v klidu. Minule jsem dokonce při montáži zadního blatníčku pohladil spodní lem dlaní plné vazelíny a blatníček jsem tam pěkně mlasknul. Mám čerstvou technickou a řekli mi že na svůj věk vypadá auto dobře.Díky mastnotě.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.