Koroze- boj proti ní
15 roků 7 měsíců zpět #196
od gabisto
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Odpověděl gabisto pro téma Re: Koroze- boj proti ní
No tak ja som minuly tyzden sa postaral o zadne blatnicky... Kazdy vieme, kde kazde Tipo zacne hrdzaviet hned ... Vybrusit "do ziveho", naniest nejaku zakladovku, zatmelovat diery, vybrusit vodnym smirglom, zase zakladovku a pak nastriekat farbu... Uz som to raz takto robil, vydrzalo to 2 - 2.5 roka... Tak myslim, ze budem mat chvilu pokoj...
Ale horsie je to na par inych miestach... Jeden podbeh uz zacina byt so mnou dost cisty ... A takisto par dierok odspodu na kufri... Aleeeeeeee... Nemam to kde robit a spravit, takze to budem musiet nejako prezit ...
Ale horsie je to na par inych miestach... Jeden podbeh uz zacina byt so mnou dost cisty ... A takisto par dierok odspodu na kufri... Aleeeeeeee... Nemam to kde robit a spravit, takze to budem musiet nejako prezit ...
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
15 roků 7 měsíců zpět #197
od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Koroze- boj proti ní
No tak já jsem včera a dnes dal tipu asi to poslední a pak už jenom budu čekat na jeho konec.Tak jsem natřel celý podvozek gumoasfaltem(červeným) po vyvaření malé díry co je na odtok vody pod sedákem řidiče,tak na tu hrůzu je celý podvozek ještě dobrý,pak jsem měl sundaný zadní nárazník tak tam to nebylo nejhorší akorát na pravo to bylo kdys tuknuté od předešlého majitele tak tam je troce prorezlého,ale nic moc,podběhy na zadku taky pořádně gumošem a předek nějakým penetrákem na bázi asfaltu tam taky žádná hrůza.No a dnes přední nárazník a předek je jak nový,ale ty držáky co ho drží z boku u kol tak jsou od spodku na šrot,tak uvidím jestli mi je kámoš udělá nové nebo se na to vyprdnu.Tak ted musí fiatek držet spon 2-3 roky.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #198
od Baf
TIPO 1,6 I-E ,66kw
Taktéž jsem teď provedl menší kontrolu, jak to vlastně vypadá. Vzhledem k tomu, že jsem Tipo před zimou kupoval, tak jsem byl dost zvědavý, jak to bude vypadat. A potkalo mě veliké zklamání. Sundal jsem zadní nárazník a pohoda. Pravý zadní blatník pod víkem nádrže je zrezlý. Kus chybí a pod blatníkem úchyt nárazníku je též pryč. Poté koukám na podlahu ze spodu a nádhera. Oddělám zadní sedačky a koberec a vykoukne na mě nějaká černá "hmota", která nejde pryč a pod ní je evidentně celá podlaha sežraná.... tedy aspoň místama. Teď jsem zoufalý a nevím, co dělat? Je nějaká relativně levná cesta, jak to spravit?
TIPO 1,6 I-E ,66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
15 roků 7 měsíců zpět #199
od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Koroze- boj proti ní
No tak podlaha pokud drží a neproje šrubovák tak nechat a vyvařit jen to co vypadne.Zajet na vrakáč nebo někde sehnat zadní blatníky a snad to bude v cajku.No a pokud seženeš nějakého známeho tak si myslím že by to zmákl za hubičku.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 7 měsíců zpět #200
od Baf
TIPO 1,6 I-E ,66kw
Odpověděl Baf pro téma Re: Koroze- boj proti ní
většinou šroubovák neprojde, ale celá podlaha má barvu rzi. Bojí se, aby se to najednou celý nevyrvalo..., jinak nenašel by se tu někdo, kdo by byl ochoten si s tím pohrát?
TIPO 1,6 I-E ,66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 4 měsíců zpět #201
od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: Koroze- boj proti ní
jakou barvu použít na zadní brzdové bubny a přední brzdové třmeny ?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 4 měsíců zpět #202
od JiFi
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Odpověděl JiFi pro téma Re: Koroze- boj proti ní
dobrá otázka, taky me to zajímá
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 4 měsíců zpět #203
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Koroze- boj proti ní
jakoukoliv barvou...odrbat ocelákem, odrezovač a pak vrchní lak. Nebo se dá použít ještě i základovka, ale to je zbytečné podle mě, já ji nepoužil a drží to krásně.
Pokud chcete znát přímo výrobce barvy, tak se dá použít hammerite nebo alkyton (tu mám já a ta nepraská).
Pokud chcete znát přímo výrobce barvy, tak se dá použít hammerite nebo alkyton (tu mám já a ta nepraská).
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 4 měsíců zpět #204
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Koroze- boj proti ní
Já loni odrbal plechový disky na zimu, vzal jsem je tou nějakou chytrou barvou, a letos to můžu dělat znovu.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 4 měsíců zpět #205
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Koroze- boj proti ní
Základovka Epolex, jak to raděj na
www.barvy.cz/poradna.php?akce=prehledtop
protože kdybych už byl takhle daleko, tak ji použiju.
www.barvy.cz/poradna.php?akce=prehledtop
protože kdybych už byl takhle daleko, tak ji použiju.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 4 měsíců zpět #206
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Koroze- boj proti ní
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 4 měsíců zpět #207
od Kůrkyn
Odpověděl Kůrkyn pro téma Re: Koroze- boj proti ní
Barva na bubnech a třmenech vydrží pouze v kombinaci s platem vajíček za zadním oknem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 3 měsíců zpět #208
od gabisto
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Odpověděl gabisto pro téma Re: Koroze- boj proti ní
No ja som dostal take echo, ze na trmeny a bubny je original spray a farba... Daval som to aj ja a drzi to krasne. Je to spray original na to, lebo vraj ine farby by sa teplom olupali... Tolko moja skusenost
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 3 měsíců zpět #209
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Koroze- boj proti ní
Pozor na potřísnění brzdovou kapalinou, spolehlivě rozežere jakoukoli barvu. A odbočujeme.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #210
od F@ster
Odpověděl F@ster pro téma Re: Koroze- boj proti ní
Tak se přidám i já se svou troškou do mlýna…
Před třemi týdny jsem se pustil do boje s korozí a hlásím, že jsem ZVÍTĚZIL…
Podlaha na mém mazlovi byla silně zrezlá a děravá v oblasti spoje u řidiče, navíc se mi po sundání zadních blatníku
naskytl stejný pohled jako Charlesovi (kdo četl a trochu sledoval jeho vlákno o boji s korozí, jistě chápe, jaké slova mě napadaly)…
Nezbylo nic jiného než auto kompletně odstrojit (nárazník, tažné zařízení, blatníky, nádrž, sedačky, koberce, jednoduše komplet
všechno) a začít vařit… Podlaha byla celkem bez problému, tam se pouze odstranil zachycený bordel, vyříznul se celý napadený
kus a navařil se nový, horší to bylo se zadními podběhy… Tam se tvarovalo, vařilo a znovu tvarovalo – místy si člověk připadal jako
Alenka v říši divů, protože se musely skládat opravdu malé kousky tak, aby co nejvěrněji kopírovaly tvar původního podběhu (z
jednoho kusu to prostě udělat nešlo)… Když už se opravovaly podběhy, vylepšil se systém odtoku vody (odstranil se rantl, ve které
se voda držela) a celkově se zlepšila pevnost toho podběhu… Zadní blatníky byly na odpis a tak se vyměnily – jakákoliv oprava neměla smysl…
Tento zákrok jsem rovnou spojil s výměnou některých dílů:
Předek auta – kompletní ramena a všechno okolo, silentbloky motoru, uložení tlumičů….
Zadek auta – opravná sada (kola do A jsou již minulostí)…
Mix – Silentbloky výfuku, blatníky, uchycení nádrže…
Po tomto zákroku samozřejmě proběhl kompletní nástřik spodku a taky dutiny
Suma sumárum 32 000Kč, ale jsem rád, že Tipo je zase ťip ťop
Před třemi týdny jsem se pustil do boje s korozí a hlásím, že jsem ZVÍTĚZIL…
Podlaha na mém mazlovi byla silně zrezlá a děravá v oblasti spoje u řidiče, navíc se mi po sundání zadních blatníku
naskytl stejný pohled jako Charlesovi (kdo četl a trochu sledoval jeho vlákno o boji s korozí, jistě chápe, jaké slova mě napadaly)…
Nezbylo nic jiného než auto kompletně odstrojit (nárazník, tažné zařízení, blatníky, nádrž, sedačky, koberce, jednoduše komplet
všechno) a začít vařit… Podlaha byla celkem bez problému, tam se pouze odstranil zachycený bordel, vyříznul se celý napadený
kus a navařil se nový, horší to bylo se zadními podběhy… Tam se tvarovalo, vařilo a znovu tvarovalo – místy si člověk připadal jako
Alenka v říši divů, protože se musely skládat opravdu malé kousky tak, aby co nejvěrněji kopírovaly tvar původního podběhu (z
jednoho kusu to prostě udělat nešlo)… Když už se opravovaly podběhy, vylepšil se systém odtoku vody (odstranil se rantl, ve které
se voda držela) a celkově se zlepšila pevnost toho podběhu… Zadní blatníky byly na odpis a tak se vyměnily – jakákoliv oprava neměla smysl…
Tento zákrok jsem rovnou spojil s výměnou některých dílů:
Předek auta – kompletní ramena a všechno okolo, silentbloky motoru, uložení tlumičů….
Zadek auta – opravná sada (kola do A jsou již minulostí)…
Mix – Silentbloky výfuku, blatníky, uchycení nádrže…
Po tomto zákroku samozřejmě proběhl kompletní nástřik spodku a taky dutiny
Suma sumárum 32 000Kč, ale jsem rád, že Tipo je zase ťip ťop
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.559 sekund