Tuning motoru

Více
17 roků 2 měsíců zpět #1 od PavelM
Tuning motoru vytvořil uživatel PavelM
Zdravim vsechny, tak po delsi dobe jsem zase dostal chut nahnat nejaky poniky pod kapotu. Z jara jsem potunil hlavu, snizil ji o 0.5mm, lehce zvetsil, vylestil kanaly, zalapoval, seridil ventily, vyhodil stredni tlumic a dal misto nej rezonator. Vykonove je to malinko lepsi, ale nic zasadniho. Proto premejslim co dal s mototorem.. Uz jsem premejslel i nad tim, dat tam karbec, odpojit strikacku a rj, ale to jsem prozatim zavrhnul. Mam strach, aby to zas priserne nezralo. Taky me napadlo, co tam dat turbo z Fiata uno 1.3T bo 1.4T. Samozrejme, ze by se musel snizit kompresni pomer jako ma uno, cili 8:1. Zajima me jestli by to slo, co vsechno by se muselo upravit atd.. Nemuselo by to bejt tak slozity a vykonove by to bylo nekde uplne jinde.. :idea: Dik vsem za nazory :wink:

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #2 od TommyAngelo
Odpověděl TommyAngelo pro téma Re: Tuning motoru
Mno :roll: kámoš má na stejnem Tímku jako já tedy1.4ieDGT sníženou hlavu o 0,8 a vali mu to pěkně o proti mně tak se divím že jsi to taky neudělal když máš 1,6ie sice nevím jak je to u 1.6 aby se ti nepotkaly pisty z ventilama a nezamavali ti jak by jsi to stahnul o 0,8 ale myslim že by to bylo to stejny jak u te 1,4 že by to šlo srazit na 0,8 tak to ještě přiraž o 0,3 :wink: jooo a stím turbem to jde jak říkaš kompresni poměr doladit a jíne těsněni pod hlavu říct v prodejně že chceš těsněni pod hlavu na Uno 1,4Turbo ale je stím dost prace kámo ale dá se to taky o tom uvažuju :wink: :idea: :roll:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #3 od TommyAngelo
Odpověděl TommyAngelo pro téma Re: Tuning motoru
počkej ty máš vlastně 1.6 ne 1,4 mno tak to bude vořech ale udajně se dělaly ještě una 1,6turbo ale to pry byly vzacne typy že těch pry bylo málo mi kámoš říkal tak se zkus zeptat jestly by ti sehnaly to těsnění pod tu 1,6 turbo ale pochybuju jooo kdy by jsi mněl 1,4jako já tak v poho řekneš tesněni na uno1,4turbo ale u tebe to je horší a to jine tesněni tam budeš muset dát jak tam budeš ladovat to turbo říkam neni to tak jednoduchy :roll: :idea: :!:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #4 od scoty-granturismo
Odpověděl scoty-granturismo pro téma Re: Tuning motoru
heh ja nič extra neplanujem len by sa mi bodlo nejake turbo z octacie 1,8 20v alebo tak inak mi to stačí a chalany počítate stým že ste znížili aj životnosť motoru??!!!tým skracovaným hlavy?!!

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #5 od geeny666
Odpověděl geeny666 pro téma Re: Tuning motoru
ano počítám stím, jak tady říká tommy angelo jsem to já co jsem tu hlavu stáhl o 0,8mm . Ale když se tak nad tím zamyslýš za jak dlouho ten motor zničíš či okolik tisíc km mu skrátíš život? verzus otázka jak dlouho v tom autě budeš jezdit ty a kolik na něm najezdíš???? tak když ho mám na dva roky tak si to sním chci užít :wink:

fiat Tipo 3DV červené 2,0 8VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #6 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Tuning motoru

ano počítám stím, jak tady říká tommy angelo jsem to já co jsem tu hlavu stáhl o 0,8mm . Ale když se tak nad tím zamyslýš za jak dlouho ten motor zničíš či okolik tisíc km mu skrátíš život? verzus otázka jak dlouho v tom autě budeš jezdit ty a kolik na něm najezdíš???? tak když ho mám na dva roky tak si to sním chci užít :wink:


Presne tak, nevim jak dlouho to budu mit, takze me zivotnost netrapi 8) Na druhou stranu si nemyslim, ze rozdil mezi snizenim 0.5 a 0.8mm je nejaky extremni. Navic mam doma jeste 2 schopny 1.4ky :wink: Tesneni me taky nejak moc netrapi, ke snizeni komprese bych upravil hlavu (zvetsil spalovaky). Spis mi jde o to jak udelat mazani turba, elektriku atd.. Co vsechno musim vymenit. Jestli pouzit vacku z turba, nebo nechat z atmosfery.

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #7 od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: Tuning motoru
najjednoduchsi sposob je tam narvat motor z HF turba aj s kompletnou kabelazou a riadiacou jednotkou...
v druhom pripade treba experimentovat.... myslim ze na tej portugalskej stranke, ktora je dole v odkazoch chlapec montoval turbo do 1.8 ale niesom isty... na stranke croft guys taktiez v odkazoch je zastavba do 16v... mohlo by to pomoct...

v kazdom pripade rataj s tym, ze ak pouzijes turbo z nejakeho ineho auta, budes musiet nechat odladit riadiacu jednotku..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #8 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Tuning motoru
Ja prave myslel, ze bych pouzil i tu jednotku z una i s kabelazi.. Navic ty motory jsou temer totozne, akorat ten muj ma vetsi obsah a kompresi. Lancii moc nechci, rad bych zachoval stavajici typ motoru. Jde mi taky o to, jestli to ten motor ustoji.
Dik za info, na ty stranky kouknu. :wink:

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #9 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Tuning motoru

Ja prave myslel, ze bych pouzil i tu jednotku z una i s kabelazi.. Navic ty motory jsou temer totozne, akorat ten muj ma vetsi obsah a kompresi. Lancii moc nechci, rad bych zachoval stavajici typ motoru. Jde mi taky o to, jestli to ten motor ustoji.
Dik za info, na ty stranky kouknu. :wink:


no 1.6 turbo už v čr je -jezdí od mimoŇských válek ,kde byla jeho premiéra-od tý doby probíhá dolaďování..řídí to obyč elektronikou z una turbo 1.3..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #10 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Tuning motoru

Ja prave myslel, ze bych pouzil i tu jednotku z una i s kabelazi.. Navic ty motory jsou temer totozne, akorat ten muj ma vetsi obsah a kompresi. Lancii moc nechci, rad bych zachoval stavajici typ motoru. Jde mi taky o to, jestli to ten motor ustoji.
Dik za info, na ty stranky kouknu. :wink:


no 1.6 turbo už v čr je -jezdí od mimoŇských válek ,kde byla jeho premiéra-od tý doby probíhá dolaďování..řídí to obyč elektronikou z una turbo 1.3..


To jsi me potesil 8) Ty s dotycnym znas? Docela rad bych to videl live. Co ty si o tom mzslis? Da se to udelat v domacich podminkach?

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #11 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Tuning motoru
Nemas foto? Kolik mel cas na 1/4 mile?

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #12 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Tuning motoru
Ted koukam, ze jsi asi myslel Uno 1.6Turbo.. Aspon podle vysledku z mimone.

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #13 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Tuning motoru

Ja prave myslel, ze bych pouzil i tu jednotku z una i s kabelazi.. Navic ty motory jsou temer totozne, akorat ten muj ma vetsi obsah a kompresi. Lancii moc nechci, rad bych zachoval stavajici typ motoru. Jde mi taky o to, jestli to ten motor ustoji.
Dik za info, na ty stranky kouknu. :wink:


no 1.6 turbo už v čr je -jezdí od mimoŇských válek ,kde byla jeho premiéra-od tý doby probíhá dolaďování..řídí to obyč elektronikou z una turbo 1.3..


To jsi me potesil 8) Ty s dotycnym znas? Docela rad bych to videl live. Co ty si o tom mzslis? Da se to udelat v domacich podminkach?


jde to - jen potřebuješ písty s nižšší kompresí, silnější těsnění nedoporučuju..hlavně nic neodfláknout a co můžeš dej nový,nebo zrepasuj do stavu co nejblíž novýho..

elektroniku z una turbo (nejlíp bezkatovou) komplet i se sáním a vstřikama+svody a pro začátek myslím bude stačit i to seriový turbo..pakto nějak dát všechno pod kapotu a rovnou dát i větší IC a chladič asi z 2litra.. a olejovej chladič aŤ máš jistotu..joa benzínoovu pumpu nejlíp novou a z turbovýho auta (nani se často nemyslí a pak se lidi divěj že je tostojídalších40-50tis..)...


onoi unoodnovitecu (známá 1.6ka s turbem a200PS)neb onic jinýho než tenhle motor na elektronice z una

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #14 od PavelM
Odpověděl PavelM pro téma Re: Tuning motoru
Nejspis si sezenu cely uno bez papiru a zacnu to prehazovat. Takze mam shanet bez katovy? Nebo ktery je nejvhodnejsi darce? Nejvetsi strach mam z elektriky. :roll: Co vsechno musim prehodit? Celej el.svazek co vede k rj, nebo kabely souhlasi? Zatim bych do toho nejaky velky penize nepoustel, az jak to bude fungovat, tak bych udelal go a nejaky upravy.

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #15 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: Tuning motoru

Nejspis si sezenu cely uno bez papiru a zacnu to prehazovat. Takze mam shanet bez katovy? Nebo ktery je nejvhodnejsi darce? Nejvetsi strach mam z elektriky. :roll: Co vsechno musim prehodit? Celej el.svazek co vede k rj, nebo kabely souhlasi? Zatim bych do toho nejaky velky penize nepoustel, az jak to bude fungovat, tak bych udelal go a nejaky upravy.


nejlíp celou motorovou kabeláž .. nejlíp bezkatový.. sice budou horší emise,ale lambda to nebude tolik ovlivňovat

..jo možná by se potom hodila delší převodovka (a spojka tuším že z una turbo 1.4) a brzdy aspoň z 2l 8v.. větraný kotouče+ zadní kotouče..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.539 sekund
Powered by Kunena fórum