palubní voltmetr

Více
16 roků 6 měsíců zpět #31 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
sakra ten měřák na podtlak nikde nemaj, leda použít na tlak turba, kterej měří i podtlak, ale to se mi zdá jako blbý protože nemá takovej rozsah :cry:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #32 od Funman
Odpověděl Funman pro téma Re: palubní voltmetr

sakra ten měřák na podtlak nikde nemaj, leda použít na tlak turba, kterej měří i podtlak, ale to se mi zdá jako blbý protože nemá takovej rozsah :cry:


Zdar Charlesi, už jsi sehnal ty budíky? Jestli ne, tam mám pro Tebe jeden odkaz:
www.lavadesign.cz/td_ruzne.htm

A cena je taky velice dobrá.

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #33 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr

Zdar Charlesi, už jsi sehnal ty budíky? Jestli ne, tam mám pro Tebe jeden odkaz:
www.lavadesign.cz/td_ruzne.htm

A cena je taky velice dobrá.


No nevim, cena za všechny budíky stejná po 690,- za kus se mi zdá dost vysoká :roll:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #34 od Funman
Odpověděl Funman pro téma Re: palubní voltmetr

No nevim, cena za všechny budíky stejná po 690,- za kus se mi zdá dost vysoká :roll:


No ale jak jsem se díval na jiné stránky, tak tam chtěli třeba za kus 1550,- a bylo taky jedno za jaký.

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #35 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
No tak samozřejmě že jsou i za víc, jenže ty jsou třeba podsvícený tou plazmovou destičkou nebo diodama a to já nepotřebuju, mě stačí obyč se žárovkou :P jde o to aby ukazovali hodnoty, nemusej svítit jak na matějský :D

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #36 od Funman
Odpověděl Funman pro téma Re: palubní voltmetr
Njn... Máš recht... Ale na levnější jsem bohužel nenazil...

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #37 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
No daj se sehnat za solidní peníze, ale to abys kupoval každej na jinym webu a když dáš dohromady poštovný, tak to vyjde na stejnou sumu jako to koupit na jednom 8)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #38 od Funman
Odpověděl Funman pro téma Re: palubní voltmetr

No daj se sehnat za solidní peníze, ale to abys kupoval každej na jinym webu a když dáš dohromady poštovný, tak to vyjde na stejnou sumu jako to koupit na jednom 8)


No tak je nakonec výhodnější koupit vše na jednom... Příjde Ti to všechno aspoň hezky najednou... :lol:

Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #39 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr
autotechnika.conrad.cz/autopristroje+c2029/ Mám už v autě voltmetr a ampérmetr zn. Equus, jsem s nima spokojenej a barva podsvícení jde vyřešit barevnou "šprckou", já to mám podobně jako palubka do zelena, Jsou to asi nejhezčí budíky - podle mě - co jsem našel. Letos od nich chci ještě teploměr oleje a tlakoměr.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #40 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr

autotechnika.conrad.cz/autopristroje+c2029/ Mám už v autě voltmetr a ampérmetr zn. Equus, jsem s nima spokojenej a barva podsvícení jde vyřešit barevnou "šprckou", já to mám podobně jako palubka do zelena, Jsou to asi nejhezčí budíky - podle mě - co jsem našel. Letos od nich chci ještě teploměr oleje a tlakoměr.


Jo taky jsem už po nich koukal, a asi až dorazí výplata je objednám, taky ampérmetr, teplotu oleje a tlak oleje...voltmetr už tam mám ;) jen vyřešit kam je šoupnu, zda na sloupek nebo na palubku a nebo snad ještě jinam....poraďte kam s nimi :oops:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #41 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr
Mám to na palubce. Nafotím a pošlu, dvě kapličky, samovýroba.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #42 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr

Mám to na palubce. Nafotím a pošlu, dvě kapličky, samovýroba.


Jo to bys byl hodnej, a samovýroba říkáš....to mě zajímá o to víc ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #43 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr
Hele, já snad dojdu dolů a pošlu ti to hned. :wink:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #44 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr

Hele, já snad dojdu dolů a pošlu ti to hned. :wink:


Pokud bys byl tak laskav....jelikož mám tipo rozdělaný, mohl bych domyslet kam to zakomponovat :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #45 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr
stiglitz.rajce.idnes.cz/Budiky/ Já jsem to nacpal v rychlosti sem, doufám že ti to pomůže.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.509 sekund
Powered by Kunena fórum