palubní voltmetr
Když to dáš mezi baterku a rozvodnej blok, tak Ti to vůbec neměří spotřebu, kterou dodává alternátor spotřebičum do pojistkovky a dále.
1. Zapojení - obr. 2
1 proud teče větví alternátor -> baterie = kolik dobíjí zobrazeno na ampérmetru ( např. 5A )
2 proud teče větví alternátor -> pojistkovka -> spotřebiče = jak jsem popisoval neměřenou větev červeného drátu.
2. Zapojení - obr. 3
1 proud teče větví alternátor -> baterie = kolik je dobíjeno do baterie není nikde měřeno a nezobrazuje se.
2 proud teče větví vždy od zdrojů ( vrchní půlka - baterie nebo alternátor ) dolů -> do pojistkovky. Proto zapojení z tohoto obrázku bude ukazovat vždy jenom minus hodnoty ( vždycky odněkud bere ). Chceš do těch obrázků přikreslit šipečky nebo chápeš?
Kabel bych protáhnul normálně standardníma průchodkama z motorovýho prostoru, popř. si tam udělej díru a kup si nějaký univerzální průchodky...za pár korun.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Napeti baterie :upravit na 0..5V 1 AD vstup
Proud do baterie :pouzit bocnik 0.05 ohm pro +-50A (-2.5V..2.5V) vhodne upravit na rozsah 0..5V(at mame stejny rozsah jako na napeti) 2 AD vstup
Proud do spotrebicu:to same jako u proudu do baterie -3 AD vstup
Podtlak:pripojit vystupni signal cidla MAP ktery jde do jednotky (rozsah 0..105kPa na 0..5V)-4 AD vstup.
Timto zpusobem by se dala celkem elegantne vyresit vsechna 4 tebou pozadovana mereni.
Ale s tim ,ze by to nebylo na analogovem meraku.
Jinak vyhoda tohoto by byla i v tom ze bys nemusel tahat silne draty a mel bys i kontrolu co ti jde z cidla tlaku do jednotky.Rozsahy by se daly celkem jednoduse upravovat atd.
Je to jen takovy nastrel jak by se to dalo vyresit.
Ted jsem jeste kouknul do katalogu dodavatelu elektronickych soucastek a bohuzel zadny z nich neprodava nejake hezke kulate meracky ze by se to dalo vyresit elegantne i pro analogovou palubku.
Zkus se nad tim zamyslet.Myslim ze za tyden by nemel byt problem zpichnout prototyp,kdyz bude cas.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Charlesi, jestli jsi se rozhodl pro Equus, tak se drž návodu, Zvládll to i takový jetel jako já. Dotažený očka, spoje, kabel mám asi takovej co tam byl, pozor na izolace, a není co zvorat. Není to žádná věda a mám to na autě tři roky.
je to ten equus mno, nějak se s tim poperu....a snad i úspěšně, nemohl bys mi prosím udělat foto, kde jsi to napojil a kudy vedl ???? díky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jejda, jsi z toho moudrej?
Dneska nechápu nic, přečtu si to zítra, teď jsem dorazil z práce a jsem vyšťavenej že už mi to nemyslí....dám jedno bahno, sprchu a spim jako nemluvně

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Enom haby Ti zbylo místo na točenáče na srazuJdu si taky do lednice pro lahváče, udělals mi chuť.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takze to reknu jinak.S celkem malymi naklady by se dala udelat krabicka ,ktera by byla schopna merit napeti baterie,proud do\z baterie,spotrebu spotrebicu,podtlak v sani,a ted me jeste napadlo ze treba i napeti lambdy.Nic vic uz normalniho na aute není co by se dalo a melo cenu merit.Pokud nekdo chce rozsirit pocet mereni.Jinak ja osobne ted si testuju krabicku ktera nacita data primo z jednotky vcetne pameti zavad moznosti smazani zavad a hlavne proc jsem to vymyslel "live data"motoru.Az to bude provozu schopno nafotim a poslu.Vypada to nadejne tak uvidime.A to mi nekteri znali tvrdili ze to prej nejde.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.


Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Až budeš dělat ten budík na olej, očekávám obézní příspěvek jak jsi to zprodukoval. Taky po tom budíku koukám.
Jo něco nafotim a napíšu, momentálně rozvažuji jaké umístění zvolím, zda na palubovku a nebo snad na sloupek


jinak dnes od rána nedočkavě sedim na židli a čekám doma ve schránce dva papírky o uložení zásilky na poště, maj mi přijít prahy a nějaký drobnosti

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.