palubní voltmetr
a jak dopadli na marea klubu taky nevim, nechodim tam, protože marue nemám
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Takže až se trošku umoudří počasí, tak se pokusim napojit potřebné čidlo tlaku oleje pro budík a napíšu o tom několik slov
tady pár fotek, když sjem to vybalil
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=11512
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale ampérmetr jsem pochopil i já, jinak jsem analfabet, to půjde. Neboj se.no tak nejsem z toho nijak chytrej, ty návody na zapojení jsou s prominutim na nic
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Z ceho presne nejsi chytrej?Vsak my stebe toho elektrikare nakonec udelame
Radek
no ty obrázky jsou rozmatlaný, nejde to kloudně poznat
A když myslíš, že ze mě uděláte, tak to přeji pevné nervy
btw. ještě mám jeden dotaz, jeden slaboproudař mi řekl, že ampérmetr se nemusí připojovat jen na živej (+) k baterce, ale jde to na kostru...tak co na to odborníci z elektriky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Omlouvám se znalcům za výraz "krabička".
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Koupil jsem to v autodílech. Asi dvacku. Neboj, na tom nic není. není tak silnej jako ten co tam je ale je dost. Já ti to teď nezměřím. Viděl jsem zvedlou haupnu u Formana a tam byl daleko slabší kabel než na Tipu. A já zas mám něco mezi. Myslíš že uvnitř budíku je všechno takhle masivní?A kolik jsi dal za takhle silnej kabel a kolik metrů to máš ? to bude 3x víc jak za ten budík
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten ampérmetr bys vyzkratoval, takhle se zapojuje voltmetr.
nemyslel jsem jeden plus a druhej kostru, ale oba kostru respektive jeden na mínus baterky a druhej na kostru
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Toho týpka už prosím tě neposlouchej. Že mu vzkazuju že je tukan.Ten ampérmetr bys vyzkratoval, takhle se zapojuje voltmetr.
nemyslel jsem jeden plus a druhej kostru, ale oba kostru respektive jeden na mínus baterky a druhej na kostru
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.