palubní voltmetr

Více
16 roků 6 měsíců zpět #76 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
no kdybych věděl o co jde, klidně bych se zapojil do tvorby nějakého multimetru, ale opravdu netušim na co je jakej odpor či kondík nebo nevim ani jak se pracuje s tim cuprexitem nebo co to je na ty tištěný spoje :oops:
a jak dopadli na marea klubu taky nevim, nechodim tam, protože marue nemám :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #77 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
Tak dnes jsem byl mile překvapen :) jen co jsem dorazil domů zazvonil pošťák a dorazily mi zbylé budíky a lepidlo na prahy....jsem potěšen 8)
Takže až se trošku umoudří počasí, tak se pokusim napojit potřebné čidlo tlaku oleje pro budík a napíšu o tom několik slov
tady pár fotek, když sjem to vybalil :)
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=11512

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #78 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
no tak nejsem z toho nijak chytrej, ty návody na zapojení jsou s prominutim na nic :(

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #79 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: palubní voltmetr
Z ceho presne nejsi chytrej?Vsak my stebe toho elektrikare nakonec udelame :lol:
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #80 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr

no tak nejsem z toho nijak chytrej, ty návody na zapojení jsou s prominutim na nic :(

Ale ampérmetr jsem pochopil i já, jinak jsem analfabet, to půjde. Neboj se.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #81 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr

Z ceho presne nejsi chytrej?Vsak my stebe toho elektrikare nakonec udelame :lol:
Radek


no ty obrázky jsou rozmatlaný, nejde to kloudně poznat :!:
A když myslíš, že ze mě uděláte, tak to přeji pevné nervy :)

btw. ještě mám jeden dotaz, jeden slaboproudař mi řekl, že ampérmetr se nemusí připojovat jen na živej (+) k baterce, ale jde to na kostru...tak co na to odborníci z elektriky :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #82 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr
Kabel co jde od baterky do tý černý plastový krabičky zrušíš. Dáš tam jinej se zapojeným ampérmetrem. Takže baterka - kabel - ampérmetr - kabel - krabička. Zapojení baterka - kabel - krabička se tímto ruší. Ale kabel co byl původně od baterky do krabičky vozím sebou kdyby se to podělalo, tak prostě odpojím kabel k ampérmetru a dám tam ten starej rovnou do krabičky.
Omlouvám se znalcům za výraz "krabička". :twisted:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #83 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr
Já jsem si to napřed zapojil mimo kabinu a nastartoval a hned viděl jak to chodí. Na tom nic není. Bacha na průměr drátu a izolaci. :wink:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #84 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
A kolik jsi dal za takhle silnej kabel a kolik metrů to máš ? to bude 3x víc jak za ten budík :(

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #85 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr
Znám člověka, vystudovanýho slaboproudaře, mýho švagra, vystudoval tenhle obor a ještě to měl se zaměřením na zabezpečovací systémy, ke kterýmu chodím zapojovat lustry. Teď zrovna se se ségrou stěhovali...Ten ampérmetr bys vyzkratoval, takhle se zapojuje voltmetr.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #86 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr

A kolik jsi dal za takhle silnej kabel a kolik metrů to máš ? to bude 3x víc jak za ten budík :(

Koupil jsem to v autodílech. Asi dvacku. Neboj, na tom nic není. není tak silnej jako ten co tam je ale je dost. Já ti to teď nezměřím. Viděl jsem zvedlou haupnu u Formana a tam byl daleko slabší kabel než na Tipu. A já zas mám něco mezi. Myslíš že uvnitř budíku je všechno takhle masivní?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #87 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr
Ta dýlka - no od baterky k budíkům na palubce - krát dvě. Nevím přesně :)

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #88 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr

Ten ampérmetr bys vyzkratoval, takhle se zapojuje voltmetr.


nemyslel jsem jeden plus a druhej kostru, ale oba kostru :!: respektive jeden na mínus baterky a druhej na kostru

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #89 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr

Ten ampérmetr bys vyzkratoval, takhle se zapojuje voltmetr.


nemyslel jsem jeden plus a druhej kostru, ale oba kostru :!: respektive jeden na mínus baterky a druhej na kostru

Toho týpka už prosím tě neposlouchej. Že mu vzkazuju že je tukan. :o

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #90 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
nevim no, když je to slaboproudař a má to vystudovasný...něco o tom by měl vědět... a proud snad musí jít i přes minus stejnej jako přes plus...pokud si dobře vzpomínám, tak v obvodu prouděj elektrony...můj selskej rozum mi říká, že pokud zapojim třeba na obvod přes žárovku od baterky ampérmetr, tak bude jedno, jestli na kladnej nebo zápornej pól :idea: musí ukazovat stejnou hodnotu 8)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.564 sekund
Powered by Kunena fórum