palubní voltmetr
Toho týpka už prosím tě neposlouchej. Že mu vzkazuju že je tukan.
Ten ampérmetr bys vyzkratoval, takhle se zapojuje voltmetr.
nemyslel jsem jeden plus a druhej kostru, ale oba kostrurespektive jeden na mínus baterky a druhej na kostru







Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak hele. Jsem fotograf amatér. Přesvědčoval mě vyučenej fotograf, vedoucí prodejny foto, že když mám Canon, tak na objektivy musím použít zase jenom filtry Canon. Chtěl jsem polarizák a Skylight. Poslal jsem ho někam a šel ke konkurenci.nevim no, když je to slaboproudař a má to vystudovasný...něco o tom by měl vědět... a proud snad musí jít i přes minus stejnej jako přes plus...pokud si dobře vzpomínám, tak v obvodu prouděj elektrony...můj selskej rozum mi říká, že pokud zapojim třeba na obvod přes žárovku od baterky ampérmetr, tak bude jedno, jestli na kladnej nebo zápornej pól
musí ukazovat stejnou hodnotu
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

já jen píšu, co si myslim


Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mel bych stejnej dotaz.Proc by to neslo pripojit do zeme krom toho ze se mi zmeni polarita a pri startovani to bude asi posledni co ten merak meril?Zajimal by mne spise duvod toho pojmenovani dotceneho slaboproudare.
Tukan nam rikali na vojne tak mozna se toho dockam i tady.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No ted jsem dojel a nestacim koukat(jinak v Nachode budou asi zaplavy je tu pekna prutrz mracen).
Mel bych stejnej dotaz.Proc by to neslo pripojit do zeme krom toho ze se mi zmeni polarita a pri startovani to bude asi posledni co ten merak meril?Zajimal by mne spise duvod toho pojmenovani dotceneho slaboproudare.
Tukan nam rikali na vojne tak mozna se toho dockam i tady.
Radek
Ty jsi z Náchoda? Už jsem si myslel, že tu z tohohle konce republiky ani nikdo není (ale Puntisti tu maj základnu


dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To Charles:Zapojit to musis samozrejme jak pise stiglitz jinak ti ten merak s rozsahem +-50A bede merit pouze jednou a to pri startovani.Kolega slaboproudar ma samozrejme pravdu muzes zapojit ampermetr i do zeme ,ale v pripade auta ti pres neho mprotece startovaci proud.Asi jsi mu nedal ty spravne informace nebo to trosku nedomyslel.
Postup kde to rozpojit a zapojit ti tu dal stiglitz a ja bych si dovolil s nim souhlasit.Co se tyka kebelu kup si alespon 6mm2 .Kabel se bude mene hrat a budes mit na nem mensi ubytek napeti.
Stale to ale nic nemeni na faktu ze to neni zrovna to nejlepsi mereni proudu.Jen pro zamysleni alternator by nikdy nemel jet bez zateze pri odpojeni toho kabelu muze dojit k prudkemu skoku napeti a nektere pristroje todle zrovna nemusi.Baterie u alternatoru pusobi svou kapacitou jako kondenzator za usmernovacem a dorovnava veskere vykyvy v regulaci.Chova se vlastne jako kapacitor u tuningaru,i kdyz ja osobne jsem nikdy neprisel na to proc tam ten kapacitor je.Snad jen pro to aby dorovnal ztraty a vykyvy pri chodu basovych repraku.
Takze charlesi klidne to zapoj jak pise stiglitz ale dobre vse podotahuj.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No jinak by mi zde zmínění odborníci mohli pomoci a napsat mi, jakej průřez kabelu na to mám požít...děkuji
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

No pokusim se kabel sehnat, zeptám se u nás ve firmě, tam máme skoro všechno i kabelů mraky (zrovna v pátek se tam ztratilo cca 12metrů měděnýho kabelu s průřezem cca 2mm



Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radek
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.