palubní voltmetr

Více
16 roků 10 měsíců zpět #91 od Freedom
Odpověděl Freedom pro téma Re: palubní voltmetr

Ten ampérmetr bys vyzkratoval, takhle se zapojuje voltmetr.


nemyslel jsem jeden plus a druhej kostru, ale oba kostru :!: respektive jeden na mínus baterky a druhej na kostru

Toho týpka už prosím tě neposlouchej. Že mu vzkazuju že je tukan. :o


:lol: :lol: :lol: dobrý :lol: :lol: ne sorry sem si jenom vzpoměl takhle nám řiká trenér na fotbale :lol: :lol:

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #92 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr

nevim no, když je to slaboproudař a má to vystudovasný...něco o tom by měl vědět... a proud snad musí jít i přes minus stejnej jako přes plus...pokud si dobře vzpomínám, tak v obvodu prouděj elektrony...můj selskej rozum mi říká, že pokud zapojim třeba na obvod přes žárovku od baterky ampérmetr, tak bude jedno, jestli na kladnej nebo zápornej pól :idea: musí ukazovat stejnou hodnotu 8)

Tak hele. Jsem fotograf amatér. Přesvědčoval mě vyučenej fotograf, vedoucí prodejny foto, že když mám Canon, tak na objektivy musím použít zase jenom filtry Canon. Chtěl jsem polarizák a Skylight. Poslal jsem ho někam a šel ke konkurenci.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #93 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
to je jako bys srovnával boeing s mouchou :lol:
já jen píšu, co si myslim :roll: ale proč by to nešlo, zeptám se na to nestraníka a nebo až napíše RS, tak bude jasno :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #94 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: palubní voltmetr
No ted jsem dojel a nestacim koukat(jinak v Nachode budou asi zaplavy je tu pekna prutrz mracen).
Mel bych stejnej dotaz.Proc by to neslo pripojit do zeme krom toho ze se mi zmeni polarita a pri startovani to bude asi posledni co ten merak meril?Zajimal by mne spise duvod toho pojmenovani dotceneho slaboproudare.
Tukan nam rikali na vojne tak mozna se toho dockam i tady.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #95 od oBzB
Odpověděl oBzB pro téma Re: palubní voltmetr

No ted jsem dojel a nestacim koukat(jinak v Nachode budou asi zaplavy je tu pekna prutrz mracen).
Mel bych stejnej dotaz.Proc by to neslo pripojit do zeme krom toho ze se mi zmeni polarita a pri startovani to bude asi posledni co ten merak meril?Zajimal by mne spise duvod toho pojmenovani dotceneho slaboproudare.
Tukan nam rikali na vojne tak mozna se toho dockam i tady.
Radek


Ty jsi z Náchoda? Už jsem si myslel, že tu z tohohle konce republiky ani nikdo není (ale Puntisti tu maj základnu :wink:). Tam bude záplava leda na autobusáku v tom podjezdu (nebo záplava aut na hlavní do Polska :) )

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #96 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: palubní voltmetr
Ne nejsem.Jen vam tu na teplarne pres noc merim emise abyste mohli dychati cisty vzduch i kdyz z tema kamionama ho asi moc nemate.Ja jsem z Tesina teda ceskeho pokud nas zase nepripoji zpatky k Polsku.Zatim jsme odvratili nebezpeci ale kdovi jak na dlouho.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #97 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: palubní voltmetr
Se svýma znalostma jsem v koncích. Udělali jste tady z toho těžkej problém. Já jsem to udělal jednoduše, podle návodu a to je ode mne vše. Mě to takhle funguje. Tečka :?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #98 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: palubní voltmetr
To stiglitz:Ne nic ve zlem ja jsem se jen chtel zeptat jestli mi neco neuniklo.
To Charles:Zapojit to musis samozrejme jak pise stiglitz jinak ti ten merak s rozsahem +-50A bede merit pouze jednou a to pri startovani.Kolega slaboproudar ma samozrejme pravdu muzes zapojit ampermetr i do zeme ,ale v pripade auta ti pres neho mprotece startovaci proud.Asi jsi mu nedal ty spravne informace nebo to trosku nedomyslel.
Postup kde to rozpojit a zapojit ti tu dal stiglitz a ja bych si dovolil s nim souhlasit.Co se tyka kebelu kup si alespon 6mm2 .Kabel se bude mene hrat a budes mit na nem mensi ubytek napeti.
Stale to ale nic nemeni na faktu ze to neni zrovna to nejlepsi mereni proudu.Jen pro zamysleni alternator by nikdy nemel jet bez zateze pri odpojeni toho kabelu muze dojit k prudkemu skoku napeti a nektere pristroje todle zrovna nemusi.Baterie u alternatoru pusobi svou kapacitou jako kondenzator za usmernovacem a dorovnava veskere vykyvy v regulaci.Chova se vlastne jako kapacitor u tuningaru,i kdyz ja osobne jsem nikdy neprisel na to proc tam ten kapacitor je.Snad jen pro to aby dorovnal ztraty a vykyvy pri chodu basovych repraku.
Takze charlesi klidne to zapoj jak pise stiglitz ale dobre vse podotahuj.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #99 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
To oBzB: ty jsi z Bezděkova ? Není to náhodou ten Bezděkov co je kousíček od Vysoký Srbský ?

No jinak by mi zde zmínění odborníci mohli pomoci a napsat mi, jakej průřez kabelu na to mám požít...děkuji

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #100 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: palubní voltmetr
Uz jsem si dovolil napsat charlesi
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #101 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
ptám se na něco, co mi před dvěma minutami rs odpověděl, dobrá tedy minimálně 6 mm2 průřez, no jsem zvědavej kolik bude stát těch cca 5 metrů kabelu :roll:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #102 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: palubní voltmetr
Hadam tak 32 kc za metr pokud bys potkal 8 nic se nedeje kup radsi ji.Jinak pocitej s tim ze 6 ma nejakych 5.5 mm s izolaci.Pokud sezenes hrubsi nic s tim nezkazis.Proudova propustnost se uvadi cca 16A na 1.5mm2 trvaleho proudu.Takze tu 6 jsem volil jako kompromis mezi manipulaci a propustnosti.Merak mas 50A ale to tam tezko nekdy potece.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #103 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
Kolik teda tak maximálně dobíjí altík, když mám 65A a baterku mám 72Ah :P
No pokusim se kabel sehnat, zeptám se u nás ve firmě, tam máme skoro všechno i kabelů mraky (zrovna v pátek se tam ztratilo cca 12metrů měděnýho kabelu s průřezem cca 2mm :lol: ) a hádejte kam se poděl :lol: tak proč ne takhle silnej, ten klingerit se tam možná taky najde :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #104 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: palubní voltmetr
Jelikoz bude zapojen jak bude tak bych si tipnul ze odber pri zapnutych svetlech,blinkrech a spotrebicich tak maximalne 30A pri nepracujicim motoru.Zpatky do baterky maximalne bych to tak videl pri alespon trochu dobre baterce na 10A a to si myslim ze to hodne prehanim.Kdyz tak uz to tu kolega stiglitz namontoval.Tak at napise o kolik se mylim.
Radek

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #105 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: palubní voltmetr
no trochu dobrá baterka myslíš jak ? Tu co tam mám, je nová cca půl roku, tak by měla bejt dobrá...takže když ten altík má psáno 65A, tak tolik nedodává do systému jo ? Kolik teda dodává po nastartování ? určitě to bude víc než se spotřebuje, jinak by logicky nedocházelo k dobíjení baterie :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.081 sekund
Powered by Kunena fórum